Antonio
Brzo ráno jsem vstal a přiložil do krbu. Udělal si kávu a ukradl jednu z Cassandry cigaret. Vogue slimky. Už chápu proč kouři jako fabrika, protože je to podělaná slimka.
Je panna. Celou dobu mi lhala a předváděla se, ani nevím proč mě to tak pohoršilo.
Za chvíli jsem slyšel kroky a kašlání.. Pablo se probudil.
,,Včera jsem se projel dobře na staré káře, hahaha" moji chuť ke kávě tohle úplně zabilo.
,,Začínám si myslet, že společnost mladé a poctivé Cassandry jí jenom prospívá" poctivá Cassandra..
,,To jsem rád že máš konečně dobrý sexuální život Pablo" poplácá mě po zádech.
,,Jo a Tony.. nevěděl jsem kdy ti to říct ale žere mě to" začal a já se otočil.. z ničeho nic je vážný. To nevěstí nic dobrého.
,,Rachel mě kontaktovala, asi před třemi dny. Říkala že se rozešla s kavárníkem a že by se chtěla sejít. Ví že jsi u mě pečený vařený, a ona by se tak s tebou setkala. Nechal jsem ji domluvit a pak řekl, že než udělám závěr poradím se s tebou a Monicou". Cítil jsem jak se mi čelist pohnula..
,,Nemyslím si že by to byl dobrý nápad když Cassa-" nenechal jsem ho domluvit,, ať přijde" to bylo vše.Pořad ji chci. Pořad ji miluji.
Vím že jsem si vzal dovolenou ale i tak jsem musel řešit nějaké maily a zakázky.
Pablo s Monicou se šli podívat kolem domu, a zjistit co je vůbec v okolí. Isabel chtěla na čerstvý vzduch tak šla s nimi.
Damien a jeho nová známost jsou zavření v pokoji nahoře.Slyšel jsem kroky po schodech dolů a ten typ chůze jsem už znal.. Byla to Cassandra v černé noční košili a v černém županu, který měla rozepnutý. V ústech cigaretu a něco si pobrukovala.
Otevřela lednici a vytáhla mléko, stále si mě nevšimla. Odkašlal jsem si.,,Díos mio! Lekla jsem se" šokovaně si dala dlaň na hrudník a já zaklapl počítač.
,,Dobré ráno" řekla přitom, co si připravovala kávu.
,,Milá ženuško, už je dopoledne" ironicky se usměje a našpulí rty,, já se cítím na sedm ráno" pod očima jí vysely černé kruhy, nedostatek spánku si teď vynahrazovala.
,,Udělal jsi snídani?"kouká po kuchyňské lince ale tam nic. Co čekala? Snídani do postele?
,,Máš ruky Cassandro" znovu otevřela lednici a vytáhla nějaké uzeniny a poté krajíc chleba.
,,Ale doma ti já mužů připravovat večeře že?" to je pravda. Všiml jsem si, že si hodně potrpí na úklid a jídlo. Vaří každý den.
Stravuje se nezdravě, hned po probuzení mastné a její posedlost smaženým jídlem jsem si taky všiml. Denně podle mě vykouří tak dvě krabičky cigaret a vypije sedm káv. Šílenec.Chvíli jsem ji jen tak pozoroval.. Její mimiku ve tváři a pohyb těla. Nebyla hubená, to ne. Hrudník nadprůměrný, ruce hubené a pás také. Ale v bocích a zadku se zakulaťovala. Tělo bohyně.. ale oči a povaha satana.
Rachel je o proti ní drobná žena bez křivek. No však s charakterem a roztomilostí. Takže se rozešla s kavárníčkem a lituje zrušení svatby. Já se mužů rozvést kdykoliv s Cassandrou, to není problém. Však kdybych se vrátil s Rachel, svoji hrdost bych ztratil.
