Özel Bölüm (Part 3)

90 19 73
                                    

Herkese selamlar. Nasılsınız?

Son kez burada toplanalım ve son özel bölümü okuyalım. Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen olur mu? Başka bir evrende Alican ve Zeycan nasıl olurdu bu özel bölümle daha iyi anlayacaksınız. İyi okumalar. 🩹

💔

Başka bir evrende Zeycan ve Alican;

Yine kavgalı olan Alican ve Zeycan çifti bu sefer ayrı odalarda kalmıştı. Lisede tanışmışlardı. Alican Zeycan'ı sevmiş sonra ise Zeycan'a sevgisini itiraf etmişti.  Zeycan onu bebek gibi seven Alican'a karşı duyguları olduğunu hissettiğinde Alican ile konuşmaya devam etmişti. Liseyi bitirdiklerinde evlenmeye karar vermişlerdi ama son zamanlarda bu evlilik kararını ikiside sorguluyordu.

"Seninle evlendiğim güne lanet olsun." dedi her zamanki gibi Alican. Zeycan ile evlenmek onun için hayatının en büyük pişmanlığıydı. Bir anlık hevesle evlenmek istemişti ama pişmandı.

"Bende seninle mutlu değilim!" diye bağırdı Zeycan. Yine kavga etmeye başlıyorlardı.

"Boşanalım o zaman!" diye bağırdı Alican. Zeycan bunu beklemiyor gibi sustu. Şaşırmıştı.

"Ben seni uzun zamandır aldatıyorum. Artık seninle birlikte olmak istemiyorum. Boşanalım." dedi Alican ve evden çıktı. Geride bıraktığı Zeycan yere çökerek ağlamaya başladı. Alican ile evlenmenin hayatına güzellikler katacağını düşünmüştü ama her şey düşündüğünün aksine olmuştu. Mutsuzdu.

Başka bir evrende eğer Alican yine onu sevseydi, Zeycan kesinlikle onu reddederdi. Çünkü onun sevgisi gerçek değildi. Onun sevgisi sadece anlık hevesti. Alican sevmeyi bilmiyordu. Hangi evren olursa olsun Alican sevmeyi bilmiyordu. Onun için sevgi anlık heves demekti. Her evrende.

💔

Zeycan'ın kiminle daha mutlu olduğunu anlamışsınızdır diye düşünüyorum. ;)

Alican ve Zeycan asla mutlu olamazdı. Çünkü biz onları tam okumadık ama Alican anlık hevesle davranan birisiydi. Gerçekten sevmeyi bilmiyordu. Ama İzzet gerçekten seviyordu sadece psikolojik sorunları yüzünden sevgisini belli edemedi...

Karakterlere sormak istediğiniz veya söylemek istediğiniz şeyler varsa buraya yazabilirsiniz. Yorumlarınıza karakterlerin kendileri cevap verecektir. 🥀

Onlara bu kez gerçekten veda ediyoruz. Başka bir evrende İzzet ve Zeycan'ın en mutlu hâllerini düşünerek veda edelim. İnşaAllah sizin hayatınızda sevdiğiniz şeyler yarım kalmaz. :')

Bu yolda benimle birlikte olduğunuz için, acemi olan hikâyeme ilginiz ve desteğiniz için teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum. İyi ki varsınız... Bu dünyaya ve karakterlere veda ediyoruz ama başka dünyalarıma sizi beklerim. Kendinize iyi bakın. Başka kurgularda görüşmek üzere!

Allah'a emanetsiniz. 🥀

YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin