10

94 2 0
                                    

Cassandra

Už je to týden co jsme manželé ale vůbec to tak nevypadá. Každý si žijeme svůj život a sotva spolu promluvíme, každý se vracíme domů v jinačí dobu, atakže když se zadaří tak se ani neuvidíme.

Další den kdy jsem strávila s klienty a dnes se potřebuju uvolnit. Takže jsem zavolala Nicol a bylo jasné že půjdeme do baru.

Oblékla jsem se a obula jedny z lodiček co jsem dostala od matky. Zvolila jsem na dnešní večer bílou saténovou blůzku a optáhnuté kalhoty se zlatými cvočky.

V kuchyni jsem si nachystala něco malého k jídlu a odpovídala na e-maily firmy. Začíná sezóna plesů s akcí takže je hodně objednávek, což mě samozřejmě těší. Když jsem si začala dělat plán pro klienta, tak do kuchyně přišel Antonio.

,, Musím tě o něco požádat. Moje sestra Isabel by dnes chtěla ven s tebou a tvojí kamarádkou, takže prosím žádný bar a takové věci. Stačí když s ni zajdeš do kavárny a bude šťastná" odlepím oči od telefonu a usměju se,, není jí náhodou sedmnáct?"přikývne a zapne kávovar.
,, Ano teprve sedmnáct" ale co se vlastně divím..můj bratr byl úplně stejný.
,, Jsem jen o tři roky starší, takže mě nemusí brát jako někoho koho má poslouchat nebo tak. Věkově jsme si dost podobné takže pokud dovolíš, sama se rozhodne kam chce jít"to se mu ale vůbec nelíbilo a promnul si bradu.
Vzal svoji kávu a sedl se naproti mě.
,,Isabel může maximálně do vinotéky a má povoleno jedno deci růžového. Je to jasný?"jen se líbezně usměju a přiblížím se k němu,, to teda není jasný, s tvojí sestrou půjdu kamkoliv kam bude ona chtít. Dnešek bude podle ní a půjdu s ní i na druhý konec světa jestli to bude chtít." Hned jsem jí začala psát zprávu ať je v osm nachystaná že pro ni přijdeme.

Oblékla jsem si kabát a byla na odchodu když v tom mi něco Antonio strčil do ruky.,, Děláš si ze mě srandu že?" jeho platební kartu? Chce mě urazit?
,,Nemusíš výlety s Isabel platit ze svého, vím že je pro tebe přítěž" vlepila jsem mu malou facku,, to bylo naposledy co takové sračky vypustíš z úst Antonio" viděla jsem jak mu cuklo v čelisti a přimáčkl mě na stěnu,,ty máš ale výbušnost a temperament ,ale já na takové výlevy nejsem zvyklý. Ženu nepraštím ale dávej pozor abych tě netrestal jiným způsobem"začala jsem se smát,, to víš že jo"..

Přijeli jsme před jejich dům s čekaly. Asi tak dvacet minut a ona nevycházela.
,,Měla bys jít tchána s tchýni aspoň pozdravit nemyslíš?" to mě ani nenapadlo ale asi bych měla.
,,Pojď semnou taky ať vidí s kým jde jejich dcera ven" podívala jsem se na její oblečení a podala jí svetr který mám v autě.
,,No co je? Chceš aby se seznámily s tebou, a nebo s tvými kozami?" rychle přes sebe dá svetr.

Otevřela nám jejich matka a když mě viděla tak se rozzářila.,, Cassandro ráda tě vidím! Pojďte dál holky" přešli jsme do obýváku kde seděl jeho táta a začal se smát.
,,Takhle to má být. Naše nevěsta nás chodí navštívit i sama od sebe, to jsme rádi" usmála jsem se a sedli jsme si na pohovku.

,,Čekáme na Isabel pokud dovolíte, tak dnes budeme mít dámskou jízdu" táta Isabel přikývl,, ano víme a není problém, holka o tom mluví celý den" jeho máma po chvíli přijde s tácem plným ovoce a malých dobrot.,, Holky nezlobte se, kdybych věděla že přijdete přichystala bych něco lepšího" připomíná mi moji maminku.
Po chvíli přijde Isabel v hezkých kalhotech a roláku.
Rozloučili jsme se s jejich rodiči a trvalo dobrých dvacet minut než nás jejich máma pustila ven. Objala mě tak desetkrát a pusu tolikrát že jsem to radši ani nepočítala.

,,Tak Isabel, kam chceš jít? Do kavárny nebo někam na jídlo" zakroutí hlavou a vyslékne rolák pod kterým měla oblečený černý top s výstřihem.,, Páni takové fígly jsme dělali taky!" Nicol se zasměje a já vytáhnu z kabelky nějaké líčidla,, jestli chceš může tě Nicol nalíčit" Isabel vypadala že za chvíli odpadne nadšením a Nicol ji začala líčit. Nebude to nic výrazného jen decentně.

,,Chtěla bych tam kam chodíte normálně, nevadí mi ani bar a ani párty" začala jsem přemýšlet do jakého baru a než jsem stihla cokoliv říct tak mě Nicol předběhla,, co Coco Loco?" Coco Loco je bar který žije hudbou, tequilou a španěly.,, O tom jsem slyšela od bráchy a prý je to tam super" počítám s tím že ho určitě někde potkáme.,, Je to tam super, a hlavně když zažiješ tu nejlepší akci se sexy španílkem na toaletě" okamžitě jsem ji bouchla po ramenu,, no co je? Je to pravda a ona snad ví co je sex" Isabel zrudla a já taky.. Nicol je lehká holka? Ano. Vyspí se měsíčně tak s pěti neznámými muži? Ano. Je to děvka? Těžko říct protože ona to dělá z čistého potěšení a ne pro peníze.

,,Ale my jsme byly vychovány jinak Nicol, tak mluv před Isabel a i přede mnou slušně" protočí oči a zasměje se,, kéž bych nebyla zkažená a byla taková jeptiška jako ty"..

Coco Loco bylo narvané lidmi ale nějak jsme se tam protlačili k baru a objednali si. Já zaparkovala auto s tím, že domů pojedeme taxíkem abych se mohla trochu napít.

Dvakrát rum s colou a jedenkrát dvě deci vína. Je mi jasné že Isabel není zvyklá na alkohol tak víno musí postačit, i když já nemám problém s tím aby si dala i drink.

Vidim správně nebo je tu i můj brácha! Jdu za ním a sundám kšiltovku,, Damiene" otočí se a usměje se,, dámská jízda?" usměje se a připijeme si s ním.
,,Já tady taky nejsem sám" než se stihnu zeptat s kým přišel tak si někdo stoupne z boxu a jde směrem k nám.
,,Brácha!" řekne Isabel a schová skleničku vína za sebe.
Jeho pohled mi jasně říkal že máme problém ale můj říkal že určitě ne. Ještě jsem na něj mrkla a kopla do sebe panáka ruku a zapila celou.
,,Chlape dej pozor na moji sestru zatím co já si promluvím s tou tvoji" Damien se na mě podívá ale já mu naznačím že to bude v pohodě.

Vzal mě boxu a posadil. Jako malé děcko.

,,Neříkal jsem ti náhodou ať ji sem netaháš! Jsi nezodpovědná" jojo jediné co chci přestat poslouchat jeho řeči a jít tancovat.,, Antonio pojď sem něco ti řeknu" sedne si vedle mě a na jeho tváři jde vidět rozčilení,, nešukal jsi že?" překvapeně vystřelí obočí a cukne čelistí. Přiblížím se tváři k jeho a kousnu se do rtu,, já taky ne" začnu se mu koukat na rty a on na moje ale ani náznak vykolejení.
,,Ale narozdíl od tebe to nepotřebuju, takže buď tak laskav a najdi si nějakou vychrtlou blondýnku která ti vystrčí svůj kostnatý zadek dobře?"usměju se a pohladím ho na tváři. Facka i pohlazení v jeden den, ten se ale má.
Než se stihnu postavit a odejít tak se ke mně víc přiblíží.
,,Za chvíli ztratím nervy a nebude to hezké. Pokoušíš mě přitom úplně vím že když se v noci děláš, tak myslíš na mě" chtělo se mi tak smát že to není možné.. až teď jsem poznala že má něco vypitého a že u sebe až moc blízko sedíme.
,, Nedělám se jestli tě to trápí Antonio, protože na to mám snad milence nemyslíš?"mrknu a postavím se.

Šla jsem od něj pryč a viděla bratra jak se baví s holkami. Podívala jsem se za sebe a viděla Antonia jak sedí a propaluje mě pohledem, plným nenávisti.

Isabel chtěla tancovat tak jsme tancovali s její bratr se ztratil z dohledu. Poručil Damiena aby byl ochranka a ten tančil snad ještě víc než my. Máme v rodině proste pohyby. Sice když do nás někdo omylem narazil vypadal že vybije celý bar ale jinak v pohodě.

Když jsem šla na toaletu tak jsem zaslechla zvláštní zvuky.
Skoro jako.. pláč. A nárazy jako kdyby se někdo pral?
A tak jsem otevřela dveře a div jsem se nevyvrátila.

V kabince to právě Antonio nakládal cizi ženě ze zadu.,, Kurva! Fuj! Měl sis to nechat na soukromí" řeknu a radši rychle uteče pryč.

ROMEROKde žijí příběhy. Začni objevovat