12.382 beğeni 1821 yorum
magazinbizde: Merih Deniz Sarıoğlu ve bir arkadaşı gelen habere göre iş görüşmesi yemeğine gitmişler fakat resimde de görüldüğü gibi Merih Deniz Sarıoğlu'nun elinden telefon yemek boyu düşmemiş. Fotoğrafı ileten arkadaşımız sürekli gülümsediğini de belirtiyor yoksa başarılı genç, kariyerinin yanında aşk da mı düşünüyor? Yorumlar sizde!
aslidgo: ALLAHİM KOCAMMm
osmanimneregidirsen: vayy paşam
reyhansolmz: bu haber bana zarar verdi
nildd: bir arkadaşı ne yazık olm
silalala: arkadasini ben alabilirim aq su bakisa bak
gamzetok: lina olduğuna bahse girerim
okanduru: bi biz bulamadik la
esilavrgn: bu cocugun biriyle olmasina hic hazir degilim
-
Mumu son kez yaktığımda odaya baktım. Her şey tam istediğim gibi gözüküyordu. Saate baktığımda bahsettiği saate yaklaştığımızı fark ettim. Kalbim küt küt atıyordu ve içimde çok hoş bir heyecan vardı.
Herhangi bir eksik olmadığını fark ettiğimde son olarak üstümü değiştirmek için giyinme odama yöneldim.
Abartmanın gereği olmadığını düşünerek dolabımdan rahat bir şeyler giydim.
Evin içi loş bir ışıkla aydınlanmıştı, arkada slow bir şarkı çalıyordu.
Kapının çalmasıyla kalp atışlarım hızlandı, derin bir nefes alıp kapıya ilerledim.
Her şey tamamdı, stres yapacağım bir şey yoktu.
Kapıyı açtıktan sonra hafif kenara kaydığımda gözlerim gözlerini buldu.
Gülümsedi.
"Çok bekletmedim umarım, selam."
İçeri girerken kurduğu cümle ile birlikte ben de gülümsedim. Gözleri bendeydi.
"Sorun değil, bu saatlerde bekliyordum zaten seni."
Fark etmeden gözlerim onu süzdüğünde küçük bir yutkunma ihtiyacı hissettim.
İş yemeğine giderken giydiği takım elbiseyi hala çıkarmamıştı. Her ne kadar böyle çok iyi gözüktüğünü düşünsem de o kravatını gevşetirken ve benim arkamdan içeriye yönelmişken elimle Özge'nin odasını işaret ettim.
"Ben sana Özge'nin erkek arkadaşının kıyafetlerinden vereyim, böyle çok rahat edemezsin. O senden biraz kısa ve zayıf ama takım elbiseden rahattır sanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bigboy | texting
ChickLitmerihdenizsarioglu: şu tiktok'a attığın videoyu gördüm merihdenizsarioglu: arkadaşlarınla olan merihdenizsarioglu: ellerinizi açmışsınız dua eder gibi merihdenizsarioglu: her kızın ihtiyacı mı ne varmış bigboya merihdenizsarioglu: sanırım sen artık...