22

342 16 0
                                    

{Nils}
Ik zoen Rosa. Ik weet het weer, Joris wou op Rosa schieten als wraakactie en ik sprong op hem.

Rosa trekt terug.

'Nils ik moet het even voor de zekerheid vragen maar jij had mij gevraagd toch?'

Ik knik. Rosa knuffelt mij.

'Ik ben blij dat we nu van alles af zijn!' Zucht Hanna.

'Waarschijnlijk iedereen' zucht Julia.

'Nils ik weet echt niet wat ik moet doen om jou te bedanken' zucht Rosa.

'Je hoeft mij niet te bedanken, dat je nu bij me bent is genoeg!' Zeg ik.

'Maar ik voel mij zo schuldig' zegt Rosa.

'Hoeft niet'

'Noem eens een goede rede'

'In het begin deed ik super arrogant en egoïstisch tegen jou en ik wou iets doen waardoor het weer goed kon komen.'

'Weet je het zeker?'

'Heel zeker' stel ik vast.

'Ik hou van je'

'Ik ook van jou'

{Rein}
'Ik denk dat ik naar huis ga, straks gaat mijn ma nog dingen denken..'

'Ik ga wel mee!' Zegt Hanna

'Wij gaan ook wel mee' zegt Daan die wenkt naar Owen en Julia.

'Ik blijf bij Nils!' Zegt Rosa

'Doei!' Zegt Julia.

We lopen richting mijn huis en ik zie Chrisje voor de deur staan. Ze rent op mij af.

'Waar de fuck was je?'

'Ik was iemand helpen' antwoord ik kortaf.

Als ik thuis kom zitten mijn vader en moeder ongerust op de bank. Ik kijk de andere aan. Ze knikken. Ik leg ze het hele verhaal uit.

'Dus Nils ligt nu in het ziekenhuis?' Vraagt mijn ma.

'Ja, maar alles gaat weer goed' zeg ik.

Hanna zit naast mij. Ik druk een kus op haar lippen.

{Nils}
'Ik moet alleen nog deze avond in het ziekenhuis liggen. Rosa is bij me. Ze is zo lief. Er is net een zuster gekomen en ze zei dat Rosa mee moest komen. We keken elkaar even aan. Rosa haalde haar schouders op. Ze liep mee met de zuster en zo'n halfuur later kwam ze weer terug.

'Wat is er?'

'M'n arm moest gehecht worden'

'Beterschap liefje' zegt Nils.

Ze glimlacht naar mij.

'Dus je eerste zoen was met mij?'

Rosa knikt.

'De allerlaatste ook!'

Rosa glimlacht weer en komt naast mij zitten, ik druk een kus op haar lippen.

'Ik zal altijd van je blijven houden'

'Ik ook van jou!'

Stalked..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu