Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım olur mu :)
Keyifli okumalar🍀
Bu şarkı benden Gaye'me gelsin:
Şarkı:Aşacağız zamanla
Hayatta aradığın şey, seni arayan kişidir. Seni bulacağına inan ve sabırlı ol.
Yayınlama tarihi:
22.01.2024
.....🌓🌓🌓
KaradanYüzümdeki tebessüm silinmezken kitabın sayfasını çevirdim. Bir zamanlar duygularımı içine saklayıp altını çizdiğim cümleleri dün ona yazmıştım. Okumuştu sonunda başkasının kaleminden de olsa benim hislerimi...
Kaç dakikadır gülümsediğimi hatırlamayınca elim ile yanaklarımı tutup ifademi düzeltmeye çalıştım. "Şizofren misin oğlum ne gülüyorsun kendi kendine?" Efenin yanıma gelmesi ile elimi yüzümden çekip apar topar kitabı kapattım ve kucağıma alıp ayağa kalktım. "Ne oldu lan bu ne heyecan? Beni bu kadar çok mu özledin?" Yine serseri serseri gülüyordu karşımda. "Ne özleyeceğim be! Evlendin de kurtuldum senden, yazık oldu tabi bunun için Gizem'in de başını yaktık ama olsun, sonunda ev de birkaç gündür sessizlik var. Mis gibi."
"Gözlerin öyle demiyor ama Karacığım."
Yanağımdan makas alınca tiksinç bir bakış attım. "Lan yürü git karına yap bu kurları." Güldü. "Ona da yapıyorum." Yüzümü buruşturdum. Elimdeki kitaba bakan Efe "Ne o lan aşk romanları mı okumaya başladın yalnızlıktan?" Dedi.
"Efe git başımdan." Bunun diline düşmemek için bir yalan ararken elimdeki kitabın arasından düşen fotoğraf ile ikimizin de bakışı yere indi.
Gayenin fotoğrafıydı...
Fotoğrafı tekrar gördüğüm için gülsem mi yoksa Efenin dilinden düşmeyeceğim için ağlasam mı ona tam karar veremedim.
"Çen aşkına mı kavuştun çen" Diye ağzını eğe eğe yanıma gelip piç gülüşü ile yanaklarımı sıktı. Eline vurup onu kendimden uzaklaştırdım ve eğilerek yerden fotoğrafı kaldırdım.
"Bir de evlenince olgunlaşılır diyorlar, bu iyice bebekleşti!"
Kendini beğenmiş bir eda ile küçümseyici bakışlarını bana yöneltti. "Hah kıskanma! Karım beni bebek gibi seviyor belki? Sana ne!?"
"Evlat olsa eldivenle sevilecek, karım bebek gibi seviyor diyor!"
"Biz aynı ananın evladıyız lan anam beni hiç eldiven ile sevmedi uydurma!"
"Herkes hata yapar Efe!"
Arkamı dönüp önce koğuştan sonra karargahtan çıkmayı planlıyordum ki canım kardeşim arkamdan bağırdı. "Oku oku belki bir şeyler öğrenip Kıza açılırsın sonunda."
Göz devirip ona cevap vermeden oradan ayrıldım.
Herkes biliyordu benim Gayemi sevdiğimi, bir tek o bilmiyordu bunu. bütün karargahın maskarası olmuştum bu yüzden. Onlar dalga geçecek konu arıyordu benimki de bahaneleri olmuştu işte...
Bizim tim hariç kimse bilmiyordu yaşananları... O yüzden susuyorlardı. Efe tabi hiçbir zaman susmaz... Zaten o da 4 yıl geçti artık açılmalısın diyerek konuşuyordu.
Bu zamana kadar bana açılmam için karargahtakiler çok baskı yapmışlardı. Ezberlemiştim artık cümlelerini.
'Asker adam korkar mı açılsana kıza'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENDİPÇE
القصة القصيرةGÖRÜCÜ USULÜ KİTABIMDAKİ KARA VE GAYE KARAKTERLERİNİN HİKAYESİDİR. Serendipçe; Aramıyorken bulunan, mutluluk veren tesadüf anlamındadır. İlk Anlamı: Yaşanan olumlu gelişmelerle birlikte kişinin yeniden mutlu hissetmeye başlaması. İkinci Anlamı: H...