౨ৎ - 50 euro na to, że nic się nie stanie

264 10 3
                                    

𖦹⭒°。⋆

Drogi pamiętniczku,
to mój pierwszy dzień w Hiszpanii. Przeprowadziłam się tu na studia psychologiczne. Moja ukochana kuzynka, Maeve pozwoliła mi mieszkać u siebie! Bardzo się cieszę i nie mogę doczekać się pierwszego dnia na nowej uczelni :) Na pewno napiszę tu, co się działo!
05.08.2022

Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że ta data stanie się dla mnie tak ważna. Ale od początku...

𖦹⭒°。⋆

Pierwszy dzień na nowej uczelni. Nie planowałam robić wokół siebie żadnych dram. Poza tym, jestem człowiekiem dość introwertycznym, więc nie planowałam również poznawać nowych ludzi. Mae - moja kuzynka - mieszkała w Hiszpanii od 8 roku życia, ale mimo to widziałyśmy się co wakacje.

Wypadałoby ją chyba opisać..

Zacznę od wyglądu.

Obecnie, jest brunetką z czarującym uśmiechem, chociaż dziewczyna bardzo często zmienia kolor włosów. Ma oczy o kolorze czekolady i zarumienione policzki, na których widoczne są piegi. Ubiera się w dość oryginalnym stylu, ale tylko gdy jej się chce.

Z charakteru jest dość charyzmatyczną osobą. Kocha się przytulać i jest strasznie głośna, ale mimo tej swojej głośności, ludzie przeważnie myślą o niej, jako o mrocznej tajemniczej dziewczynie. I w tym się uzupełniamy, bo ja, mimo, że jestem straszną introwertyczką, która boi się mówić krzywdzące rzeczy (nawet jeśli to prawda), aby nikogo nie zranić, ludzie uważają mnie bardziej za światełko w tunelu. To ja jestem tą wiecznie uśmiechniętą, a ona tą zawsze wkurwioną. Mimo to, jest jedyną osobą, której ufam z moimi sekretami. Jest cudowną kuzynką, jak i przyjaciółką. I stwierdzam tak mimo, że wiem że ona wolałaby umrzeć niż powiedzieć tak o kimkolwiek.

I chyba łatwo wywnioskować, że ona woli Kanyego Westa, a ja Taylor Swift.

I mimo to się dogadujemy.

Szokujące...

๋࣭ ⭑

Jak już wspomniałam wcześniej, mój pamiętnik przeciążony jest opowieściami o pewnym chłopaku.

W pierwszym dniu moich studiów, wraz z Maeve udałam się na uniwersytet. Pewien przedstawiciel płci męskiej zwrócił moją uwagę, z resztą chyba nie tylko moją.

Drogi pamiętniczku,
Jestem na uczelni razem z Mae - jest cudownie! Jest taki jeden chłopak, na ogół w miarę atrakcyjny, ale nie to przykuło moją uwagę. Wydaje się smutny i w cale nie szczęśliwy mimo tej całej atencji. Fajnie byłoby wiedzieć chociaż jak ma na imię. Skądś kojarzę jego twarz, a po uwadze jaką otrzymuje jestem prawie pewna, że jest popularny.

01.09.2022, godzina 10:10

Pablo Martin Paez Gavira.

1.09.2022, godzina 10:12

๋࣭ ⭑

To już 3 tydzień studiów! Nie mogę uwierzyć, jak ten czas leci... Zdążyłam dowiedzieć się, że Gavira (oprócz tego, że jest piłkarzem - to stąd go kojarzyłam) bardzo mało się uśmiecha, bynamniej na uczelni, bo na treningach wydaje się super szczęśliwy.
I

unloveable ִ ࣪𖤐 // Pablo Gavi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz