6. Bölüümm

8 1 3
                                    

~pek aktif olamıyorum. Bu yüzden bölümler biraz geç geliyor. Lütfen kusura bakmayıınn.

Hana
Tam konuşma en iyi yerindeyken bir anda herkes telefonlarına odaklanmış bana ve Jiwoo'ya bakıyolardı. Jiwoo'yu hemen yanıma çağırıp ne olduğunu bu insanların neye baktığını sordum. Telefonunu çıkarıp bir magazin hesabının paylaştığı haberi gösterdi. Gayet normaldi ama Jiwoo çok gerilmişti.

-Jiwoo sakin ol. Bu işte olduğun sürece bu tarz olaylara alışkın olman gerek. Hemen bir açıklama yapıp yalanlarım.

-Bu işe girerken kimse bana bunlardan bahsetmedi??

-Bu bilerek yapılan birşey değil Jiwoo. İnsanların ne yapıcağını bilemeyiz.

-Tamam. Hemen bu olanları yalanlayın ki daha fazla yayılmasın.

-Heyy millet. Şuan sosyal medyada yalan bir haber dolaşıyor. Bu kesinlikle doğru değil. Beni tanıyorsunuz öyle birşey olsaydı doğrulardım. Lütfen bu olayı yaymayın.

Noah
Hey millet bu olanları yayabilirsiniz

Hana
Ne saçmalıyosun sen be.

Noah
Herkese senin gerçek yüzünü göstermek istiyorum Hana'cım.

*arka planda bir slayt oynamaya başlar.

Herkes buraya baksınn. Arkada gördüğünüz slayta ablamın yani Hana'nın Jiwoo ile nasıl cinsel ilişkiye girdiğini görüceksiniz.

Jiwoo
NE

Noah
Yanlış duymadın Jiwoo. Hana seninle birlikte baş başa bir yemeğe çıktı. Kore'nin en ünlü restoranını kapattırdı ve şansa bakki bu restorant bir otelde. Ve sadece size özel. Hana seni sarhoş ettikten sonra odaya çıkarttı. Otel çalışanlarının dediğine göre sabaha kadar inleme sesleri gelmiş. Peki buna ne açıklama yapıcaksın Jeon Hana?

Jiwoo
*Hana'nın yanına gelip omuz bölgesine vurmaya başladım. Ağlayarak ve bağırarak...

-Bana yalan söyledin. Sana inanamıyorum. Bunu nasıl yaparsın bana. Sana inanmıştım güvenmiştim. Kendimde olmadığımı bilerek bunu nasıl yaparsın???

Hana
Ne saçmalıyosun sen be. Sen beni siktin?? Asıl olan bana oldu. Azdın bana yavşadın. Benimde canım istedi. Pardonda bunda niye tek ben suçluyum??

Joon
Ya siz ne saçmalayıp duruyorsunuz. Biriniz ablasının özel hayatını ortaya çıkarıyor. Biriniz sarhoşken bir kızla cinsel ilişki yaşamış. Öbürüde bunu normal birşeymiş gibi savunuyor. Gerçekten iğrençsiniz. Bende size bir açıklama yapiyim mi? Noah'yı sevmemekte o kadar haklısınızki çünkü kendisi bir kadınla para karşılığında bir çok kez ilişkiye giriyor. Oda yetmezmiş gibi asistanı olan Jiwoo'nun hareketlerinden azıyor ve bana gelip çıkma teklifi ediyor. Bense salak gibi bunu kabul ettim

X kişisi
Ne yani sizin şuan Noah bey ile ilişkiniz mi var?

Joon
Vardı. Ama artık yok. Bir dahada olucağını düşünmüyorum.

Jiwoo
Duyduklarım karşısında şok geçirmiştim. Hem Noah hem Hana'dan asla bunu beklemezdim. Kendime bile inanamadım. Koşarak benim için özel olarak ayarlanmış bir odaya gittim. Hana arkamdan koşmaya başladı. Kendimi tutamayıp hüngür hüngür ağlamaya başladım. Odaya tam giricekken Hana kolumdan tutup kendine çevirdi.

-Bırak beni sakın dokunma bana.

-Bunu nasıl yapmamı istersin. Sen böyle yaptıkca nefes alamıyorum Jiwoo.

-Çokta güzel isterim. Herşeyi bana önceden açıklaman gerekti. Miğdemi bulandırıyorsun Hana.

-Asıl sen miğdemi bulandırıyorsun. Benimle birlikte oldun ve bunu sen istedin. Sana deliler gibi aşığım. Sabah uyandığımızda belki sevgili olurduk diye düşünmüştüm. Ama sen hiçbirşeyi hatırlamıyor benden kaçıyordun. Seni kaybedicektim söyleseydim. Anlamıyomusun beni?

The Coincidence LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin