3.6

4.5K 255 23
                                    

Üstüme bir sweatshirt, altıma tayt geçirdim ve ayağıma da spor ayakkabılarımı giydim. Telefonumu şarja takarken Merih'in birkaç dakikaya geleceğini fark ederek şarjda bıraktığım telefonuma dokunmadan aşağıya inmeye başladım.

 Telefonumu şarja takarken Merih'in birkaç dakikaya geleceğini fark ederek şarjda bıraktığım telefonuma dokunmadan aşağıya inmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özge erkek arkadaşında kaldığı için herhangi bir haber vermeyerek yalnızca anahtarımı cebime atarak evden çıkıp kapıya yaslandım.

Merih birkaç dakikaya burada olurdu.

Birkaç gündür yaşadıklarımızdan normalde etkilenmeyeceğim kadar etkilenmiştim çünkü neredeyse dibimizde bir sapığın oluşu içimi hiç rahatlatmıyordu.

Bir de daha çözülmemiş fake bir hesaptan yazan kişi vardı. Aslında başlarda o pek umurumda olmamıştı çünkü böyle mesajlara alışıktım fakat içimden bir his bu magazin haberiyle onun bir bağlantısı olduğuydu.

Beni düşüncelerimden ayıran arabayla beklediğim Merih'in motorunun sesiydi. Yanıma ulaştığında arkadan aldığı kaskı bana uzattı.

"Atla bakalım, telefonunu almadın değil mi?"

"Hayır, almadım. Hiç de istemiyorum zaten." dedim elindeki kaska uzanarak.

Yalnızca instagramından gördüğüm bu motorun bu kadar güzel gözükmesini aslında beklemiyordum.

Kaskı kafama geçirdim ve binmem için bir elini uzattığında hafifçe tutarak arkasına oturdum.

"Yaslan bana, güzelim."

Bir şey söylememe izin vermeden bir anda gazladığında refleksle ona yapışmıştım zaten.

-

Sahil şeridine yaklaştığımızda o yavaşlarken, onunla daha hiçbir şey konuşmadan bile iyi hissettiğimi yeni fark etmiştim.

Motoru durduktan sonra ilk önce kendisi indi ve kaskını çıkardı. Bana doğru döndüğünde kaskıma uzandı. Hafifçe başımdan çıkarırken gözlerimi kapatmıştım. Çıkardığında ve gözlerimi açtığımdaysa motoruna yaslanmış bedenini, aramızda birkaç karış mesafe kalan yüzünü beklemiyordum.

Ellerim refleksle saçlarıma gidecekti ki benden önce davranarak kabaran saç tellerimi hafifçe düzeltti. Bunları yaparken gözleri hep gözlerimdeydi.

"Teşekkür ederim," dedim kısık bir sesle.

Artık motordan inmeye karar verdiğimdeyse gözlerini çekmemişti.

"Beni bu kadar dikkatli izlersen hiçbir şeyi düzgün yapamam yalnız ben."

Onunla göz temasını kesip söylediğim cümle ile hafif gülümsediğini hissettim.

"Yardım edebilirim istiyorsan?"

"Ya ben inemeyecek miyim şuradan, dur bak hatta."

Bacaklarımı zemin uzattığımda kendimi hafifçe ileri ittim ve karşısına dikildim.

"Bak, inebiliyormuşum."

"İnemezsin dememiştim ki, senin için yaptığım her şeyi kendin de yapabilirsin biliyorum. Ben sadece senin için yapmak istiyorum."

Kurduğu cümle ile dudaklarım yana kıvrıldığında içimden geleni yaparak kollarımı boynuna doladım.

Birkaç saniye duraksadı, sonra bir eli sırtımda diğeri belimdeydi.

"Hayatımdan bir anda çıkar gidersin diye çok korkuyorum," dudaklarımdan istemsiz dökülen kelimelerle göğsüne yasladığım başımı hafifçe kaldırıp gözlerine baktım.

"Sana bu kadar alıştıktan sonra, hayatıma hiçbir şey yok gibi devam etmemi istersin diye çok korkuyorum. Çok zaman olmadı tanışalı biliyorum fakat sanki yıllar önce tanışmışız gibi o tanıdıklık hissi benden hiç gitmiyor Merih."

Söylediklerimi bitirmemi gözlerimin içine bakarak bekledi, ben konuşurken sırtımdaki eli beni rahatlatmak istiyor gibi hafif hareket ediyordu. Belimdeki eli ise hiç bırakmayacak gibi kavramıştı beni.

"Sen benden gitmediğin sürece ben seni bırakmam Lina, aramızda ne olursa olsun günün sonunda kötüyüm dediğinde kollarım hep sana açık olur,"

Dudaklarını hafifçe yaladığında gözlerim oraya kaydığında kendimi toplayarak gözlerime çevirdim bakışlarımı.

"Gel dediğinde hep gelirim, beni buradan al dediğinde alırım. Tüm şeffaflığımla söylüyorum bunları sana, biz seninle beraber bir adım attık. Ben kimseyi yarı yolda bırakan biri olmadım şu güne kadar. Bundan sonra da o kişi sensen bunu aklından bile geçirme zaten."

Cümlesini tamamlandığında gözlerimi kapattım.

"Yıllarca eksikliğini çektiğim o sıcaklık senmişsin oysa. İyi ki Merih."

Dudaklarını alnımda hissetmemle bir an oraya yığılacakmış gibi hissettim. Ellerim kaslı kollarını bulduğunda kollarından güç aldım gözlerimi açmadan.

Huzur sanırım böyle bir şeydi.

-

selamm, vote ve yorum birakmayi unutmayin lutfen bolum yazarken asiri motive ediyor🎀💖💞

bigboy | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin