bugunun sanirim 7. bolumu, atlamadan okuyuunn💞
bu bolumde isimlerini sayiyla yazicam cok karismasin diye🎀🎀
-
"Selamlar herkese, hoş geldiniz arkadaşlar. Söylediğim saatten biraz geç açtım ama bu seferlik böyle olsun."
Saat gece 3'tü ve ben yayını 3 saat geç açmıştım. Yoğunluğun az olacağını düşünerek bu saate ertelemiştim yayını. Az da olsa haklıydım.
"Chatin yavaş aktığı zamanları özlüyorum bazen, sizde de oluyor mu? Eskiden hepinizle kolayca sohbet edebiliyordum ama artık öyle olmuyor. Bu demek değil ki şu an içinde olduğum durumdan şikayetçiyim. Sadece... Bilmiyorum. Bir avuç insanken sürekli bir şeyleri açıklamaya gerek kalmıyor ve davranışlarıma çeki düzen vermek zorunda olmuyordum her an. Bu biraz yorucu."
Gözümü yazılan cümlelere çevirdiğimde hafifçe tebessüm ettim. Elbette yalnız değildim.
+922: ilk yayin actiginda telefonunu tripottan dusurmustun hatirliyo musun cok eglenmistik
"Benim o kadar eski takipçilerim var mı şu an bu yayında ya," dedim gülerek. "Nasıl hatırlıyorsunuz?"
+293: şu magazin olayını açıklayacak mısın
+619: merihle sevgili misiniz
+273: prim miydi yani her şey
+193: öyle magazin hesabı mı olur yaGözlerimi chatten ayırarak hafifçe oturduğum yerde geri yaslandım. Yazılanlara bir cevap vermem gerekiyordu.
"Öncelikle ben bu yayını açıklama yayını olarak açmadım. Yani sohbet ederiz ve biraz olsun kafamız dağılır diye düşünmüştüm fakat bu soru biraz chat'i rahatsız ediyor. Şöyle ki arkadaşlar," Derin bir nefes alarak devam ettim.
"Ben ilişkimi sosyal medyaya yansıtmak isteyen taraf hiçbir zaman olmadım bildiğiniz üzere.Bunun zaten açıklamasını attığım hikayede yapmıştım fakat yine söylüyorum. Benim içinde bulunduğum bir ilişki sosyal medyaya prim ya da takipçi arttırmak için kullanılan bir oyun diye asla gösterilemez. Yorumlarınızı okudum katılan var katılmayan var görüyorum ki fakat ben bu açıklamayı yapmak zorunda olmamama rağmen size söylüyorum ki o magazin sayfasının da hiçbir suçu yok. Lütfen onun yorumlarında küfür ya da hakaret içeren cümleler kurmayın."
Yaptığım açıklamanın yeterli geldiğini düşünerek konunun da burada kapandığını düşünmüştüm ki chat'te yazılan bir şeye gözüm çarptı.
+449: niye sürekli açıklama yapan taraf sensin? hikayeyi sen attın, yorumu sen yaptın, sohbet yayınında bile açıklama yapıyorsun. bence bahsettiğin üzere bir ilişkideysen bazı şeyler karşılıklı olmalı. iyi yayınlar.
"Aslında bayağı haklı bir cümle okudum şu an." dedim hafifçe gülümseyerek. "Ben genelde, nasıl desem, yanlış anlaşılma istemiyorum hayatımda. Özellikle beni tanıyanlar bilir. Belki karakterim gereğidir bilmiyorum fakat ortada sevdiğim bir insan olduğu zaman ikimizin de zarar görmesini istemiyorum. Ondandır belki bu korumacılığım ya da sürekli yanlış anlaşılmaları önlemek için çabalayışım."
+492: çabaladığın insan umarım değer çabana güzelim
+195: merihi seviyorum dedi resmen amk
+290: seni çok seviyorum ben ya
+892: herhangi bi erko cabalamaya degmezzz
+729: kıskanç biri misinnn"Evet kıskanç biriyim. Bilmiyorum bence zaten kıskanmanın temeli sevgiye dayanıyor ya."
+491: seven insan kiskanir diyoruz o zaman???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bigboy | texting
ChickLitmerihdenizsarioglu: şu tiktok'a attığın videoyu gördüm merihdenizsarioglu: arkadaşlarınla olan merihdenizsarioglu: ellerinizi açmışsınız dua eder gibi merihdenizsarioglu: her kızın ihtiyacı mı ne varmış bigboya merihdenizsarioglu: sanırım sen artık...