Merlin geri çekilip Arthur'un dudaklarından uzaklaşırken, "Benim hatam değildi," dedi. Şaşkın görünüyordu ve olan bitenden biraz da olsa ilgisini çekmişti; sanki az önce olanlardan hala emin değilmiş gibi dudaklarına dokundu. Ama Arthur ona kaşlarını çatarak baktığında sıska kollarını salladı ve mırıldanarak özür diledi." Ben... şey... seni öpmek istemedim. Sen bir aptalsın ve ben... özür dilerim?"
Merlin pek çok açıdan efsaneydi ama prensine binmek ve Arthur'a sert, nefessiz bir öpücük kondurmak bunlardan biri değildi.
"Yani sanırım yine kendi ayaklarına takıldın ve dudaklarım... senin dudaklarının onu ezmesi doğru zamanda doğru yerdeydi?" Arthur sert olmaya çalıştı. Sonuçta hizmetkarların, hatta Merlin kadar gülünç olanların bile etrafta efendilerini öpmesi doğru olmazdı; gerçi Arthur bundan hoşlanabilecek birkaç soylu düşünebilirdi. Ancak o her şeyin üstündeydi.
Kaşlarını çatmalarından, gülümsemelerin ve kafa karışıklığının arasında dolaşan Merlin, yüzü aydınlanmadan önce Arthur'a söylediklerinin o salak beyninden süzülmesine izin vermiş gibiydi. "Kesinlikle. Seni öpmek istediğim bir şey değildi. Birdenbire oldu."
Arthur gözlerini devirmek istedi, gerçekten de yaptı ve altında ufak bir hayal kırıklığı vardı ama onun yerine şöyle dedi. "Bunun bir daha olmasına izin verme."
"Kesinlikle Arthur, elbette, bir daha asla olmaz."
Ve eğer Arthur'un kafasındaki sesi ona çenesini kapatmasını söylüyorsa ve Merlin'in öpücükleri şimdiye kadarki en iyi şey olabilirse, Arthur sinir bozucu sesleri görmezden gelme konusunda da iyiydi.
***
Bu öpücük olayı dördüncü kez gerçekleştiğinde artık bir tesadüf olmaktan çıkmıştı.
Arthur, Merlin'in o üzümün üzerine basıp kaymasını ve ikinci günde dengesini bulmaya çalışırken sallanan Arthur'un dudaklarına dudaklarını koymasını affedebilirdi.
Veya dördüncü gün Merlin'in ona getirdiği tavuk tepsiden kaydığında ve Merlin onu Arthur'un kucağına düşmeden önce yakalamaya çalışırken omzu Arthur'un omzuna takılıp tavuk yerine Merlin Arthur'un kucağına düşmüştü. Bu oldukça garip oldurdu ama Merlin bir eliyle tavuk budundan geri kalanları tutarak ayağa kalkmaya çalışırken diğer eli kaymış ve Merlin'in yüzü Arthur'un yüzüne çarpmıştı. Merlin'in serbest olan eli biraz daha bir yere tutunmuştu. Arthur'un olabileceğini beklediğinden biraz daha fazla özel olan bir yerine.
Onuncu günde Arthur, ya Merlin'in onu her fırsatta öpmeye çalışıp beceriksizliğini bir bahane olarak kullandığını ya da aptalın lanetlendiğine kendi kendini ikna etmişti. Ve bazen Merlin'de bir sivrisineğin hissi olmadığı için Arthur bunun bir lanet olduğunu düşünüyordu.
Ancak Gaius, Merlin'in normalden biraz daha sakar olduğunu kabul etse de bunun bir lanet olduğundan emin değildi. Eğer öyleyse, en azından mantıklı bir tedavisi de yoktu. Bu yüzden Arthur'dan Merlin'e anlayış göstermesini istedi ve bir noktada her şeyin normale döneceğini umduğunu da.
Gaius hiç de işe yaramaz değildi.
Yirminci güne geldiğinde Arthur'un artık canı gerçekten de sıkılmaya başlamıştı. Merlin'in öpücükleri, dokunuşları ya da artık buna her ne diyorsa, Arthur'un sürekli bir hazırlıklı olma durumunda bırakıyordu. Kendini Merlin'in yumuşak dudaklarının kendi dudaklarına sürteceği anı beklerken buluyordu. Toparlanmaları, bahaneleri ve Merlin'in kulaklarını çınlatan o lezzetli kırmızı tonunu bekliyordu. Sallanan uzuvlarını ve uzun parmaklarını ve özürlerini bekliyordu.
Böylece Merlin onu uyandırıp dik tutmaya başladığında, hatta Arthur'un ağzına bir bisküvi tıktığında, salak kahvaltı, toplantılar ve giyinmeyle ilgili bir şeyler homurdandığında, Arthur hazırdı. Ağzının kenarındaki bisküvinin kalıntılarından kurtulan Arthur, Merlin'i kolundan yakaladı ve onu kendine doğru çekti.
Merlin bir ağaç gibi Arthur'un üzerine devrildi, aşağıya doğru düşerken Arthur'u ezmemek için kollarını iki yana açtı.
Arthur eğildi. Sonuçta kendisine boşu boşuna bir savaşçı demiyordu.
Merlin sırtı yatağa değdiğinde çoktan özür dilemeye başlamıştı ama Arthur atladı, yatak örtüsünden kıvrılarak çıktı ve kaçmasına fırsat vermeden Merlin'in tepesine tırmandı.
Aptal ne yapacağını bilmiyor gibiydi. Gözleri kocaman açılmıştı ve Arthur'a bakarken mırıldanmayı bırakmıştı. Ayağa kalkmaya çalışırken dirsekleri yatağa baskı yapan Merlin, "Eeee..." dedi.
"Görüyorum ki her zaman olduğu gibi açık bir şekilde konuşabiliyorsun." Merlin, Arthur'u itmeye çalışırken yine kızarırken Arthur'un onu bırakmaya niyeti yoktu. Merlin'i geriye doğru iterken kıçını biraz oynatarak ona sırıttı ve "Yine mi takıldın, Merlin?" diye sordu.
"Takılmadın, seni salak kafalı. Çıkmama izin ver." Merlin büyük bir hamle yaptı ama Arthur ondan daha ağırdı- bunu asla kabul etmiyordu- ve Merlin buna hızla yakalandı. "Benim hatam değildi."
Arthur ötmek istedi. Bunu yeterince kez duymuştu ve bazen bu gerçekten de Merlin'in hatası değildi, tıpkı şimdi olduğu gibi ama Arthur, baştan çıkarıcı yarı öpücüklerden gerçekten de bıkmıştı.
Arthur, Merlin'in ellerini yakalayıp başının üzerinde birleştirdi, üzerine doğru eğildi ve "Peki bu haftada kaç oldu, Merlin? Beş mi, on mu?" dedi.
Ona kaşlarını çatarak, sanki Arthur'un acı veren kabarcıklarla kaplanmasını istiyormuş gibi bakan Merlin, "Bu benim suçum değil, seni koca pislik. İn üstümden!"
Arthur sadece tek kaşını Gaius'un şüpheli bir durumda kaldırma şekline benzer bir şekilde kaldırdı, ardından Merlin'in dudaklarının üzerinde durup onlara doğru bir nefes aldı ve "İndir," deyip Merlin'in dudağını kendi dudakları arasına aldı.
Bu, düşündüğü her şeydi; bir hakimiyet mücadelesiydi, Merlin Arthur'un dudağını içeri alırken teslim olmanın tatlılığı, diller, sıvı ve Arthur'un tenini kızartan sıcaklığı. Orada da sertlin vardı ve Merlin onun altında inliyordu.
Arthur bunun bir oyun olmaktan ne zaman çıktığını bilmiyordu ama muhteşemdi, yapışkandı ve çok tatmin ediciydi.
İkisi de yeniden nefes almaya başlayınca aşağıya baktığında Merlin'in dudaklarının ıslak ve şişmiş olduğunu, çok fazla içtiğinde oluşan o salak ifadeyi ve yüzünün doygun bir zevkle kızardığını gördü. Güzel bir görünümdü ve Arthur'un daha fazlasını istediği bir görünümdü.
"İyi ki bu kadar beceriksizsin." Arthur Merlin'e gülümsedi ve şikayet etmesi için onu cesaretlendirdi.
Orada yatarken hafifçe oflayıp gönülsüzce kıpırdanan Merlin, "Bu sefer olmaz, seni göt." dedi.
"Hayır, bu sefer değil," Arthur ona bir kez daha sırıttı. "Ama şimdi sana bunun nasıl yapıldığını gösterdiğime göre, belki bir dahaki sefere canlı yayında takılmayı bırakıp doğrudan öpücüklere yönelebilirsin.
Merlin ona gülümsedi. "Anlaman yeterince uzun sürdü."
Küçük sinsi. Sonuç olarak lanetlenmiş değildi.
Ama bunun bir önemi yoktu çünkü Arthur öfkeyle tükürükler saçarak ayağa kalkmaya çalıştığında Merlin uzanıp onu tekrardan aşağıya çekti. Merlin, yüzünde parlak bir sırıtışla, "Peki, şimdi ikinci bir tura ne desin?" dedi.
Bu, Arthur'un şimdiye kadar duyduğu kesinlikle en iyi fikirdi.
Son...
04.02.2024*