9.Bölüm:İyi ki varsın

293 52 26
                                    

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım olur mu :)

Keyifli okumalar🍀

Yazım yanlışları affola.

Şarkı:sana geldim

"İnsan ait olduğu yeri bulunca fırtına diniyor, savaş bitiyor, bir bahar başlıyor sonra."

14.10.2024
........

Kara'dan

Gaye bana sokuldu iyice. "Bugün çok zor geçti." Dedi, seansı kastederek. Saçlarını öptüm.

"Şimdi iyiyim ama." Başını kaldırıp boynumu öptü. "Senin kollarındayım. Güvendeyim. Huzurluyum." Tebessüm ettim. Yanağımı öptü art arda. "Mutluyum."

Ben de gülümsedim. "Ben de çok mutluyum." Başını tekrar göğsüme yasladı. "Seni seviyorum." Dedim saçlarını okşayıp. "Çok seviyorum." Güldüğünü belli eden bir mırıltı çıktı dudaklarından.

"Sarılsana biraz bana." Zaten sarılıyordum ama daha fazlasını istiyordu herhalde. Ona doğru dönüp göğsüme bastırdım sıkı sıkı. O da başını boynuma yasladı. Kokumu içine çekti usul usul. "Sen sarıldıkça iyi hissediyorum." Dedi. Dudakları boynuma değince gerildim.

Öptü birkaç kez. "Öpsene beni." Geri çekilip yüzüne baktım. "Efendim?" Sürekli bunu sormak istemiyordum ama beklemediğim anlarda söylüyordu o da.

Kızardı yanakları. "Ne hissedeceğimi merak ediyorum." Elleri gerginlik ile gömleğimi avuçladı. Bakışlarını kaçırdı.

"Korkuyorsun diye mi?"

"Hayır." Derken sesi içine kaçmıştı. "O duyguyu merak ediyorum."

"Hangi duyguyu?" Dedim bu tatlı hallerini uzatmak için.

"Tamam, boş ver. Saçma bir fikirdi." Arkasını bana döndü. Kızarmıştı iyice.

Kolarımı yavaşça beline sarıp, sırtını göğsüme yasladım. Saçlarını kenara çekerek boynunu açığa çıkardım. O isterdi de ben nasıl yapmazdım?

Burnum tenine değerken mis kokusu beni mest ediyordu. Belindeki elimi, eli ile tutunca durmamı istiyor sandım. Sonra yatağın yanındaki dolap aynasına yansıyan görüntüsü gözüme çarptı.

Hafif bir tebessüm ve heyecan ile gözlerini kapatmış benim hamlemi bekliyordu.

Bu görüntüyü beynime kazıdım. Çok güzeldi. Çok masumdu.

"Çok güzelsin." Dedim kulağına doğru. Nefesim ensesine çarpınca kıkırdadı. Daha da güzel oldu. "Gıdıklandım." Dedi kulağını ovuşturarak.

Ben de güldüm. Sonra tekrar ona yaklaşıp boynunu öptüm. İlk başta sakindi öpüşüm sonra gözlerim kapandı. Teni öyle tatlıydı ki kendimi kaybetmekten korktum. ki bir ara kaybettim de. Gaye'den gelen tatlı bir sızlanış ile gözlerimi araladım. Onu kendime çok bastırdığımı fark edince geri çekilip uzaklaştım ondan. Boynu kızarmıştı.

Bana dönen kız, oldukça tatlıydı. Kızarmış yanakları, pembe dudakları.
ilk kez yaşadığı heyecan ile gözleri parlıyordu.

Benim de ilkti tabii. Ama erkekler bu işe olan düşkünlüğünden mi yoksa gördükleri rüya ya da yaptıkları araştırmalardan mı bilinmez kadınlardan daha çok tecrübeli gibi davranabiliyorlardı.

İlla acemilik herkeste olurdu ama heyecanlı iki genç çiftseniz eğer ve birbirimizin ilkiyseniz hiçbir şey yanlış anlaşılmıyordu.

Gaye, ellerini yanağıma koyup dudaklarıma öpücük bıraktı. Ben geri çekilmesini beklerken o tam aksine daha çok yaklaştı. Kendisi gibi narindi öpüşü. Ama beni terletecek kadar sıcak...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SERENDİPÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin