3

494 27 4
                                    

[Wat is er nou?]

Ik word net wakker en merk dat Rein naast mij ligt. Zijn armen liggen om mijn middel. Ik laat ze liggen, om het feit dat ik hem dan niet wakker maak en hem ligt best wel lekker.

Ik voel wat achter mij bewegen en ik draai me voorzichtig om. Ik zie dat Reins ogen open zijn en hij zegt 'goodmorning beautyful!'

'Goedemorgen!' Zeg ik opgewekt.

Rein trekt snel zijn armen terug. Ik gniffel een beetje en vraag uiteindelijk.

'Heb je sirieus je armen om mij heen gelegd?'

Rein bloost een beetje een knikt.

'Kom je ook naar beneden toe?'

'Oke!' Zeg ik lachend.

Ik haal snel m'n knot uit m'n haar en wapper wat. Ik loop Rein achterna naar beneden. Nils, Daan en Owen zijn al wakker en ze zitten alledrie op hun telefoon. Ze lachen als Rein binnenkomt. Ik weet waarom maar Rein kijkt ons vragend aan.

Ik hou het niet meer en val op de grond van het lachen.

'Wat is er nou?' Vraagt Rein.

'Je haar!' Zegt Daan sarcastisch.

Rein rent naar de dichtstbijzijnde spiegel. Ik sta ondertussen weer op en gniffel nog een beetje na.

'Kijk zo maar uit!' Fluisterd Nils naar mij.

'Hoezo?'

'Daar komt het..' Fluisterd hij weer.

Rein komt aangelopen en begint mij te kietelen.

'R...EE..IIII...NN! S..T..OOOO....PPP!'

'Waarom?' Vraagt hij doodnormaal.

'H..ETT... KIE...TELT!' Zeg ik terwijl ik spastische bewegingen maak.

'Voor deze ene keer dan!' Zegt Rein.

'Dankje!' Zucht ik.

'Rein ik heb honger!' Zeg ik heel random.

'Oke kom dan!' Zegt Rein. Hij pakt mijn hand en ik voel een wat vlinders in m'n buik. Rein trekt mij omhoog en neemt mij mee naar de keuken.

We roosteren wat brood en geven ook wat aan Nils, Owen en Daan.

'Ik ga me even omkleden!'

'Is goed!' Antwoordt Rein.

Ik pak het setje kleren dat ik had klaargelegd en trek die aan, ik poets snel mijn tanden en borstel mijn haar. Als ik beneden aan komt word ik aangestaard door Rein. Ik bloos een beetje en ga naast hem zitten.

'Even tv kijken?' Stelt hij voor.

Iedereen knikt en Rein zet Dora op.

Stalked..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu