23

92 2 0
                                    

Cassandra

Carla a Leon s dětmi se odstěhovali z domu. I když jsem si myslela že je to kvůli mně, tak mi okamžitě vysvětlila že už rok se chystali do vlastního. Luis je pořad někde z domu, takže jsem tam skoro sama. Až na Dária a jeho muže. Pořad spolu něco plánují a vyřizují v jeho kanceláři.

Nudila jsem se a chtěla si dát pauzu od šití, tak jsem se rozhodla uvařit. Hovězí empanadas a churos s domácím čokoládovým sirupem. Celý proces vaření jsem si udělala hezký, pustila písničky a pila drink.
Hudbu jsem měla puštěnou tak nahlas, že jsem neslyšela nic jiného a pohybovala se do rytmu hudby.
Vaření je taky jeden z mých relaxů. Šití to není, to je moje práce a koníček, ale vaření a horká vana jsou můj relax. Když pominu bavení se a alkohol v baru, to býval můj páteční program, ale od doby co jsem tady jsem na to ani nepomyslela.

,,Umíš se hezky hýbat" nadskočila jsem a rychle ztlumila hudbu. Vyděsil mě.
A nebyl sám, moje taneční pohyby pozorovali i dva cizí muži.
,,Nevěděla jsem že mě sledujete" řeknu a vyndám z oleje churos. Přešel ke mně a podíval se co všechno jsem navařila.
,,Hmm, krásná a ještě k tomu umí skvěle vařit? Začínáš se mi líbit" prohlásí těsně zamnou a obtočí moje vlasy kolem svých prstů. Projela mnou husí kůže.
,,Máte hlad? Navařila jsem tak pro desetičlennou rodinu" otočím se na ty dva a oni se usmějí. Takže to máme jasné..

Jedli jsme a byly potichu.,,Je to výborné paní-" nebyly si jistí jestli jsem jeho žena nebo ne.
,,Romero" odpovím a Dáriovi málem zaskočí a zamračí se.,, A co máte v plánu vůbec? Na čem děláte?" zeptám se a dva muži se podívají na Dária, ten zakroutí hlavou.
,,Ženy to nemá co zajímat Cassandro" takže žena je nepodstatná a nezaslouží si nic vědět? Hraje mi na nervy.
,,Antonio mi říkal co dělá" odpovím a on se usměje,, já nejsem Antonio a ty už nepokládej žádné otázky. Večer tě vezmu na jednu akci, jsem pozvaných a beru tě sebou" to bude zase krásný večer..

..
Dala jsem si dlouhou koupel a potom si sedla ke kosmetickému stolu. Namalovala se a své kudrnaté vlasy jsem si dala do ulízaného drdolu. Nasadila zlaté náušnice, a rty obtáhla rudou rtěnkou. Oblékla jsem si černé saténové šaty s rozparkem na stehnu. Mám být jeho trofej? Tak ať to stojí za to.

Našla jsem ho v obýváku jak drží sklenku whiskey a kouká se do telefonu.
,,Můžeme jít" měl na sobě černý oblek a vlasy nagelované.
Pohlédl na mě a usmál se,, vyrazíš jim dech" řekl a pozoroval mě se zvláštním zaujatím.
,,Co to má být za akci? Nějaká firemní?" na to jsem totiž byla zvyklá, na firemní akce a pořadatele.
Zvedl se a přešel ke mně. Prsty pohladil látku mých šatů na dekoltu,, ty nenosíš podprsenku?" jeho otázka mi připomněla první setkání s Pablem a Monicou v restauraci, přišla jsem později a Antoniovi vadilo že nemám podprsenku.
,,Při takových šatech ne" usmál se a vyhrabal z kapsy klíček od auta.
,,Tak pozor ať ti nebude zima, jinak se ti sráči zblázní"..

