14. Bölüümm

3 1 0
                                    

Şarkı önerisi

Kalben/kalp hanım
Kalben/düşünürüm

Hatta okurken dinleyebilirsiniz bencee*

Jiwoo
Hana arkasına bakmadan gitti. Kalbim paramparça olmuştu. Napıcaktım, napıcaktık bilmiyodum. Arabaya binip İsa'nın evine doğru sürmeye başladım. İstemsizce ağlıyordum ve bu çok normaldi. 10-15 dk sonra Adel beni aradı. "Bugün eve gelmiyorum Adel kızlar sana emanet."

Cevap vermesini beklemeden telefonu yüzüne kapattım. İsa'nın evinin önüne arabayı park ettim. Ha bu arada İsa sanaldan tanıştığı sevgilisiyle evlendi hatta 5-6 sene oluyor. Bir de oğulları var. Daha 3 yaşında.

Kapının önüne geldiğimde İsa bahçedeydi zile basmadan önce beni fark etti. Kapıya doğru yöneldi beni ağlarken görünce bir duraksadı.

"Gene kim üzdü benim prensesimi?"
Kapıyı açıp bana sarıldı.

-İsa, Hana beni bırakıp gitti.

Geri çekildi.

İsa "Ne?"

-Bildiğin geldi hayatında başka bir adam olduğunu benden boşanıcağını söyledi.

İsa "Ben sana hep söyledim Jiwoo. Hana'yı çok sıkıyordun. Sevdiğin herkese yaptığın gibi onuda ilgiye boğup trip atıyordun değil mi?"

-Evet

Sesim titremişti.

İsa "Salaksın gerçekten herkesi bu yaptığın şeyden dolayı kaybettiğinin farkındasın neden böyle davrandın??"

-Beni bırakmicaktı.

İsa "Sende inandın yani???"

-İsa bana gerçekten çok aşıktı noldu bilmiyorum.

İsa "Bence Hana ciddi ilişki insanı değil. İlk defa birisine aşık oldu ve hemen evlendi daha sonra senden sıkıldı bence."

-O gittiği adamla evlenmicekmiş.

İsa "Dediğim gibi bak. Olan ona olur Jiwoo takma kafana"

-Olan ona olucaksa o değilde neden ben üzülüyorum İsa??

Cevap veremedi.

İsa "Gel içerde konuşalım bana herşeyi anlat."

Başımı olumlu anlamda sallayıp içeri geçtim. Herşeyi ince ayrıntısına kadar  anlattım.

İsa "Hana inanılmaz pişman olucak Jiwoo. Seni geçtim kızlarını böyle bırakıp gitmesi çok salakça. Emin ol bir süre sonra peşinden koşucak"

-Geri dönmez. Geri dönse bile kabul etmem.

"O zaman geri döndürüp oyunlar oynarız onunla."

-O nasıl olucak??

"İzle ve gör sadece biraz beklemen gerek. Yani 1-2 yıl falan. Belki de o zamana kadar döner."

-Kızlarım?? Onlar annesiz napıcak ve ben bunlara bunu nasıl anlatıcam.

"Ben güzel bir pedogog biliyorum. Onunla bir tanış."

Başımı olumlu anlamda sallayıp göz yaşlarımı sildim.

"Sakın ağlama. Eminim Hana senin sosyal medya hesaplarını stalklicaktır. Bu yüzden güçlü olup sosyal medyayı aktif kullan. Onu kıskandırmaya çalış. Hatta paralı bir sevgili bulmaya ne dersin. Kızlar içinde iyi olur."

-Sosyal medyayı aktif kullanırımda sevgili işi olmaz.

"Neden ki?"

-Bana göre değil.

The Coincidence LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin