2

124 2 0
                                    

Cassandra Fernandez

Pondělí ráno a chuť se zabít a to ještě ani nebylo poledne. Mám pocit že čas se zastavil a ne a ne to utíkat, a to si radši ani nepřipomenu že jsem si ráno skopla palec na noze a když chodím tak to vypadá jako kdybych kulhala.

Od jedné schůzky do druhé a není čas ani se najíst! Pane bože, jak já bych si dala něco dobrého a poseděla ve vyhřáté kavárně u dobrý kávy. Podívám se na telefon a je přesně jedenáct hodin dopoledne, a já vstávala v pět.
,, Slečno Fernandez jste v pořádku?" kývnu na souhlas a vrátím se z mé hlavy do reality.
,, Teď bych se chtěl zaměřit na to, že sice látky jsou velmi luxusní i šaty, sukně a obleky ale čas dodávky by měl být rychlejší" tak si ti zkus sám teda.. ne Cassandro neztrať nervy jen proto že máš hlad.

,, Bohužel v našich tkalcovských dílnách dbáme hlavně na kvalitu a preciznost, poté to vše musí do výrobny a švadleny dělají co můžou. Pokud jste s námi spokojený a chcete to mít co nejrychleji, pak je dobré pouvažovat nad větší finančním výdajem od vás. Prostě zaměstnáme víc šikovných lidí a půjde to" na chvíli utichl. Tuhle nálož nečekal a já nečekala že mi huba tak rychle pojede. Dřív jsem měla problém s tím ze sebe něco vykoktat, ale teď jsem to zvládla na profíka.
,, Asi ano, máte pravdu slečno! Jsme domluvení a vše ostatní pošlu do e-mailu" podal mi ruku a odešel.

Doma jsem to zalomila hned co jsem si lehla do postele a probudil mě až hlas mého bratra.
,, Damiene nevidíš že spím? Co je!" hodím po něm polštář a on se začne smát,, pár hodin pracuješ a jsi unavená princezno že? Tohle tě ale přejde protože za chvíli se budeš starat o manžele a o děti" můj obličej se zamrazil. Moc dobře vím že mě to čeká ale snažila jsem se to vytěsnit z hlavy, teď mi to ale připomněl.
,, Vstávej šípková růženko a padej mámě pomoct s vařením. Zase se hádá sama se sebou že jí nikdo nepomůže" protože naše máma si ztěžuje že je na vše sama ale když ji chci pomoct tak říká že nechce.
Damien si zapne kabát a sepne delší vlasy do drdolu,, večer si zahrajeme až přijdu? Hlavně to nehraj sama!" kývnu a začnou mi cukat koutky úst.
,, Protože umím hrát líp než ty!" vypláznu jazyk a odcházím za mámou.

Hlasité španělské písničky a máma která má ruce od mouky. Klasický podvečer,, Cassandro vypadni z kuchyně než si od mouky zašpiníš oblečení! A zase si usnula aniž by ses převlékla,já pořad říkám že ty jsi měla být kluk a ne holka. Táta říkal že chce o něčem mluvit tak za nim skoč do kanceláře prosím" máma chce být nerušena tak jen kývnu a popadnu kličky od auta. Všichni jsou na mě dnes nějací škaredí.

Přijela jsem do naši firmy a trvalo mi tak dvacet minut než jsem se dostala do jeho pracovny, firma je strašně velká.

Otevřela jsem kancelář a táta byl pohlcený v papírech,, tati?"ustaraně se na mě podíval a pokynul ať se posadím.
,, Víš jak jsme spolu mluvili o tom že si někdy budeš někoho brát? No.. ehm věc se má tak že by tu někdo byl. Známy ještě z dob kdy jsme byly mladí má syna kterému se zrušila svatba a tak jsme se domluvili že by bylo možné, aby sis ho vzala ty" beze slova jsem se otočila a odešla pryč...

Tak já jsem nějaká hračka kterou si může jen tak pohodit? Věděla jsem že to jednou přijde ale nemyslela jsem si že by mě táta doopravdy někomu dal!

Doma jsem se zavřela v pokoji a od vzteku rozbila květináč a komodu.

ROMEROKde žijí příběhy. Začni objevovat