3.2

4.1K 211 9
                                    

Bir önceki bölümü atlamayın.🤍

-

magazinbizde: Merhaba.

magazinbizde: Öncelikle size bir şey sormadan böyle bir haber yaptığım için gerçekten üzgünüm.

magazinbizde: Bu zamana kadar birçok haberinizi yaptım biliyorsunuz ve hakkınızda asla yanlış bir şey yazmamaya özen gösterdim.

magazinbizde: Bugün olanlar maalesef ki kontrolüm dışındaydı.

magazinbizde: Düşünülen ve yazılanlar aksine fotoğrafları ben çektirmedim, fotoğrafı bizden birisi de çekmedi.

magazinbizde: Fotoğraf bana geldi, hatta direkt kişisel numarama.

magazinbizde: Ben senelerdir bu işi anonim yapıyorum bildiğiniz üzere, özel numarama geldiği için dikkatimi çekti ve bunları niçin bana attığını sordum yazan kişiye.

magazinbizde: Herhangi bir profil fotoğrafı da bulunmuyordu bu arada.

magazinbizde: Hesabımdan haberi olduğunu, eğer bu fotoğrafları onun istediği açıklamalarla paylaşmazsan beni herkese kanıtlarıyla ifşa edeceğini yazdı.

magazinbizde: Ben kendimi bu platformda ifşa edersem düşündüğünüz üzere biterim.

magazinbizde: Ailem öğrenirse bırakmak zorunda kalırım ve burası benim geçimimi sağlıyor.

magazinbizde: Dilerseniz numarayı size verebilirim çünkü postu attıktan sonra beni direkt engellediği için herhangi bir şekilde ulaşamıyorum zaten.

magazinbizde: Tekrardan hem sizden hem de Merih Bey'den özür diliyorum.

magazinbizde: 05** *** ** **

magazinbizde: Numara da buydu.

magazinbizde: İyi günler.

görüldü.

-

kaos yazamiyorum ya of

vote ve yorum birakmayi unutmayinizzz❤️

bigboy | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin