"Ay hoş geldiniz arkadaşlar, bugün bendeyiz, Lina'nın içinden geçmişsiniz özel hayat diye bir şey bırakmamışsınız ben de sizi çok sevdiğimden her merak ettiğiniz soruyu aldım."
Özge'nin konuşmasıyla makyaj malzemelerimi önüme alırken duraksadım.
"Ya bunun böyle bir konsepti yoktu. Canlı bu farkında mısın rezil olabilirim herkese."
"Ay arkadaşlar ne diyor bu duyuyor musunuz, ben hiç duymuyorum."
Gülerek işime devam ettim.
Özge'yle bugün makyaj yayını açmıştık. Chati okuması genelde zor oluyor diye o bana sorulan soruları okurken ben önce kendi makyajımı sonra onunkini yapacaktım. Buradan da dışarıya çıkacaktık zaten.
"Lina, sen malzemeleri hazırladın mı aşkım, başlayalım mı artık?"
"Hemen başlıyoruuz."
Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırıp kameraya doğru döndüm.
"Aşklarıım hoş geldiniz tekrardan. Bugün zaten yayın açacağımı söylemiştim instagramdan. Ay bu arada beni oradan da takip edebilirsiniz. Konsept belli. Bugün ben önce kendime sonra Özge'ye makyaj yapıyoruum. Bunu yaparken de siz sıkılmayın diye bana sorduğunuz sorulardan Özge'nin seçtiklerini yanıtlıyoruz."
"Bebeğim bir su iç soluklan, tek nefeste bu kadar konuşulur mu ya?"
Özge gülerek devam etti.
"Arkadaşlar sizce de Lina'ya tam şey ilişkisi olmaz mı ya, bıcır bıcır enerjik kız aşırı soğuk erkek ilişkisi. Bu yolun sonunda Lina karşısındakini de kendi gibi yapar bence ama neyse."
Küçük bir kahkaha dudaklarımdan döküldü.
"Bence tam tersi olur ya. Enerjimi böyle tamamen sömürür öyle biri. Bence benim yanıma aynı benim gibi birisi olur ya. Eğlenceli, bıcır bıcır falan. Ay neyse sonra konuşuruz bunu. Bu arada şimdi lütfen makyaj malzemelerimi sormayın sadece sohbet üzerine olsun bu yayın. Makyaj yayını yaparsam orada tekrardan gösteririm bunları. Ayrıca instagramda öne çıkanlarımda da bulabilirsiniz! "
Tüm malzemeleri sırasıyla makyaj masasına dizdiğimde Özge de mutfaktan ikimize iki büyük fincanda kahve yapmıştı. Telefonum tripotta sabitti. Yayını yine benim odamda açmıştık. Makyaj masamın yanında bir armut koltuk, bir sandalye vardı. İkisi de kamera kadrajındaydı.
Özge, bacaklarını kendine çekip armut koltuğa kıvrıldığında ben de sandalyeme oturup geriye yaslanmıştım.
"Arkadaşlar bu arada Lina soruları görmedi. Instagram hesabına girdim ben telefonumdan, anlık bir şeyler yazarsanız yine görürüm yani haberiniz olsun. Lina'nın telefonundan açtık çünkü yayını. Ayrıca random seçeceğim soruları da. Şimdiden herhangi bir şey ters giderse tüm sorumluluk bende. Eğlenelim diye en yakın arkadaşıma herhangi bir söz gelirse bu gülen suratımdan gerçekten bir şey kalmaz. Şimdiden uyarıyorum, ay başlayalım artık."
Özge'nin de konuşmasını bitirmediyse gözlerim hafif chatte dolandı ve ona yeniden döndüm.
"Başlayalım aşkım, sendeyiz."
"Ay bakayım bakayım, şimdi boyun kilon ve spor rutininle ilgili sorular var."
Makyajımı yapmaya başlamadan kahvemden bir yudum aldım.
"Şimdii, boyum 176 aşklarım. Kilom 52 falandı sanırım. Spor rutinimle ilgili videolarıma hem buradan hem instagramdan ulaşabilirsiniz."
"En sevdiğin renk ve yemek?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bigboy | texting
ChickLitmerihdenizsarioglu: şu tiktok'a attığın videoyu gördüm merihdenizsarioglu: arkadaşlarınla olan merihdenizsarioglu: ellerinizi açmışsınız dua eder gibi merihdenizsarioglu: her kızın ihtiyacı mı ne varmış bigboya merihdenizsarioglu: sanırım sen artık...