Cassandra
V autě nepromluvil a já se smála jako bláznivá. Ani nevím co mi přišlo tak směšné.
Jakmile se zavřeli dveře tak jsem přešla do kuchyně, abych se napila.
,,Myslíš si že mi utečeš po tom co jsi dnes předvedla? " pro sebe jsem se usmála a otočila se, abych viděla jeho obličej. Takového jsem ho ještě neviděla. Na tváři měl zvláštní úsměv a oči skoro černé, a pokračoval rovnou ke mně.
,,Nic špatného jsem neudělala, jen sem hrála svoji roli" napustím si vodu do sklenice a velkými hlty se napiju.
,,Roli... byla jsi tak nadržená že těm sráčům ještě půl hodiny stálo péro. Musím si tě nějak zklidnit" provokativně jsem se usmála a otočila se na něj.
,,Nejsem pejsek který potřebuje zklidnit, nejsem zvyklá na to být mužův majetek. Tak to tady máte vy, ženy jsou jen doplněk muže" mávnu rukou a rozpustím si vlasy.
Nic neřekl a upřeně se mi díval do očí, já jemu taky. Dívali jsme se na sebe a bylo to jako kdyby to trvalo nejméně půl hodiny, přitom to bylo pár sekund.
Pohladil mě po tváři a prsty přejel po rtech,,víš celý rok si říkám, jak tě mohl takový suchar jako Antonio vystát. Tu tvoji prořízlou pusu a výbušnost, nechápal jsem to. Až postupem času jsem si začal všímat těch detailů, hlavně charisma které v sobě máš" měla jsem chuť ho do toho prstu kousnout, a dělat věci o kterých sním jen v těch největších tužbách.
,,Slovíčkařit umíš hezky, ale já nepadnu na dno" přitáhne si mě k sobě a cukne čelistí.
Cítím jak mi hoří tváře a hruď se napnula. Cassandro.. co se s tebou kurva děje!,,Ani nevíš co bych ti teď rád dělal andílku. Ještě mě budeš prosit" chtěla jsem ho ochutnat, je to chlap jako hora a dost atraktivní.
,,Prosit? Pozor aby se role nevyměnili" kousnu se do rtu a on mě něžně chytne pod krk a přiblíží k sobě.
,,Koleduješ si o to" rychle mě políbil a já cítila jak se mi podlamují kolena, ani mě nenapadlo mu to neopětovat. Zacítila jsem chuť whiskey a pomalu si ji začala užívat. V břiše jsem cítila zvláštní pocit.. skoro až svíravý. Líbali jsme se nenasytně, vůbec ne tak jako jsem se líbala s Antoniem. Tohle bylo jinačí.
Jeho ruce putovali po mém těle a ty moje chtěli jít víc a víc dole. Jsem špatný člověk, když bych si jeho ruku nejraději strčila do kalhotek?
Odlepil se od mých rtů a přešel na můj krk, osypával mě polibky a byl hladový.,, Vyšukám z tebe každý kousek zasraného Antonia!" sykne a já se proberu z transu a popojdu od něj.,,Tak to ne! Myslíš si že po takových řečičkách mě získáš do postele? Nejsem kus hadru nebo nějaká Rachel! Já jsem já, a chci muže který ke mně bude slušný. Neměli jsme se líbat, byla to chyba" křičela jsem a cítila jak se mi oči plní slzy. Cassandro ty krávo! Utekla jsem dřív než by něco stihl poznat.
Zavřela jsem za sebou dveře a kopla do komody. Stydím se, já se kurva tak stydím že to není ani možné. To jako vážně? Budu se líbat s člověka který mě unesl od rodiny? Který mě tu rok vězní? Jsem horší než ona.. horší než Rachel. Jsem nicka.
Plakala jsem a rychle si zapálila cigaretu. Vždycky jsem měla nějaký plán.. když se mi něco nepovedlo, vždycky jsem začala od znova. Teď sama nevím co dělám.
Otevřeli se dveře a on si sedl na postel.,,To jako vážně budeš plakat? Ty to nechápeš asi že? Ty budeš moje žena. Myslíš si že kdybych tě nechtěl a kurva k tobě nezačal něco cítit, že by jsem tě rok měl u sebe doma? Nikdy jsem na tebe nevstáhl ruku, a ani ti nenadával" co to kurva mluví?
,,Ty? Děláš si srandu Dário! Jak jako tvoje žena, unesl jsi mě jako pomstu. Miluješ Rachel stejně jako Antonio, já jsem jen pro smích" můj nával emocí byl jako sopka.
,,Rachel je pro mě nikdo, není to žena kterou bych chtěl a i když v minulosti byla. Unesl jsem tě proto, aby jsem ublížil Antoniovi, protože on mě zradil. Nikdy nešlo o lásku k ní, ale o kamarádovi který mě podrazil. Sledoval jsem tě ještě předtím než jsme tě unesl, protože mě zajímalo koho si vzal. A už tehdy jsem mu tě záviděl, sebevědomá žena která si na nic nehraje. Víš co je kurva krásný? Kdy jsem si poprvé řekl že ty budeš moje? Ne v nějakých zasraných sexy šatech, nebo když jsi svůdně tancovala v kuchyni" nemohla jsem uvěřit svým uším..
,,Ale když jsi hned třetí den vylezla z pokoje a hrála si s mými synovci a neteří, když jsem viděl jak jsi starostlivá a jak je bereš jako své. Protože ty už taková jsi. Neskutečně mě vytáčí když o sobě pochybuješ. Pořad se porovnáváš s ní.. přitom ona nikdy nebyla ve hře" nic jsem neřekla.. jen se na něj vrhla a ležela v jeho náručí. Schoulená do klubíčka.,,Miluješ mě?" zeptám se a on zakroutí hlavou,, nemiluji, ale chci aby jsi byla moje žena a jednou matka mých dětí.. chci tě kurva vzít na rande a smát se s tebou. Takže co myslíš? Šla by jsi semnou na rande? A uvidíme co z toho bude?" ne.. to nemůžu.
,,Cítím se pořad zavázána Antoniovi, nemůžu mu to udělat" řeknu a on mě pohladí po vlasech.,, Ale můžu tě o něco poprosit?" kývne na souhlas.
,,Myslíš si že by jsi tu dnes mohl spát semnou?" usměje se a já ukážu na polštáře,, mezi námi budou polštáře, nechci jen být sama"..
Další deja vú.. vzpomněla jsem si za mě a Antonia na dovolené na venkově....
Ráno jsem se probudila s tím, že polštáře byly na zemi a on mě objímal. Rychle jsem se postavila a šla do koupelny. Cítím se provinilec vůči Antoniovi, byl to můj manžel a pořad je. A přitahuje mě jeho bývalý kamarád který mě unesl. Už jenom to že mě unesl je šílené a to taky Dário byl, šílený.
Ale co je šílenější? To, že mě můj manžel nechal na pospas osudu a žil dál. To že mě můj přítel a kamarád, parťák nezachránil. Nesmím být hloupá.. a až se vrátím do Chicaga, tak se mu postavím do cesty. A ukážu, že semnou nevyjebe.Po včerejším výstupu a návalu emocí mi začal hlavou šrotovat další plán.
ČTEŠ
ROMERO
RomanceRomero značka špičkových šperků a hodinek. Fernandez je značka luxusních látek z nichž se vytvářejí ty nejlepší obleky a šaty. Dvě značky které jsou jedničkou na trhu.. tak proč je nedát dohromady? Třeba sňatkem.