"Seni önceki sürtüklerin sevdiğinden daha çok seviyorum. Yüzün bir melodi gibi aklımdan çıkmıyor. Aklın gitmek istiyor ama gidemezsin. Artık benim dünyamdasın, biz burada mutluyuz."Bölüm Şarkısı | The Weeknd - House Of Ballons
***
Bir insan çekindiği durumlara kaygısızca girebiliyorsa, korkularınının cesedini karamsar düşüncelerinin endişe mezarlığına gömmüştür.
Taehyung ile kavga etmekten korkmuyordum yalnızca fazla sivri dilliydim ve altta kalmaktansa burnumun dikine giderek onunla karşı karşıya gelmeyi tercih ediyordum. Taehyung ise kavga ettiğinde karşısındakinin sessiz kalmasını beklerdi ancak istediğini hiçbir zaman veremiyordum. Gururum ağır bastığı içinse birkaç gün görüşmediğimiz dahi oluyordu. Aramızdaki küslük Taehyung'un ayağıma gelmesiyle son buluyordu.
Şimdi de hızlıca doğrulup makyaj masama yönelmem olası bir kavgadan kaçınmaktı. Sırtımı ona dönerek takılarımı karıştırıyormuş gibi davrandım. Elime geçen halka küpelerimi, zincir kolyemi oyalanmadan taktım.
"Bombayı elime bırakıp öylece kaçamazsın." dedi buz gibi bir sesle. "Bana bir cevap ver!" Yatakta doğruldu.
"Seni ilgilendiren bir durum değildi."
"Anlamadım." dedi kaşlarını çatarken ürkünç bir tavırla başını yana eğdi. Elime ten rengime uygun bir kapatıcı aldım. Cildim yeterince nemli ve parlaktı. Kapatıcı yeterli olurdu. "Hell's Angels lideri Han Seojun ile yatıyorsun ama beni ilgilendirmiyor öyle mi?" diye bir anda parladı. "Sikeyim, düşmanımla yatıyorsun ve benim bundan haberim yok!"
Taehyung, Dünyanın en sert ve gaddar çetelerinden biri olarak bilinen TVD örgütüne üyeydi, sol bileğinin iç kısmında çetenin sembolü olan "V" harfi yer alıyordu. Diğer birçok çete gibi uyuşturucu işi ve birçok yasa dışı iş yapıyorlardı. Ancak her bölgenin kendi çetesi vardı. Mystic Falls'u ise Taehyung'un kendi kurduğu çetesi yönetiyordu bir nevi. Örgütün, dünyanın her bir yanına dağılmış birçok alt çetesi vardı.
Sons Of Anarchy ise Kim Taehyung'un kendi çetesiydi. Adından anlaşılacağı üzere devletin yok olmasını kabul ediyorlardı, düzenin sağlanmasını doğal hâle bırakıp kendi kendine işleyen bir ahlâk düzeni, yasasız ve devletsiz işleyebiliyorlardı. Yerel cemaatler doğrudan dayanışma ile devlet, sermaye ve kiliseye karşı özgürlükleri savunabilirdi.
Her koşulda, her türlü otoriteyi reddediyorlardı. Reddedilen bu otoritelere patriyarki ve kapitalizm de dahildi.
Merkezi politik yapılar, üretim araçlarının özel mülkiyeti ve ekonomik kurumlar yerine toplumsal ilişkilere dayanan gönüllü etkileşim ve özyönetimi savunuyor, özgürlük ve otonomi ile karakterize edilen bir toplumu arzuluyorlardı. Bu felsefeleri, anarşi terimiyle özgür bireylerin gönüllü etkileşimine dayanan bir toplumu, bireylerin ve toplulukların alınan kararlardan etkilendikleri ölçüde söz sahibi olması düşüncesini ifade ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE CLOWN AND GOLDEN | TAEKOOK |
Novela JuvenilMystic Falls Kasabasında Çete Lideri olan Serseri Kim Taehyung'un tek zaafı en yakın arkadaşı Jeon Jungkook'tan başkası değildi. •Başlangıç 04.10.2023