4. BÖLÜM

47 13 1
                                    

RÜYA

Hafta sonu olduğu için bu gün geç kalkmıştım. Şimdikendime bir şeyler hazırlıyordum bir yandan da bu gün neler yapacağımıplanlıyordum. Aslında bu gün yıldız tepesine gidebilirdim. Orası bana onlarıhatırlatıyor ve iyi geliyordu. Elimi tertemiz yıkadıktan sonra mutfaktan çıktımve odama gittim. Odamda makyaj masamınçekmecesinde kilitli olan kutuyu elime aldım ve anahtarıyla açtım. Bileğimdekiarkadaşlarımla olan bilekliğimi çıkarıp kutunun içine koydum. Şimdi bu güntepede falan düşürsem bulamam diye önlemimi şimdiden aldım. Zaten bilekliğimiokula falana takmıyordum kaybolur diye ondan kutuya koymaya alışıktım. Kutuyakoyduğum gibi kilitledim ve geri çekmeceye koydum. Ardından çantamı hazırlamayabaşladım, çantamı hazırlayıp üstümü değiştirmiştim. Altıma mavi bir şort üstümede beyaz bir tişört giymiştim, saçımı da balıksırtı örgü yapmıştım kendimeyapmakta biraz zor olsa da yapabilmiştim, ayağıma da beyaz spor ayakkabılarımıgiyip evden çıktım.

RÜZGAR

Bizimkilerle dışarı dolaşmaya çıkmıştık, o sırada önümden bir kız omzuma çarparak geçti. Ben ne olduğunu anlamak için kız döndüm. "Önüne baksana ya hu." Kızın bana dönmesiyle hepimizin şaşırması bir oldu bana çarpan kız Rüya'ymış. Kulaklığını kulağından çıkarıp bana baktı. "Kusura bakma..." Oda benim ve arkamdaki arkadaşlarımı görünce şaşırdı. "Siz beni falan mı takip ediyordunuz acaba o gün restoranda da gördüm sizi." 

Hepimiz anlamamış bir şekilde Rüya'ya bakıyorduk, onu takip etmek nerden çıkmıştı acaba? Sadece o gün aynı restoranda karşılaşmış ve şimdide çarpışmıştık bundan nasıl takip etmeyi çıkardı anlamış değilim. Biz Rüya'ya bakmaya devam ederken Buse soruyu cevapladı." Ne alaka bi aynı restorandaydık bide çarpışmanızdan nasıl bunu çıkardın ben anlamadım. Hem biz o gün restorana senden önce gelmiştik, şimdide dolaşırken Rüzgar'a sen çarptın. Burada bizim sana aynı soruyu sormamız gerekmiyor mu? Sen bizi neden takip ediyorsun?" Aslında mantıklı düşününce sanki Rüya biz takip ediyoryani Buse'nin dedikleri de bunu belli ediyor. Rüya gözlerini hepimizin üstündegezdirdi, bir tek Murat dışında ona hiç bakmadı bile.

"Aslın da Buse'nin dediğine sizin açınızdan bakarsak evet. Ben sizi takip ediyorum gibi duruyor ama ben sizi takip falan etmiyorum. Ya kafam iyice karıştı neyse sen tekrardan kusura bakma Rüzgar, görüşürüz."  

"Önemlideğil, görüşürüz."

Rüya hepimize gülümseyip tam gidecekken. Murat, Rüya'nın bileğini tutu. "Bana niye bakmıyorsun ne oldu? O gün düzeltmiştik aramızı şimdi ne oldu da tam bir haftadır konuşmuyorsun benimle." Rüya, Murat'a şaşkın bir şekilde baktı. "Sen benle konuşmuyorsun asıl ben sorunumuzu çözdüğümüzü düşündüm ama sen benle konuşmayınca ne yapayım senle konuşmak için yalvarayım mı ne istiyorsun?" İkisi de bir birine anlamaz bakışlar atıp duruyordu, Rüya bileğini Murat'ın elinden çekti. Rüya hepimize baktıktan sonra hızlı adımlarla yanımızdan uzaklaştı. "Gözleri mi doldu onun?"  Hepimiz Eda'ya bakakaldık, gözlerimi dolmuştu? İnci hepimizin karşısına geçip konuşmaya başladı. "Rüya'ya ne oldu o gün aranızda ne geçti bilmiyorum abi ama ikinizde birbirinizle konuşmadığınız bu bir haftada birbirinizi yanlış anlamışsınız."

"Sen o konuşmuyor diye konuşamadın o sen konuşmadın diye konuşmadı aranızda ki anlaşmazlığı konuşarak çözmeniz lazım." Eda doğru söylüyordu birbirlerini anlamadan olmazdı.

"Kızların dedikleri doğru konuşmadan anlaşamazsınız."

"Ömer sende İnci ne derse ya kızarsın ya doğru dersin seni bi anlayamadım ben."

Kerem'in dediğine hepimiz gülmeye başladık Ömer bile güldü çünkü arada sağı solu belli olmuyordu bazen İnci'ye kızar bazen onaylardı. Aramızda biraz gülüştükten sonra konuştuk ve Rüya'nın arkasından gitmeye karar verdik.

Yıldız kaymasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin