Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım olur mu :)
Keyifli okumalar🍀
Yazım yanlışları affola.
Şarkı:keskin
"En küçük bir inanç tohumu, en büyük mutluluğun meyvesinden bile daha değerlidir. Unutma aşağı bakarsan asla gökkuşağı bulamazsın."
18.08.2024
.....Kara'dan
Duyduğum îtiraflar karşısında nutkum tutulmuştu. Biliyordum beni sevdiğini, anlıyordum. Ama duymak, çok başka...
Kalbim, karşısında titriyordu adeta. Bu nasıl güzel itiraf etmekti böyle? Gönlünü bana açarken bile, gönlüme taht kurmayı nasıl başarıyorsun?
Uzun zamandır bu anı beklemenin ağırlığı ve yaşadıklarını bir nebze de olsa atlattığını görmenin mutluluğu ile gözlerim doldu. Benden kaçan, dokundurtmayan kız, beni kendi isteği ile öpmüş ve sevdiğini söylemişti.
Bu yaşadığım günler bayram değil de neydi?
"Severim Gaye'm." Ona sahiplik eki ile, içimde milyon kez hitap etsem de onun duyacağını bilerek söylemek tarifi zor bir mutluluk. Ellerini sıkıca tutup gözlerine baktım.
"Bana öyle şeyler hissettiriyorsun ki... Şu birkaç gündür, aklım durdu resmen. Konuşamıyorum." Saçını geriye atıp ortaya çıkan utangaç yüzü ile tebessüm ettim. "Sana korkmadan, beni sevdiğinden emin olarak bakmak öyle güzel ki."
Gözleri kapandı ona dokununca. "Ben seni her olasılıkta seviyorum Gaye, her olasılıkta da seveceğim. Değiştirmem, sen böyle çok güzelsin. Güçsüz değilsin, benden bile güçlüsün. Senin aksine ben, sana bu saydıklarının tam tersi olarak bakıyorum." Ona yaklaşıp alnını öptüm.
"Aşmaya çalıştığın her engel de yanında olacağım. Çünkü inanıyorum, sen her zaman başarırsın. Ruh'un da kırmaya çalıştığın her zinciri beraber kıracağız. Senin ile susmak bile güzel, sen konuşana kadar susarım. Sen diyorsun ya bana 'Adın Kara, ama gözlerin yolumu aydınlatıyor' diye." Dolu gözler ile gülümsedi. "İşte o dipsiz kuyularda sana yine ışık olurum. Yaralarını sararım çünkü sen fark etmesen de benimkileri sardın." Yanağını okşarken içim titredi. "Sen benim tanıdığım en günahsız, masum, kadınsın. Ve ben o kadına öyle böyle vurulmadım." Birden boynuma atlayıp sıkıca sarıldı.
Ağlamaya başlayınca daha sıkı sarıldım. "Seni çok seviyorum Gaye." Diye fısıldadım kulağına.
İçli içli ağlıyordu. Kıyamıyordum ki. "Ağlama, ne olur. Artık ağlama..."
Bana öyle bir sarılıyordu ki sanki bıraksa, uçurumdan yuvarlanacakmış gibi, düşmemek için sıkı sıkı bir dala tutunuyor gibi...
"İyi ki varsın." Dedi başını boynuma koyup sakinleşirken. "Bir insanın bir insana ne kadar ihtiyacı olur biliyor musun? İyileşmeyi o kadar isterken tek başına çırpınmak..."
"Sen hiçbir zaman tek başına değildin Gaye." Saçını öptüm. "Ben hep yanındaydım. Sen görmesende, hep bir adım ötendeydim."
"Hep hissettim." Dedi. "Ama bir şey soracağım." Dediğin de kaşlarımı çattım.
"Sor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENDİPÇE
Historia CortaGÖRÜCÜ USULÜ KİTABIMDAKİ KARA VE GAYE KARAKTERLERİNİN HİKAYESİDİR. Serendipçe; Aramıyorken bulunan, mutluluk veren tesadüf anlamındadır. İlk Anlamı: Yaşanan olumlu gelişmelerle birlikte kişinin yeniden mutlu hissetmeye başlaması. İkinci Anlamı: H...