Sedla si naproti mně a začala jíst.,,Jedl jsi? Udělám ti rychle vajíčka se slaninou a tousty?" zeptá se s plnou pusou.
,,Ne děkuji, já už jedl. A navíc, nechci aby jsi mi způsobila svými pokrmy infarkt" zamračila se a bouchla do stolu. Povytáhl jsem zvědavě obočí.
,,Nelíbí se ti jak vařím? Tak dobře! Už ti nebudu vařit" rychle dojí a hned si zapálí cigaretu.,,Ty máš neskutečnou výbušnost Cassandro" odfrnkne si a já ji vezmu zase cigaretu,, a máš na mě špatný vliv" zasměje se.
,,Jednou tě zabiju Antonio, a nebo ty mě ale my dva spolu nevydržíme" to je také pravda..
,,Dnes ráno jsem dostal e-mail a přišlo hodně nových zakázek. Psali politici a dokonce i senátor Ashton, všichni chtějí pro sebe a své ženy obleky a šaty s našimi šperky" řekl jsem a ona se usmála, v očích měla jakousi jiskru nadšení.
,,Zítra ráno odjedeme zpátky ať se na to můžeme vrhnout. Tohle nám přinese balík peněz" její vidina byly peníze, moje však reputace a hodně známosti...
Osprchoval jsem se a kolem pasu si dal ručník. Vyšel jsem z koupelny a Cassandra si na tvář a tělo dávala nějaké krémy. Tentokrát měla červenou noční košilku, a já si až teď všiml její tetování.
Na zádech po páteři, od krku až dolů měla nějaký text andělským písmem. Na ruce měla velkým LA FAMILIA,což bylo na ženu tvrdé tetování.
Rodina, to stejné tetování mám já na hrudi. Zvláštní že jsem si toho nikdy nevšiml.Leželi jsme vedle sebe a mezi námi polštáře. Kdybych něco chtěl udělat, nějaké zasrané polštáře by mi v ničem nezabránily. Ale nejsem ten typ člověka, nejsem ten typ zmrda. Kdyby byl na mém místě Pablo, vím že by dělal všechno proto aby se jí dostal do kalhotek.
,,Chybí ti často? Myslím to tak, že to přece jen byla tvoje snoubenka. Musíš na ni myslet často" její otázka mě překvapila.,,Myslím na ni každý den, ano chybí mi" lehla si na bok a podívala se mi do očí,, jaké to je.. někoho milovat?" v jejích očích jde poznat zvědavost.
,,Chceš tomu člověku dát vše co máš, i duši a srdce. Vidíš ho jako součást sebe a pocit prázdnoty, když zrovna s tebou není" kývne a zamračí se.
,,Jednou až se rozvedeme, tak doufám že se do mě nějaký muž zamiluje tak moc, jako ty do Rachel" jednou až se rozvedeme..
,,Jistě že ano, i když jsi satan v těle bohyně, tak jsi srdečná Cassandro. Život nám přinese hodně zkoušek, a naše manželství je jedna z nich" je to zvláštní říct, ale Cassandra je hodná holka. I když výbušná a někdy arogantní, tak je to žena která toho hodně dokáže a která má autoritu.,,Ty taky ujdeš Antonio, i když máš svoje zásady a ego až na strop, tak nejsi úplně nejhorší" mrkne a oba se zasmějeme. Smějeme se tak že nám oči tančí a ona popadá dech.
Oba jsem to potřebovali. Po měsících práce a stresu.
,,Všichni už spí.. dáme si víno?'" řekne a posadí se.
Najednou jakoby všechna zášť a únava opadla.. vzduch začal být čistý..
A tak jsem souhlasil.
ČTEŠ
ROMERO
RomanceRomero značka špičkových šperků a hodinek. Fernandez je značka luxusních látek z nichž se vytvářejí ty nejlepší obleky a šaty. Dvě značky které jsou jedničkou na trhu.. tak proč je nedát dohromady? Třeba sňatkem.