1. Bölümm

22 3 0
                                    

Hana
Noah yine beni sabahın köründe uyandırdı. İşe gitmekten ve çalışmaktan nefret ediyorum. Ama kardeşim Noah tam tersi işe gitmeyi çok seviyor. Ne de olsa şirketin yarı sorumluluğu onda ama en çok benim sözüm geçer. Annem ve babam 5 yıl önce vefat etti ama zaten yokluklarıyla varlıkları bir. Kardeşimlede çok anlaşamıyoruz. Onun beni sevdiğini düşünmüyorum. Bence nefret bile ediyor. Ben onu kıskanmıyorum ama o kıskandığını çok belli ediyor. Aslında pek de umrumda değil.

Noah
Sabah erkenden kalktım duş aldım, kişisel bakımımı yaptım. Sonrasında ablamı yani Hana'yı uyandırmaya gittim. Ama o hâlâ uyumak istiyordu. Gerçekten çok saçma bu kadar tembel olmasına rağmen şirkette herkes benden çok ona saygı duyuyorlar. Onu hiç bir zaman sevmedim. Elimde olsa tüm bağlarımı koparırım. Ailemde öldüğü için özgürüm ama tüm mirası ablama bıraktıkları için kendimi küçük duruma düşüremem. Bu yüzdende onu çok kıskanıyorum. Ama bugün çok heyecanlıyım şirkete yeni çalışanlar geliyor aralarından bir kaçı kızmış umarım güzellerdir :D

Jiwoo
Sabah yeni iş günüm olduğu için abimle beraber erkenden uyanıp hazırlandık. Çok heyecanlıydım çünkü sonunda güzel bir iş bulabilmiştik. Umarım bu yeni iş bize iyi gelir. Abim biraz mutsuz çünkü sevgilisiyle ayrıldı. Aslında pek de iyi anlaşmıyorlardı. Sürekli kavga edip trip atıyorlardı. Ve bende çok sıkılmıştım. Gerçekten ikisi içinde iyi oldu.

Joon
Sabah yeni iş günü için erkenden hazırlanıp otobüse bindik. Şirketin önüne geldiğimizde çok garip hissetmiştim çünkü insanlar büyük bir şirkete sahipler ama biz sadece oraya çalışmak için gelebilecek kadar yoksuluz. Daha sonra kız kardeşim Jiwoo ile beraber şirkete girip patronlarımızın odasına girdik. Bizimle beraber 3 kız ve 2 erkek daha vardı. Karşımızda bir kadın ve bir adam duruyordu. O adamı gördüğüm an ona aşık olmuşum gibi hissettim. Çok garipti ama sanki aramızda bir çekim vardı. Ama o ve yanındaki kadın sadece kız kardeşime odaklanmıştı. Bakışlarından anladığıma kadar ikiside Jiwoo'ya aşık oldular. Ama böyle birşey imkansız olsa gerek. Onlar zenginler ve bir sürü şeye sahipler. Bizim gibi insanlarla işleri olmaz.

Noah
Yeni çalışanlar içeri girdiğinde dikkatimi sadece bir kız çekti. Açık kumral mavi gözlü ve 168 boylarında bir kız. Bir kaç saniye ona donup kaldım. Ablam fark edip beni dürttü. Daha sonra bir kaç eleme yapmak zorundaydık. Çünkü şirkete sadece 2 kişi girebilirdi. Bunlardan biri tabikide o kız yani ismini öğrendiğim kadarıyla Kim Jiwoo olucaktı. Yanındaki çocuğa baktığımda ise galiba abisi. Bu yüzden abiside yanında olsun. Bu sayede zorda kalmazlar.

Hana
Çalışanlardan sadece dikkatimi Kim Jiwoo çekti. Hayatımda hiç aşık olmamıştım ve bu ne demek bilmiyorum. Ama gerçekten bu kız bana çok farklı hissettirdi. Sanırım ona aşık oldum...

The Coincidence LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin