10. THE PROPHECY OF LUST

211 25 21
                                    

"Kimse anlamayacak aramızda geçenleri, kimseye açıklanmayacak.. Belki kendimize bile.. Tasviri olmayan bir hayal gibi kalacak anılarımın sergisinde. İçte mayhoş bir tat bırakan hiç eskimeyen yürek burkan bir masal.. Bir zamanlar beni evrenine almış masalımın kabusu.."

Bölüm Şarkısı | Jedis Ft Gote & Nolep - Lola

Bölüm Şarkısı | Jedis Ft Gote & Nolep - Lola

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

"Saat 21.00 bile değil ama Kai mesaj yollayıp duruyor." Adımlarıyla mini eteğini havalandırıp yürekleri ağza getirirken pembe baker boy şapkasını biraz daha sola kaydırarak gözlerinin ihtişamını ortaya çıkardı. Basket topunun içinden geçebileceği büyüklükteki halka küpelerinin altın yansıması bronz ağırlıklı makyajının büyüsünü arttırıyordu.

"Fazla sahiplenici." Jimin'in kıskanç sesi kısa ve netti. "Bana neden kimse mesaj atmıyor?" Suga'dan bahsediyordu. Siyah deri bir ceket giymiş, üzerinde parlayan metal zımbalar ve fermuar detaylarıyla tehlikeli bir hava yansıtıyordu. Zincirlerle süslenmiş haç kolyesi, sert duruşuna asi bir dokunuş katmıştı, göğsü açıkta kalan ceketinin altındaki metal aksesuarlar, onun asi ruhunu vurgularken, siyah pantolonu ve kalın kemeriyle uyumlu bir şekilde tamamlanmış görünüyordu. Yüzünde sert ve kararlı bir ifade vardı; gözleri keskin, çevresini dikkatle süzüyordu. Bu görünümüyle, karanlık ve güçlü bir figürü andırıyor; kuralları hiçe sayan, kendi yolunda ilerleyen bir isyancılara benziyordu.

"Hafta sonu beni aradı ve 'Bugün neredeydin? Ne yaptın?' diye sordu." Yarısı içki dolu kırmızı plastik bardağını pembe parlatıcı dudaklarına yaslayarak ufak bir yudum aldı.

"Bunu neden çekiyorsun? Daha iyisini bulabilirsin." Sözleri Suki'ye öğüt vermekten ziyade geriye dönmemek için günün kısa bir zaman diliminde kendine yaptığı hatırlatmaydı.

"Durumdan şikâyetçi değil." Alay barındıran sözlerimi Jimin'e yönelttim. Kai ve Suki dramatik bir çiftti, kendilerine veya başkalarına zararları da dokunmuyordu. Gayet mutluydular.

"Modern seküler erkekleri neden tercih etmediğini şimdi daha iyi anlıyorum." Cam mavisi lensleriyle süslenen gözlerini devirdi. Cadılar Bayramında Gojo cosplay'i yaparken almış ve hâlâ süreleri dolmadığından arada bir takardı, uçuk bir renkti aynı zamanda muazzam bir gökyüzü manzarasından daha derindi.

"Yah! Sevgilimi seviyorum, her şeyi dozunda, liseli çocukların aksine o bir köpek değil, onu temizlemek beslemek zorunda değilim." Kai, üniversiteye gidiyordu, iktisat bölümünde birinci sınıftı.

Göl kenarındaki parti, bahar akşamının sıcaklığı ve canlı atmosferiyle dolup taşması gerekirken hava oldukça serindi ancak art arda içilen içkiler iç ısıttığından gündüzün sıcaklığına tezat akşamına bozan havayı kimse dert etmiyordu. Partiye dahil olmadan odamda birkaç bardağı su gibi diklemiştim bu yüzden soğuk hava pek üşütmüyordu. Kalabalık, enerjik bir şekilde dans ederken, müziğin ritmi gökyüzüne yükseliyor ve yıldızların altında bir kutlama havası yaratıyordu. Rüzgar hafifçe esiyor, suyun üzerindeki ışıklar dans ederken, her şey büyülü bir ortamda birleşiyordu.

THE CLOWN AND GOLDEN | TAEKOOK |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin