Joon
Jiwoo gittikden bir yarım saat sonra kapı çaldı. Onun geldiğini düşünüp kapıyı hemen açtım. Ama karşımda Jiwoo değil Noah vardı.-Noah evimi nasıl buldun?
-Senin değil Jiwoo'nun evini buldum.
-Jiwoo evde değil.
-Biliyorum.
-Niye geldin o zaman?
-Senin için.
-Ne??
-Joon sana herşeyi açıklicam ama ilk önce içeri geçeyim değil mi??
-Tamam geç anlat herşeyi.
-Jiwoo'ya ilk görüşte aşık oldum. Ama o ablamı seçti. Bana iğrenerek bakıyor. Ama vücut hatları o kadar iyiki beni azdırıyor. Ve bu yüzden Lily ile paralı ilişkiye giriyorum. Ona para veriyorum ve bana tüm vücudunu veriyor. Ama ona karşı en ufak birşey hissetmiyorum. Ama sana karşı içimde bir his var. Bence birbirimize karşı bir şans vermeliyiz.
Noah cümlesini bitirir bitirmez dudağına yapıştım. Daha sonra geri çekildim. Fakat oda karşılık verdi. Aralıksız öpüşmeye başladık. Artık nefes nefese kalmıştım. Ama asla durmuyordu. Dilini ağzıma sokuyordu. Baya azmıştım ve bende hızlandım. Ve bir anda durdu. "Bu kadar hızlı olucağını bilmiyordum Bay Joon" ben direk çekildim. Yaptığım çok büyük bir hataydı. Hem kardeşimi görsel taciz ediyor hemde bir kadınla para karşılığında birlikte oluyor. Hemen kendimi düzelttim. Koltukta oturuyorduk ve beni bir anda yatırdı. Sadece gözlerime bakıyordu. "Joon bu saatten sonra bana aşık olmadığını söyleyemezsin. Şuan ikimizde birbirimize aşık olduk değil mi?"
-Hayır Noah sen aşık olmuş olabilirsin ama bu umrumda değil. Seni sevmiyorum. Şimdi evimden defol git. Bir dahada gelme sakın. Bu olanlarıda kimseye söyleme aramızda yaşanmış ve bitmiş birşey olarak kalsın.
-Joon buna hakkın yok. Kendini aşık ettirdin ve şimdide bunlarımı söylüyorsun?? Aklın nerede senin.
-Noah o anlık birşeydi.
-Ne olursa olsun Joon buna hakkın yok. Hayatımda ilk defa birine bu kadar aşık oldum. Belki buna anlam veremiyosundur ama gerçekten öyle.
-Buna inanmamı bekleme, daha 5 dk önce söylediklerini unutmadık Noah.
-Ya biliyorum çok aptalım ama sana karşı hep dürüstüm. Lütfen, lütfen bize bir şans ver.
-Noah bu hemen karar verebileceğim birşey değil. Uzun uzun düşünmem lazım. Ama ısrar edersen direk vazgeçerim.
-Tamam o zaman ben gideyiiimm. Sen hemen hemen düşüünnnn.
Jiwoo
Hana ile beraber yaklaşık yarım saattir yoldaydık. Ve restoranta geldik. Çok büyük bir yer olmasına rağmen kimse yoktu.-Hana neden kimse yok.
-İkimiz için ayırdım.
-Ne, neden ki gerek yoktu
-Ne olursa olsun Jiwoo senin rahat etmeni istedim. Ne yemek istersin? Bir sürü çeşit var.
~aradan bir kaç saat geçer bol bol yemek yerler ve sohbet ederler. Fakat Jiwoo içkiyi fazla kaçırır ve sarhoş olur.
-Ahh Hana neden bu kadar güzelsin.
-Bu neydi şimdi?
-Hana sana deliler gibi aşığım bunu biliyor muydun?
-Bende sana öyle güzelim.
-Sence burada boş bir yatak odası var mıdır Hana?
-Eminimki vardır Jiwoo. Neden sordun?
-Bilmeemm orayamı geçsek acabaa.
-Sen yeterki iste.
Hana
Jiwoo beni kolumdan tutup boş bir odaya sürükledi. Ne olduğunu anlamadan soyunmaya başladı. Ve banada soyunmamı söyledi. İkimizde çıplaktık. İlk önce beni boydan süzdü.
"Bu kadar güzel olmak yasaklanmalı Hana. Yoksa seni her gece becermek isticem." dedi. Bir an nefes alamadım. Daha sonra beni duvara yasladı. Ellerini ilk önce göğüslerimde gezdirdi. Ardından bir anda dudaklarıma yapıştı. Aralıksız deli gibi öpüşüyorduk. İkimizde nefes nefese kalmıştık. Beni belimden tutup yatağa fırlattı. Bir anda üstüme çıktı. Tüm bedenini üstümde hissettim. İyice azmıştım. Uzun bir süre öpüştük. Ardından odanın dolaplarını karıştırmaya başladı. Aradığı şeyi bulmuştu. Beline taktı. İlk önce endişeliydim ama beni çok azdırıyordu. Üstümdeyken yavaşca içime soktu. İçten bir sesle inledim. "Bu daha hiçbirşey herşeye hazır ol" dedi. Ve hızlanmaya başladı. Hayatımda ilk defa birisiyle ilişkiye giriyodum. Bundan pişman olur muyum bilmiyorum. Ama ne olursa olsun onu sevmeyi bırakmicam 2 saatin ardından ikimizde çok yorulmuştuk. Denemediğimiz pozisyon kalmamıştı. Pijamalarımızı giyip yatakta sarılarak uyuduk.Jiwoo
Gözlerimi açtığımda yanımda Hana yatıyordu. Dün yaşananlarla ile ilgili hiçbirşey hatırlamıyordum. Ve Hana birden uyandı.-Uyandın mı güzellikk
-Hana bana doğru söyle dün noldu???
-Nasıl yani?
-Dünle ilgili herhangi birşey hatırlamıyorum ve şimdide bir kadınla aynı yatakdayım. Biz birlikte olmadık değil mi?
-Evet olmadık Jiwoo. Nasıl böyle birşey düşünebilirsin. Çok sarhoştun ayakta zor duruyordun bende eve gitmeni istemedim.
-Yani herhangi bir temas kurmadık??
-Evet olması gereken buydu zaten.
Hana
Bunu nasıl düşünemedim. Sarhoş olduğu için dün gece bu şeyler oldu. Belkide hisleri gerçek değildi. Beni kullanmaya çalıştı. Ama ona o kadar aşığımki asla düşünmeden hareket ettim. Bundan sonra hareketlerime dikkat etmeliyim çünkü bakıyorumda benden çok rahatsız oluyor. Aslında bir süprizimde vardı. Ama dün gece yaşananlar ve bu sabah olanlardan sonra sürprizin önemi yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Coincidence Love
Romance2 kardeş çalışmak için geldikleri şirkette patronlarına aşık olur...