{Rein}
'Zou alles wel goed gaan?' Vraag ik.'Waarschijnlijk wel, want ze heeft nog niets gezegt!' Zegt Nils.
'Maar wat nou als ze is neergestoken ofzo?!'
Nils kijkt mij aan 'ze kan ook zijn gedwongen dat als ze iets ging zeggen dat ze hetzelfde krijgt als Rosa'
'Fuck!' Zeggen we tegelijk.
We sluipen zacht naar binnen en we zien een deur open staan. We horen wat stemmen en luisteren die af.
'Nee, nu heb ik lekker twee wijven om uit te proberen!' Klinkt er uit een jongesstem
'Laat dat uit je hoofd!' Zegt Hanna.
'Je hoeft maar één ding verkeerd te doen!' Zegt dezelfde jongesstem.
We horen een paar schoten. Rein krijgt een traan in zijn oog. 'Bel de politie' zegt Nils.
Rein knikt. 'Ik loop naar beneden' zegt Nils.
{Nils}
Langzaam loop ik de trap af. Ik zie een jongen op de grond liggen. Hanna probeert zichzelf los te maken. Ik zie Rosa ook zitten.Ik loop iets sneller naar beneden.
'Leeft hij nog?' Vraag ik.
Hanna knikt. Ik ren op Rosa af en maak haar los. Haar armen zijn rood van het bloed en haar wang is blauw. Er zit tape op haar mond. 'Dit kan misschien pijn doen...' Ik haal de tape voorzichtig van haar mond af. Als de tape eraf spuugt ze een propje uit haar mond.
'Heb je kauwgom?' Vraagt ze zacht. Ik geef haar kauwgom en samen maken we Hanna los.
'Wat heb je gedaan?' Vraagt Nils aan Hanna.
'Vraag maar aan Rosa' giechelt ze. Ik draai me om. 'Uhm nou ik'
'Wacht!' Onderbreek ik haar. 'Mag ik er muziek onder zetten dat maakt het spannend!' Rosa knikt. Ik zet 'it was always you' op.
'Nou Joris zei "je hoeft maar een ding verkeerd te doen" en hij pakte dus een pistool uit zijn broekzak. Alleen daarna wou hij hem weer terugdoen in zijn achterzak, maar ik trapte hem uit zijn handen. Ik ving hem op met mijn hand en schoot in zijn schouder.'
Ik glimlach naar haar. Ookal ziet ze er nu beroerd uit ze is mooi. Ik pak har vast en druk mijn lippen op de hare. Nu hoor ik meer voetstappen maar het boeit mij niet. Dit voelt zo magisch.
JE LEEST
Stalked..
RomanceIk ben Hanna en ik heb een vriendje genaamd Joris. Of beter gezegt had. Ik haat hem, hij zei dat als ik het uit zou maken dat hij mij niet met rust zou laten. Maar waarom? Hij vindt toch dat ik niets kan.. Die dag dat ik het uit gemaakt had , hoorde...