The Perks of Having Magic

127 7 1
                                    

Birinci Bölüm: Leon

Merlin, şekil değiştirmenin en önemli özelliğinin, arkadaşlarını kızdırmak için en muhteşem fırsatları sunması olduğunu fark etti. Psikolojik olarak onlarla dalga geçebilirdi ve bunun için cezalandırılmayabilirdi. Elbette görevlerini yerine getirme şekillerini etkileyecek hiçbir şey yapmazdı ama kendisini onların zihinlerine sokabilir, güvenlerini ve gerçeklik duygularını parçalayabilir ve herkesin kafasını karıştırabilirdi.

Hepsine bir şeyler yapmak istiyordu. Hepsini birer birer parçalamak. Ancak bunda başarılı olmak istiyorsa plan yapması gerekiyordu ve Gaius, Merlin'e planlarından birinde yardım etmeden önce Kilgarrah ile kaçmayı tercih ederdi.

Gwen'e güvenmeyi çok istiyordu ama onun büyüsünü henüz bilmiyordu.

Bu Lancelot'u bıraktı. Meğerse Merlin'in şeytani planının hayata geçirilmesine yardım etmekle çok ilgileniyormuş. Fırsat buldukça planlar yapıyorlardı, eğitim sırasında ve devriye gezilerinde genellikle diğerlerinin gerisinde kalarak işitme mesafesinin dışında konuşuyorlardı. Güvensizliklerin ve korkuların nasıl silah haline getirileceği ve bunların Merlin'in kendisini büyüleyebileceği gerçek senaryolara dönüştürüleceği hakkında konuştular.

Merlin, Arthur'un ona sürekli bakışlarından bir şeylerin ters gittiğinden şüphelendiğini anlayabiliyordu ama ikisi de bu konuda bir şey söylemedi.

Yakında şakaya hayat verme zamanı gelecekti ve Merlin güçlü bir başlangıç yapma niyetindeydi.

İlk kurbanları Leon'du.

***

Sör Leon cesurdu, sadıktı, sorumluluk sahibiydi ve işini çok ciddiye alıyordu. Düzenli ve titizdi.

Planlarda şiddet içeren veya tehlikeli hiçbir şey yer almıyordu ancak ağzına kadar pislik ve bayağılıkla doluydu. Bu, Merlin'in içindeki Arthur'u kucaklayacağı ve tam anlamıyla aptal bir insana dönüşeceği anlamına geliyordu.

Merlin planını güzel bir günde hayata geçirmeyi seçti. Güneş parlıyordu, çocuklar oyunlar oynuyordu, arkadaşlar birbirleriyle gülüyorlardı ve Camelot huzurlu görünüyordu. Merlin'in bir kişiyi mahvetmeye çalıştığı, herkesi iyi bir ruh haline sokan günlerden biriydi.

***

Leon, güneşin tadını çıkarmak ve manzaranın tadını çıkarmak için kısa bir yürüyüşe çıkmıştı. Zırhını giymeye devam ederek pazar yerinde yürüdü ve uçlarında çiçek açan ince ağaç dallarıyla kılıç dövüşü yapan iki genç kız gördü. Onlara gülümseyerek yanlarına yürüdü ve dövüşmek isteyip istemediklerini sordu. Elinde bir çiçek dalı ile çömeldi ve kızlardan birinin saldırısını engelledi. Kendisini güçlü ve kendinden emin hissetmesini isteyerek oma asla sert davranmadı. Dalın ucu göğüs kafesini sıyırdığında dramatik bir şekilde nefesi kesilmiş numarası yaptı ve yere düştü. İki kız kıkırdadı.

"Fena değil," dedi ayağa kalkarken. "Hiç de fena değil." Elini sıktı. "eğer isteseydin eminim iyi bir şövalye olurdun."

Kızın yüzü gülümsedi ve "Teşekkür ederim!" dedi.

Sıradaki kız arkadaşının dalını alıp Leon'un kafasına doğru salladı. Gücü engellemek için dalı kullandı ama tine de sopanın ucunun alnına değmesine izin verdi. Kız "Evet!" diye tısladı.

Oyunda kurtulduklarında Leon onun arkadaşından çok daha kötü olduğunu fark etti ama iyi bir mücadele vermek için elinden geleni yapmaya devam etti. Leon, onlar kurtulurken ona tavsiye vermeyi seçti. Silahını nasıl tutacağını, nasıl saptıracağını, nereye nişan alacağını, ne zaman kaçacağını ve dövüşünü anında geliştirmesi gerektiğini söyledi.

Merthur One-ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin