4.Bölüm:Dertleşme

729 89 49
                                    

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım olur mu :)

Keyifli okumalar🍀

Yazım yanlışlıları affola.

Şarkı: Acıyı sevmek olur mu

Bu bölüm Gayesiz oldu, Karayı biraz okuyalımmm :)

Hayat, şüpheyle dolu bir roman gibidir, ne olacağına dair hiçbir fikrimiz yok. Sayfaları çevirmeye devam edin ve hayatın tadını çıkarın.

Yayınlama tarihi:
23.03.2024
......

Karadan

Evden cüzdanı alıp Efe'nin yanına gittim. Ulan eşek kadar adam oldu, evlendi hala büyümedi. Cüzdanını benim ev de niye bırakırsın ki? Sorumsuz.

Askeriyeye girip Cüzdanı Efe'ye verdim. "Lan oğlum ne sorumsuzsun!"

"Alt tarafı Cüzdanımı unuttum be! İnsanlık hali." Aynen der gibi kafamı salladım. "Kendini de unutabilirdin doğru." Terlemiş alnı eğitimden çıktığını belli ederken beni takmayarak nefes alıp dinlenmeye çalıştı.

"Ne yapıyorsunuz? Eğitimden mi çıktınız? Göreve çıkmayacak mıydınız siz?"

"Çıkacağız ama yarın." Başımı sallayıp burukça gülümsedim. "Barlas komıtanım ile değil mi?"

"Tabi oğlum başka ihtimali mi var? Adam binbaşı olunca daha çok disipline oldu. Ayrıca biliyorsun son zamanlarımız, komutanım bizi bırakır mı?"

"Hala kök söktürüyor yani?"

"Götümüzü sikiyor lan! Sanki bilmiyormuş gibi konuşma."

"Biliyorum ama o idmanları bile özledim." Efe omzumu sıkıp "Sıkma oğlum canını hem bizim tim de dağılacak birkaç aya, her birimiz farklı yerlere görevlendirildik. Sen geldin biz gidiyoruz, bizim içimiz de olsan şimdi burada kalamazdın. Gaye'yi bırakmak daha mı iyi olacaktı? Kaç yıldır bu günleri bekliyorsun sen belki de hayırlısı buydu senin için." Dedi.

"Belki de." Dedim karamsar bir şekilde. Sonra burukça güldüm "sağol yani sen de mükemmel teselli ediyorsun." Diye dalga geçtim. "Her zaman." Diyerek kendi ile böbürlendi. Sen adam olmazsın bakışım ile güldüm.

"Neyse hadi size kolay gelsin." Arkamı dönüp çıkacağım sıra "Komutanım burada mı?" Diye sordum.

"Yok sen gelmeden biraz önce eve gitti." Sinsice göz kırptı. "Kesin Hüma yengem çağarmıştır." Sabır çekip güldüm "nerden biliyorsun lan?"

"Komutanımın her halini ezbere bilirim ben. O koşuşu yengemi özledim koşuşuydu." Dedi göğsünü gere gere.

"Lan yürü git ne değişik adamsın? Sapık bir de komutanımın haraketlerini ezberlemiş."

"Ha bu arada annemin selamı var, ne zaman bana gelin getirecek diyor." Göz devirip "arkamdan dedikodumu mu yapıyorsunuz?" Dedim.

"Evet." Deyip sırıttı. "Ben de yakındır getirecek dedim." Omzuna vurup "lan başıma iş açmasana her dakika arıyor sonra."

SERENDİPÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin