3.1

4.2K 252 23
                                    

"Gücünü oradan almayacaksın, yine yanlış yapıyorsun."

"Ya yeter of," diyerek kollarımı serbest bırakıp kendimi yere düşürdüm.

"Her yerim ağrıyor şu an, ben seni göreyim diye geldim, iki saattir şunu bunu yanlış yapıyorsun diyorsun bana."

Söylememe küçük bir kahkaha ile yanıt verdi. Zaten geldiğimden beri çok eğleniyordu.

"Ben buradan çıktıktan sonra yanlış bir hareketten bir yerine bir şey olmasın diye uğraşıyorum. Yoksa istediğin gibi yap güzelim."

"Bu kelime senin ağzına ne kadar yakışıyormuş ya,"

Konuyu değiştirir gibi kurduğum cümle ile bir kaşı havaya kalktı.

Böyle ne kadar nefes kesici durduğunu elbette bilmiyordu.

Kendini hafifçe bırakırken birkaç saniyeyle sık nefes alışverişleri onun da durulmuştu.

"Sana yakışıyor çünkü."

"Hmmm, öyle miymiş?"

"Öyleymiş."

"Ya buradan çıkıp yemek falan mı yesek, iki saat oldu zaten yetmez mi? Yani bana yetti arttı da sana yeter mi ki? Ben biraz sıkıldım da. Bir de tüm kaslarım çalıştı bence artık. Yeter yani, değil mi"

Arka arkaya onu ikna etmek için kurduğum cümleleri tamamlandığımda derin bir nefes aldım. Bu halime tekrar gülümsedi.

"O zaman 15 dakikalık bir duş alalım, yanında kıyafet var zaten senin de, buradan da yemeğe geçelim?"

Ellerimi birbirine çırparak konuştum.

"Ay, evet evet çok iyi olur."

Henüz doğrulmadan yaptığımız konuşmalarla neredeyse dip dibe olduğumuzu yeni fark etmiştim.

Ama maalesef ki bunu tek fark eden ben değildim.

-

53

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

53.193 beğeni 10.284 yorum

magazinbizde: HABERİ İLK BİZ VERİYORUUUZZZ!!! Hepimizin gerek magazi̇nlerden gerek sosyal medyadan yakın olarak tanıdığı iki sürpriz kişinin sevgili olduklarını kaç kişi biliyordu??? Yakın bir kaynağımıza göre bugün Merih Deniz Sarıoğlu ve Lina Arsel beraber spor salonunda görülmüş. İçeri beraber girmişler, girdikleri andan itibaren hiç de ayrılmamışlar ve yine kaynağımıza göre yakın  temaslarda bulunmuşlar bu paylaştığımız fotoğrafta da anlaşıldığı üzere. İkilinin ilişkilerini gizleme nedeni sizce ne? Gruplarımızda konuştuk ve bu iki başlıkta topladık: Birincisi daha gizli yaşamaya çalışıp arada davranışlarıyla dikkat çekip prim kasmak, ikincisi de sosyal medyanın ilişkilerine zarar verebileceğini düşünmek... Fakat çoğunluk birinci görüşte. Sizin de düşüncelerinizi bekliyoruz , bizde kalın !!!

edasri: olum ayip amk nasi cektiniz fotoyu

alaycikus: lan belki net değildi ondan açıklamadılar size ne (linarsel beğendi)

osmanimneregidirsen: NEEEEEEE BENİM CIFT LAANN

iremduramk: magazin falan diyerek insanların özel hayatının içine sıçıyorsunuz fotoğraftan iki tarafın haberi bile yoktur muhtemelen çok yazık ya (linarsel beğendi)

gamzetok: ÖNCEKİ POSTTA MERİHİN FOTOSUNA LİNA OLDUĞUNA BAHSE GİRERİM DEMİŞTİM AMK

okanduru: bi biz bulamadik la x2

zuzuyla: kimse fotonun güzelliğinden bahsetmemiş

pilimbitti: aglicam ben de istiyom

asllikov: aa demek ki geçen attıkları ev fotoları da tesadüf değildi ikisi de birbirini çekti
   gamzetok: ben yazacaktım yeminle

ozgeisik: LAANN LİNA NOLUYYOOOOOOOOO  @linarsel
   linarsel: askim eve gelince konuscz
   gokdenz: kız bile yeni öğrendi lan
   duransz: AHAAHSHQSHQHA
  
linarsel: bize herhangi bir şekilde ulaşmayarak ve sormayarak özel odalarında bulunduğumuz bir spor salonunda gizlice fotoğrafımızı çektirirken ve paylaşırken umarım kendinize de bir avukat tutmuşsunuzdur, iyi günler❤️
(merihdenizsarioglu beğendi)
   magazinbizde: dm bakar mısınız
              +1397 yanıtı gör.

-

cerezlik boluumm

vote ve yorum birakmayi unutmayin🌟

bigboy | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin