A day in the life

52 7 0
                                    

Kraliyet odalarının kapıları Merlin ve Arthur'un arkasından kapanınca ikisi de rahat bir nefes aldılar. Antrenman sahasında geçirilen saatlerden dramatik derecede uzun bir konsey toplantısına kadar uzun bir gün olmuştu.

Arthur esnemeden önce ceketini sandalyelerden birinin arkasına düşürdü.

"Hasat normalden daha iyi olduğu için aşağı kasabaya vergi koymak istediklerine hala inanamıyorum." Prens inleyerek ayakkabılarının bağlarını çözdü.

Merlin başını salladı, ellerini sarışının omuzlarına koydu ve başparmaklarını yavaşça daire içine aldı.

"Biliyorum... Bu sabah pazara gittim ve köylülerin tek konuştuğu şey buydu. Yaşlı değirmenci özellikle üzgündü. Unun fiyatı bu yıl en düşük seviyeye ulaşmıştı... onlarca yılın en düşük seviyesi, bu da her evin sofrasında ekmek olduğu anlamına geliyor, ancak vergi geçerse yaşlı adam hayatta kalabilmek için fiyatı iki katına hatta üç katına çıkarmak zorunda kalacak." Merlin, basit bir dokunuşun onu rahatlatacağını umarak Arthur'un saçını öptü.

"En azından sör Leon beni bire bir dövüşte hala yenemiyor, yani bu dünyanın hala bir düzeni var!" Sarışın ayağa kalkıp dudaklarını uşağının dudaklarına bastırırken güldü Gardırobuna doğru yürüyüp geceliklerini aradı ama başarılı olamadı.

"Benim geceliğimi-" Gözlerini devirerek yatağı işaret eden sevgilisine doğru dönmeye başladı. "Ah, doğru." Arthur elbiselerini aldı, Merlin'de aynısını yaptı.

"Ah, bu arada, Amata Kralı Sarrum'un yarın geleceğini unutma! Akşam karanlığına kadar ziyafete hazır olmak için her şeye ihtiyacımız var." Prens gömleğini başarıyla giymeden önce biraz mücadele etti, gözlerinde gurur dolu bir bakış vardı.

"İşte bu yüzden bugün pazardaydım!" diye cevap verdi Merlin, kendi üstünü çıkarırken sesi boğuktu. "Yarın mutfağa üç domuzun teslim edilmesini ayarladım. Ayrıca bir düzine meyve kasem ce çiçeğim var."

"Meyve kaseleri ve çiçekler mi? Sarrum ve adamlarından bahsediyoruz. Umursayacakları tek buket tavuk budu süsü olurdu.

Merlin leğende yüzünü kısaca yıkadı. Arthur ona katıldı, ellerini kalçasına koydu ve burnunu Merlin'in boynuna gömdü.

"Biliyorum ama henüz ziyafette onlara hizmet etmeye gücümüz yetmeyecek kadar az tavuğumuz var. Gaius en az iki dolunay beklememiz gerektiğini söylüyor. Ama üzerlerine çöken hastalığın gittiğinden emin.

"O zaman o neydi?"

"Küflü tahıllar. Ancak söylemeye gerek yok, Gaius babanı sebebin büyücülük olmadığına ikna etmesi bütün bir öğleden sonrayı aldı. Hadi, yüzünü yıka, burnunda kurmuş çamur var." Merlin güldü ve onları döndürdü. Bir bez aldı ve asil sevgilisinin yüzünü yıkamaya başladı.

"Ben de yapabilirdim. Kapılar kapandığında artık benim hizmetkarım olmayacağın konusunda anlaşmıştık."

" Bu kölelik değil, bu şefkatli aşk, seni aptal." Yatağa doğru gitmeden önce onu bir öpücükle susturdu.

"Gecenin bir yarısı sevgiyi mi önemseyerek bütün battaniyeleri çalıyorsun?"

Merlin arkasını döndü ve suçlayıcı parmaklarıyla onu işaret etti, "Battaniyeleri çalıyorum çünkü sen bütün yastıkları çalıyorsun! Eşitlik yapıyorum."

"Ama yastığa ihtiyacın yok! Yoksa omzumun senin için yeterince rahat olmadığını mı söylüyorsun?"

"Majesteleri için özür dilerim ama meyhane zemininde sizin kraliyet omzunuzdan daha rahat uyudum... lordum." Merlin zaten yataktaydı, gözleri ağırlaşıyordu. Artık Arthur'un neden sabahları kalkmak konusunda sürekli tartıştığını anlıyordu; bu yatak, ondan ayrılmak istenmeyecek kadar güzeldi. Arthur ona katıldı, sağ kolunu hava kaldırdı ve Merlin'in ona yaslanmasını bekledi.

"Mumu biraz açık tutmamın sakıncası var mı, sör Galahad'ın askeri raporunu okumak istiyorum." Merlin sadece başını salladı, zaten yarı uykuluydu. Parmakları Arthur'un göğsünü kavrarken aşırı soğuk olan ayakları ısınmak için sarışının bacaklarının altında doğru yol almaya çalışıyordu. Gerçeği söylemek gerekirse, bir gün Merlin'in ayakları ve elleri ısınırsa prens, Gaius'u hemen odasına çağırırdı.

Hızla Merlin'in nefesi derinleşti, göğsü hafifçe yükseldi, sıcak nefesi Arthur'un gövdesini hafifçe gıdıklamaya başladı. Arthur, sevgilisinin göz açıp kapayıncaya kadar uykuya dalma yeteneğinden dolayı tanrılara şükretti, çünkü tüy kalemi tutarken rahatsız etmekten korkmak zorunda değildi.

Gösterişli bir parşömen sayfasına en içten teşekkürlerini yazdı ve mektubu Ealdor'a gönderdi. Yarın Merlin'in olmasını umduğu Hunith'in yüzüğü başucu masasında kilitli bir yerde duruyordu. 

Son...

*10.02.2024*

Merthur One-ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin