[Deed hij dat echt voor mij?]
Ik laat me op het bankje vallen en ik voel een arm om mij heen, ik kijk naast mij en zie Nils zitten. Ik probeer te lachen maar het lukt me niet. Waarom? Waarom moet ik alleen zijn? Als Rein er niet was geweest was ik er gewoon niet en zat ik nu waarschijnlijk bij mijn familie. Maar waarom pleegde mijn broer zelfmoord. Ik moet het echt weten waarom mijn broer dat deed.
'Gaat het wel?' Vraagt Nils.
'Ja,' zeg ik afwezig.
'Maar heb je met Rein?' Vraagt Owen die nu ook aan komt lopen.
Ik schud mijn hoofd.
'Echt niet? Het leek anders wel zo!' Zegt Owen.
'Nee, maar over Rein gesproken waar is hij?' Vraag ik.
'Volgens mij bij dat ene meertje..' Antwoord Nils.
'Ik ga even naar hem toe..' Zeg ik.
Ik loop richting het meertje en ik zie Rein staan. Als ik iets dichterbij kom zie ik dat er nog iemand bij staat. Als ik nog iets dichterbij sta zie ik dat Rein een meisje staat te zoenen. Mijn hart breekt in duizenden stukjes. Ik bedwing mijn krachten niet meer en omdat ze super dicht op het meertje staan duw ik ze erin.
Ik ren snel weg, waarnaar toe weet ik niet. Ik heb geen vrienden bij Rein ga ik nu echt niet intrekken en mijn ouders... Ik ga mijn eigen nu echt niet in. Wacht misschien wel.. Even snel dan maar. Ik keer om en ren naar mijn huis. Ik doe de deur open en ren de trap op naar boven. Mijn broer is al weg.. Zijn telefoon ligt nog op zijn bureau. Ik probeer hem te ontgrendelen maar ik weet zijn code niet.
0000? Nee! 8765? Nee. Uhm nog 1 poging, denk logisch Hanna. Zijn vriendin! 0214.. yes! Ik open whatsapp ik zie dat een onbekend nummer ook mijn broer heeft geappt. Ik open het en er staat.
"De laatste keer als jij je zusje ziet of jij pleegt zelfmoord, of ik vermoord je zusje!"
Deed hij dat echt voor mij?
ik stop zijn telefoon in mijn jaszak en ren het huis uit. Als ik uiteindelijk ergens kom waar ik de weg niet meer weet ga ik ergens zitten. Ik kijk op mijn telefoon en zet 4G aan. Ik kijk op twitter en zie een paar tweets van Rein.
Wie deed dat?! 😤
Oh fuck!
Than I realize something...
Why did I do that?
@hannaaa.__ were are u?Ik besluit er niet op te reageren. Ik zet mijn 4G weer uit en kijk wat om mij heen. Waar ben ik?
JE LEEST
Stalked..
RomanceIk ben Hanna en ik heb een vriendje genaamd Joris. Of beter gezegt had. Ik haat hem, hij zei dat als ik het uit zou maken dat hij mij niet met rust zou laten. Maar waarom? Hij vindt toch dat ik niets kan.. Die dag dat ik het uit gemaakt had , hoorde...