{Nils}
'Hoi,' zeg ik onverschillig. Ik duw Rosa naar achteren en loop gewoon door.'Ze hebben gelijk!' Zegt Rosa bot.
'Je bent een echt arrogante gast!' Zegt Rosa daarna.
Ik draai me om en werp haar een dodelijke blik. Ik haal uit maar ze bukt behendig. Nu pas realiseer ik mij dat ik een meisje wil slaan. Ik wrijf in mijn ogen en zie nu pas hoe mooi ze is.
'Sorry, het spijt me!' Zeg ik schuldig.
'Ik geloof je niet!' Zegt ze bot. Ze loopt langs mij heen en gaat naast Julia lopen. Ik ren haar achterna en pak haar pols. Ze draait zich om en we staan nu heel dicht bij elkaar. Rosa deinst achteruit, maar nog steeds heb ik haar pols vast.
'Laat me los!' Zegt ze.
Ik doe wat ze zegt en laat haar los. Opeens komt Hanna op mij aflopen. 'Is er iets?' Vraagt ze.
'Nee,' antwoord ik zo normaal mogelijk.
Jawel er is wel wat, het meisje die ik net ken, die eigenlijk best leuk is, heb ik bijna geslagen.
Hanna loopt weer weg en ik blijf achter. Ik loop naar een speeltuintje en pak mijn telefoon. Ik kijk op twitter, ik heb heel veel tweets binnengekregen. Ik reageer op geen een en plaats zelf een tweet:
I love you, but you don't know... :(
Ik krijg veel reacties binnen die mij wel laten lachen. Ik loop terug naar Reins huis. Ik bel aan en Rein doet open. Ik loop hem achterna naar boven. 'Julia en Rosa zijn er ook,' zegt Rein.
Lekker dan!
We lopen Reins kamer in en iedereen zit op de grond. Ik ga naast Owen en Julia zitten. Rosa zit tegenover mij en ik merk dat ze naar mij kijkt. Ik pak nonchalant mijn telefoon en kijk op instagram.
'Zullen we truth or dare doen ofzo?' Stelt Julia voor.
Iedereen knikt instemmend.
{Rosa}
'Uhm Roos, truth or dare?' Vraagt Julia mij.'Dare, omdertussen hoor je dat wel te weten,' lach ik.
'Zoen Nils!' Zegt ze, mijn gezicht betrekt. 'Wat?' Zeg ik.
'Zoen Nils,' herhaalt ze.
Ik neem Julia mee naar de gang.
'Je weet toch dat ik nog nooit gezoend heb?!'
'Ja?'
'Waarom doe je dat dan? Ik ga hier voor al die mensen niet mijn eerste zoen geven!' Zeg ik.
'Oke,' zucht Julia.
'Dankje!'
We lopen de kamer binnen.
'Er is iets waardoor ik die opdracht niet kan doen..' Mompel ik.
'Komt dat door net?' Vraagt Nils. Ik schud mijn hoofd.
'Hoezo dan?' Vraagt Nils. Iedereen kijkt mijn kant op. Ik voel het zweet op mijn hoofd uitbreken. 'Awh het is je eerste zoen!' Zegt Rein opeens. Ik sta op en ren de kamer uit, ik ren het huis uit. Als ik zo'n tien minuten heb gerent ga ik op een bankje zitten.
JE LEEST
Stalked..
RomanceIk ben Hanna en ik heb een vriendje genaamd Joris. Of beter gezegt had. Ik haat hem, hij zei dat als ik het uit zou maken dat hij mij niet met rust zou laten. Maar waarom? Hij vindt toch dat ik niets kan.. Die dag dat ik het uit gemaakt had , hoorde...