[Dit kan niet! Ik kan niet nog steeds verliefd zijn op Rein.]
Ik word wakker en kijk in 2 mooie bruine ogen.
'Rein ga weg!' Zeg ik bot.
'Nee Hanna, wat is er met je? Weet je niet hoe bezorgd ik gisteren was?'
'Nee!' Zeg ik bot.
'Hanna, please!'
Ik negeer hem en pak mijn telefoon, ik open twitter. Ik zie dit keer heel veel tweets van Rein.
'Rein een betere vraag is wat er met jou is!' Zeg ik terwijl ik mijn kamer uitloop. Ik laat Rein in mijn kamer achter en ik loop naar beneden. Ik kijk de link die Kaylee net heeft gestuurd. Het is een filmpje dat Kaylee en ik samen zingen, op het kanaal van Robin Martens! We hebben al 700.000 vieuws!
Rein komt nu ook naar beneden lopen.
'Hanna alsjeblieft zeg me wat er is!'
'Rein kom op weet je dat zelf niet? Ik dacht dat je van mij hield maar blijkbaar niet!' Ik loop weg maar Rein pakt mijn arm stevig vast waardoor ik half draai. Ik sta heel dicht op Rein nu en voel vlinders in mijn buik vrijkomen.
Dit kan niet! Ik kan niet nog steeds verliefd zijn op Rein.
'Niemand heeft gezegt dat ik niet van je hou!' Mompelt Rein. Hij wilt mij zoenen maar ik duw hem weg.
'Hanna, wat heb ik gedaan?'
'Met een ander gezoend...' Mompel ik.
'Han, geloof me als ik zeg, dat betekende niets voor mij. Het deed mij pijn toen je weg was, ik wil je zo graag helpen maar ik weet niet hoe..'
Ik bloos een beetje en kijk naar de grond hopend dat hij het niet zag. Rein tilt mijn kin omhoog,
'Waarom kijk je nou weg als je bloost? Dan ben je super schattig!'
Ik bloos nu nog meer en kijk weer naar de grond. Rein tilt weer mijn kin op.
'Je bent mooi!' Zegt Rein.
Ik geef Rein een knuffel. 'Waar heb ik deze aan verdiend?'
'Omdat je zo lief bent!'
Rein duwt mij een stukje van zich af. Ik kijk in zijn ogen en ik merk dat hij niets anders doet. Hij wendt even zijn blik af op mijn lippen maar niet veel later kijkt hij weer in mijn ogen.
Ik zie hoe zijn gezicht dichter bij het mijne komt. Niet veel later voel ik twee zachte lippen op die van mij.
JE LEEST
Stalked..
RomanceIk ben Hanna en ik heb een vriendje genaamd Joris. Of beter gezegt had. Ik haat hem, hij zei dat als ik het uit zou maken dat hij mij niet met rust zou laten. Maar waarom? Hij vindt toch dat ik niets kan.. Die dag dat ik het uit gemaakt had , hoorde...