Jiwoo
Yuna'nın kolundan sıkıca tutmuştum. Hana'dan kurtulmamız gerekiyordu. 10 yıl sonra tekrardan bizi buldu şaka gibi. Yuna onu umarım ki hatırlamamıştır yoksa işim çok zor olucak.Yuna'yı arabaya bindirmeye çalıştım. Fakat Hana peşimizden koşarak geliyordu.
-Sakın o kadının yanına gitme.
Yuna arabaya bindikten sonra ben de binip arabayı çalıştırdım. Ama Yuna bir anda kapıyı açıp o kadına doğru koştu. Hass siktir. Nasıl hatırlıyor olabilir Hana'yı??
Arabadan hızla inip peşlerinden gittim. Hana ve Yuna birbirlerine sıkıca sarılmış ağlıyorlardı.
"Seni çok özledim anne"
"Bende seni çok özledim kızım"
İkiside ağlamaya devam ediyorlardı. Daha sonra Hana'nın bakışları bana yöneldi. Yuna'yı bırakıp bana saldırmaya başladı. Göğüs hizamı yumruklar atıp bağırıyordu.
"KIZIMIZ BENDEN NASIL SAKLARSIN HA NASIL KİMSİN SEN KENDİNDE BU GÜCÜ NERDEN BULUYOSUN"
-SEN O GÜN BİR ADAM İÇİN BİZİM TERK EDERSEN OLUCAĞI BUYDU.
"O ANLIK BİR ŞEYDİ"
-HALA KENDİNİ SAVUNUYORSUN VAY BEE NE KADAR KOLAY DEĞİL Mİ?? NELER YAŞADIĞIMI BİLMENE RAĞMEN KIZLARIMLA BENİ BIRAKMAN. AYRICA ANLIK BİRŞEYDE DEĞİLDİ. ŞİRKETTE O AŞŞALIK ADAMLA KONUŞMALARINIZI DUYDUM.
Herkes bize bakıyordu. Hana gözlerimin içine bakarak "Sinirlenmeni bile çok özlemişim"
-Miğdemi bulandırıyorsun.
"Yuna'yı yanıma alıyorum"
-Kim verdi sana bu hakkı?? Boşanma davasında avukat 2 kızımıda bana verdi. Sen kimsin be.
Yuna "Ben Hana annem ile gitmek istiyorum."
-Hayır gitmiyorsun.
Yuna "Yıllar sonra annemle karşılaştım vakit geçirmek benimde hakkım."
-Yuna olmaz dedim. Seni o kadına bırakamam. Ve ayrıca o yabancı biri.
"Yabancı dediğin eskiden becerdiğin karın"
Hana'ya anlık bir hisle tokat attım.
-Artık sus çok rezilleşiyorsun. Luna'yı bile merak etmedin ki zaten oda senin yokluğuna hiç üzülmedi. Onun sana olan sevgisi sen o akşam Yuna'ya yazdığın mesajı gördüğünde bitti. Şimdi eskisi gibi hayatımızdan siktir ol git.
"Jiwoo eskisi gibi ola-"
-Olamayız ben evliyim.
"ne?"
-Şaşırılacak ne var anlamadım. Normal değil mi? Bir ömür seninle ilk olucaktım.
"Rezilsin"
-Sende öyle. Yuna eğer bu seferde gelmezsen babanı arıyorum.
Yuna "Tamam anne ya geliyorum"
"Luna nerde?"
-Babasıyla birlikte ayakkabı bakıyordu en son. İzin verirsen bizde yanlarına gidicez.
"Jiwoo, lütfen kızlarımla görüşmeme izin ver. Sen de gelirsin yanımızda durursun onlarla vakit geçirmeye çok ihtiyacım var. Numaranı ver ayrıntıları konuşuruz."
Çantamdan kartımı çıkarıp uzattım.
"CEO HWANG JİWOO
İLETİŞİM BİLGİLERİ:0536 XXX XX XX
CEO HWANG HYUNJİN
İLETİŞİM BİLGİLERİ:0548 XXX XX XX"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Coincidence Love
Romance2 kardeş çalışmak için geldikleri şirkette patronlarına aşık olur...