Hana
Şaka gibi ama Jiwoo'ya ilk görüşte aşık olmuştum. Ama bu bitek benim için değil erkek kardeşim Noah içinde geçerliydi. Bakışlarıyla kızı yedi bitirdi. Birde anlamıyorum sanıyor.Hana
-Kim Jiwoo benimlemi yoksa Jeon Noah ilemi çalışmak istersin. Yani birimizin asistanı olman gerek.
Jiwoo
-Bana seçim hakkı verdiğiniz için teşekkür ederim. Ben galiba Bay Noah'yı seçicem.
Hana
Hayıırrr planlarım çöp oldu. Yoksa bu kız kardeşimdenmi hoşlanıyoorr. Hayır hayır olamazz. Asla peşini bırakmicam Kim Jiwoo merak etme.~
Jiwoo, Noah Bey'in asistanlığını yapıyor. Joon ise Hana'nın asistanlığını yapıyor.Jiwoo
Biliyorum çok saçma ama galiba daha ilk günden patronuma aşık oldum. Ahh gerçekten çok aptalım. Herşeyi yine berbat edicem. Ve şuan bir kurtuluşum yokk. Adamın asistanlığını yapıyorum ne kadar uzaklaşabilirimki.
-Ahh Bayan Hana özür dilerim sizi görmedim bir an
-Sorun değil Jiwoo şirketimizde çalışanların olduğu ve benimde olduğum bir grup var sık sık planlar yapıp buluşuyoruz. Ya da anlarsınya iş konuşuyoruz. Senden numaranı almak istiyorum. Hem gruba eklerim ve sende yeni insanlar tanırsın.
-Olurr. Çok sevinirim. Ben size söyliyim siz kaydedin 0546*******
-Tamamdırr. Birazdan gruba eklerimHana
İşler tam istediğim gibi gidiyor. Ondan numarasınıda aldım. Şimdi gruba ekleyip bir buluşma ayarlayacağım. Ve bu buluşmada Noah olmicak tabikide. Ve abiside. Bu onunla yakınlaşmamız için bir fırsatt.Noah
-Hoş geldin Jiwoo. Nerelerdeydin hiç göremedim.
-Bayan Hana ile konuşuyorduk efendim. Kusura bakmayın bir sorun mu oldu?
-Birşey olmadı merak ettim sadece. Sana bi uyarım olsun ablamdan uzak dur.
-Neden efendim anlayamadım.
-Çünkü sen benim asistanımsın ve biz onunla görüldüğü kadar yakın değiliz. Muhatap olmanı istemiyorum.
-Hareketlerime dikkat ederim efendim.
-Bana sürekli efendim demek zorunda değilsin. Ben sana normal sesleniyorum değil mi? Sadece isminle. Sende bana sadece ismimle hitap edebilirsin. Sorun olmaz.
-Tamamdırr Noah.
- İşte şimdi oldu.Joon
Bugün Hana sürekli bana ailemle ve özellikle Jiwoo ile ilgili sorular sordu. Anladığım kadarıyla büyük ihtimal ondan hoşlanıyor. Ama sorun şu ki Jiwoo kimseye kolay kolay aşık olmuyor. Ya da ben bilmiyorum. Kardeşimi gerçekten tanıyormuyum emin değilim. Ama çok büyük ihtimal kardeşimde Noah'ya aşık ve Noah'da ona bu döngüya Hana'da girince işler gerçekten çok garip oluyor. Umarım bu döngüye bende girmemm.Hana
~
Jeon Hana tarafından bir gruba eklendin*Jiwoo
Selam millet nasılsınız.Hana
Ben çok iyiyim. Sizlere bir haberim var biliyosunuzki pazar günü izin günümüz. Ve şirketce bir baloya davet edildik. Farklı ülkelerdende insanlar gelicek. O yüzden herkesin özenli bir şekilde hazırlanıp şık olmasını istiyorum.~herkes onaylar ve bu konu hakkında biraz konuşurlar.
Jiwoo
Abi duydun mu şirketce bir baloya davet edilmişiz. Sen de geliyorsun değil mi?
-Elbette bende bu şirkette çalışıyorum ya hanii
-Ay ne biliyim sen bu tarz şeyleri pek sevmezsin
-Artık bu tarz şeylere alışmamız gerek. Bugün Hana ile baya konuştuk hatta çok ta yakın olduk. Anlattığına göre 1 ayda 5 ülke bile değiştirdiği oluyormuş. Ve asistanlarıda onunla beraber geliyormuş.
-Yani desene çok fazla ülke gezicezz
-Evet gerçekten bu işi çok sevdim ama Jiwoo sende Hana'da bir gariplik hissetmedin mi?
-Nasıl yani ne konuda?
-Bugün bana ailemiz ve sen hakkında bir sürü soru sordu. Sürekli sana bakıyor ve seni takip ediyor. Ve ayrıcada bana sormak yerine sana kimi seçmek istediğini sordu. Belkide onu seçmeni bekledi.
-Belki beni samimi bulmuştur ne var bunda abi.
-Kızım sen salak mısın?? Bildiğin senden hoşlanıyo bunu daha nasıl belli edebilir???
-Ne ciddi misinn?? Ya hayır olamazz. Gerçekten herşeyi berbat ediyorum. Bence Noah'da benden hoşlanıyor.
-Ve sende ona aşıksın. Hiç inkar etme Jiwoo.
-Nerden anladın o kadar belli ediyor muyum.
-Jiwoo seninle 22 yıldır kardeşiz senin bir bakışından ne hissettiğini anlayabiliyorum. Ama sana Noah hakkında düşündüklerimi söylicek olursam o çocuktan uzak durmaya çalış. Çok yavşak birine benziyo.
-Bende fark ettim. Hareketlerime dikkat edicem abi merak etme.Jiwoo
Sabah abimle beraber işe erkenden geldik. Noah'ın ofisine giderken bir şey dikkatimi çekti. Tuvaletten inleme sesleri geliyordu. Yavaşca tuvaletin önüne gittim. Ve sesleri dinlemeye başladım. Bir anda sesler durdu ve "Noah şimdi gitmem gerek asistanım gelmek üzeredir. Daha sonra tekrarlarız" dediğini duydum. Dünyam başıma yıkılmıştı. Onlar erkekler tuvaletindeydi. Hemen kızlar tuvaletine girdim. Ve kapı deliğinden bakmaya başladım. İlk önce Noah ve ondan 2 dk sonra ise şirketin temizlikçisi Park Lily. Gördüklerim karşısında şok olmuştum. Lily gittikten sonra Noah'nın yanına gittim. Hiçbirşey olmamış gibi oturmuştu. Ve bana "kahve içermisin" diye sordu nazikçe reddettim açıkcası miğdemi bulandırmıştı. Tuvalette bir kızla ilişki kurdu ve burda şuan benle kahvemi içmek istiyor gerçekten çok iğrenç. Sanki şuan Noah'ya olan tüm hislerim bitmiş yerine donuk bir kalp gelmiş gibiydi. Acaba Jeon Hana'ya mı yönelmeliyim??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Coincidence Love
Romance2 kardeş çalışmak için geldikleri şirkette patronlarına aşık olur...