Přijely jsme před obrovský dům, to není dům to je vila.
Přivítali nás hostitelé a my se přesunuli k baru,, jak tě znám tak tequila nebo červené" řekne a naleje mi sklenku vína.
,,Prezentuj se jako moje přítelkyně, já jdu za muži a ty běž za jejich ženami. Pak si pro tebe přijdu" kývnu ale místo toho, abych udělala co mi řekl že jsem šla na zahradu a zapálila si cigaretu. Je tu hodně lidí, a na to jsem taky zvyklá ale jít za cizími ženami? To už je trochu moc. Připadám si jako jeho trofej.
,,Máte prosím zapalovač?" otočím se a uvidím menší blondýnku,, ano prosím" podám jí ho a ona si zapálí cigaretu.
,,Od koho jste? Mimochodem já jsem Kate" podá mi ruku a já ji příjmu,, jsem přítelkyně Dária" zvedne obočí v překvapeni a polkne,,a- aha nečekala jsem že zrovna on vstoupí do vztahu" zbledne ale usměje se,, jste moc krásná" řekne a já dlouze potáhnu z cigarety. Co to kurva je!
,,Pověz mi Kate, proč jsi tak udivená že má Dário přítelkyni" cítím se jako lev který se chystá na lov, to není dobré.
,,Dário má pověst starého mládence a nikdy neměl přítelkyni, vždy se jen poflakoval s ženami politiků" politiků? Mělo to asi nějaký účel.
,,Jestli to vyznělo tak, že jsem s ním něco měla tak to je omyl. Jsem žena Cassia Tubmana, už pět let" kývla jsem a spolu jsme šli dovnitř.

Našla jsem Dária v malém salónku jak pije s nějakými muži, a baví se o penězích.
,,Zlato neměla by jsi být s ženami?" falešný příjemný tón.. Dário.. Dário.
,,Nechci, budu tu s tebou" řeknu a sednu si na něj. Ostatní muži se na mě koukají jako na vetřelce, a Dário se napne.
,,Zdravím já jsem Cassandra" všem podám ruku a napiju se Dáriového drinku.
,,Ženy tu nemají co dělat zlato" protočím oči a sednu vedle něj. Uvolním se a dám nohu přes nohu. Ostatní muži mě sledují.
,,Nežijeme v osmnáctém století, budu tam kde chci být. Klidně se bavte dál, nebudu poslouchat" všichni zvedli překvapeně obočí a já se sladce usmála.

,,Pane, myslíte si že bude dobré zaútočit na Italskou Camorru?" spustí jeden a všichni mají nastražené uši.
,,Ne, Camorru si musíme spřátelit. Na Cosa nostru zaútočíme, berou nám až moc dodávek" cože? Co to je za řeči. Připadám si jako v mafiánském filmu.
Vytáhnu si z kabelky krabičku cigaret a jednu si zapálím, tolik očí sledovalo jak si strkám cigaretu do úst že jsem si začala myslet, že je to něco unikátního.
Jeden byl dokonce tak zvrhlý že si olíznul rty.

Dáriovi jsem hrála na nervy, to šlo vidět. A tak jsem svoji ruku dala na jeho stehno a hladila ho. Pomalu a dala si svoji hlavu na jeho rameno. A upřímeně koukala na ty bastardy. Jejich ženy musí stát na druhem konci domu, a poslouchat je na slovo. No to víte že jo..

,,Cassandro, jak jste se vůbec poznali se šéfem?" jeden troufalí muž se zeptal.
Dário bouchl do stolu,, nikdy jí nikdo z vás nebude tykat, je to jasné?" sykl a muž zbledl.
,,A-ano pane" Dário vypil celou skleničku whiskey a já taky.. Kurva.
,,Unesl mě a následovně jsme se do sebe zamilovali" řeknu sladce a všichni se na něj podívají.
,,Ale zlato.. vypila jsi toho trošku dost že? Za chvíli pojedeme" zamračila jsem se a vyprsila. Všichni mohli vidět mé bradavky přes satén.
A taky že tam všichni koukali, Dário se mě snažil schovat ale já mu to nedovolila.
,,Už se těším až budeme doma" zvednu se a dám mu pusu na líčko, omylem však svoji dlaň nechám na jeho tříslech.
,,Však počkej doma andílku, neschováš se mi" zašeptal a já odešla.

ROMEROKde žijí příběhy. Začni objevovat