give your heart and soul to charity

244 18 0
                                    

Merlin koşuyordu; bir tavşan hızı ve çevikliğiyle koşuyordu. Konsantre olabileceği tek rehber, onu ileriye doğru iten ayın narin ışığıydı. Hangi yöne gittiğinden bile emin değildi ama ay ona kendi etrafında dönmeyeceğine dair bir güvence vermişti. Arkasında aralıksız çarpan ayak sesleriyle yüzleşmek için başını çevirdiğinde dünya etrafında dönüyordu. Düşündüğünden fazla döndü ve farkına bile varamadan başını bir yere çarptı. Nemli toprağın garip bir şekilde yüzüne yapıştığını hissetti. Ayak sesleri, ince dallarla dolu orman zemininde yavaşlayıp çatırdayarak durdu. Etrafı sarılıyordu.

Merlin yavaşça başını kaldırdı, gözleri odaklanmamıştı ve onu takip edenlere tısladı. Dişleri alt dudağına battı. Bir altın parıltısıyla pelerinleri dalgalanarak geri uçtu. Loş ay ışığında gözleri sersemlemiş, şaşkın bir maviyle karşılaşmıştı; kendini aya kaldırıp koşmaya devam ettiği anda mavi kayboldu. Gözleri bir o yanda bir bu yanda geziniyordu, duyularında daha da fazla adrenalin pompalanıyordu.

Sonunda ayın batmaya başladığını ve gökyüzünün eskisi kadar karanlık olmadığını gördü. Güneşin artık doğmak üzere olduğunu fark ettiğinde; adrenalin yerini paniğe bıraktı. Geniş, yakıcı gözleri ilerideki ağaçlarda koruyu fark etti. Hemen daldı ve bir top haline geldi. Ağaçların kalın kökleri koruluğun çoğunu kaplıyordu ama dikenlerin arasına girmek için ceketini çıkardı ve ışığın içeri girmesini engelledi. Dışarıdaki ağaçlar acınası bir örtüye sahipti.

Dakikalar (zaten sonsuzluk gibi gelmişti -Tanrım, bu saçmalıktan on iki saat sonra sağ çıkamayacaktı) sonra ayağa kalkıp ona yetişmeye çalışan takipçilerinin ayak seslerini duydu.

Biri durana kadar her şey yolundaydı. Merlin doğru duyduğundan pek emin değildi. Etrafındaki havayı hafifçe kokladığında haklı olduğunu anladı. Camelot'un kokusunu bir mil öteden anladı. O küflü pelerinli düzgün bir hizmetkarları var mıydı? Nefes almayı bıraktı, sessizce. Nefes alamamak oldukça rahatsız ediciydi ama en azından buna ihtiyacı yoktu.

Camelotlu adamlar iğrenç kokuyorlardı. Pişmiş etin, yemişlerdin kokusu Merlin'in midesini bulandırıyordu. Tüm bu keskin zırhın altında avın kokusunu seçebiliyordu.

Yapamazdı... şimdi olmazdı. Adam, Merlin'in sakladığı ağacın tam karşısında oturuyordu. Belki onu... içeri çekmek o kadar da zor olmazdı. Ama güneşe karşı savunması kolayca çökebilirdi. Hayır, riske atmasa daha iyi olurdu. Üstelik Camelotlu bir adamı bile öldürmekten hoşlanmıyordu.

"Dışarı çıkacak mısın o zaman?" Merlin'i inanılmaz derecede şaşırtan bir ses geldi.

"Güneş ışığı mı? Duyarlı mısın?"

"Ah, bunu düşünmemiştim." Şövalyenin sesinin tonu tam tersini gösteriyordu. "Burası oldukça gölgeli. Gerçekten, o ceketinle biraz dramatik görünüyor."

Merlin adama lanet etti. Muhtemelen ceketi onu bu avcıya ele veren şey olmuştu.

"Beni öldürmeye çalışmayacağınızdan emin misiniz, sör Avcı?" Merlin şövalyenin onurunu yaralayacağını umduğu bir alaycılıkla sör dedi - ama bunu takip eden sessizlik sadece utanç yarattı. Hiç hoş değilsin, Merlin.

"Hayır, orada bir ceket olduğu ve senin de saklanma konusunda berbat biri olduğun çok açık." Adam birkaç dakika sonra konuştu. "Ve en bana böyle hitap etmiyorsun." diye ekledi.

Nasıl hitap etmeliyim- ah. Merlin kızardı. Eğer kahrolası kraliyet ailesinden biriyle konuşuyorsa...

"Senin için, efendim."

"Ben senin kulun değilim." Merlin tükürürcesine söyledi.

"Eğer hoşuna gidiyorsa lordum da olur. Majesteleri... ekselansları, eğer kendini özellikle resmi hissediyorsan."

Merthur One-ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin