7

412 25 1
                                    

'N-nee sorry! Was er dan iets belangrijks met jou?' Vraag ik.

{Rein}
Auch die deed echt pijn!

Maar ik heb haar ook niet gevraagd maar ik moest het wel spelen voor Nils, Owen en Daan.

'Ja..' Mompel ik.

'Maar wat dan?' Vraagt ze nieuwsgierig.

'Zeg dan Rein!' Zegt Daan.

'Daan hou even je bek!'

'Wacht dus je herkent hem ook?!' Vraagt de jongen die Rein heet.

Hij loopt boos de kamer uit. Ik wil hem achterna gaan maar als ik een stap zet verga ik van de pijn.

'Han, blijf liggen ik ga wel naar hem toe!' Zegt Nils.

Ik knik en stap weer terug mijn bed in.

'Maar waarom heb ik zoveel hoofdpijn?' Vraag ik na een tijdje.

'Joris had je geduwd en je viel met je hoofd op de grond, maar dat dus waarschijnlijk zo hard... Je hebt een hersenschudding!' Zegt Owen.

Een kleine 'oh' verlaat mijn mond.

'En wat is er met mijn arm?'

'Je arm?' Vragen Owen en Daan tegelijk.

'Ja die bonkt en steekt als ik weet niet wat!' Zeg ik.

'Laat eens zien!'

'Ja dokter!' Zeg ik lachend.

Ik laat mijn arm aan Owen zien en ik zie dat hij schrikt, 'het is blauw!' Zegt hij.

'Waar is die dokter?' Vraag ik ongeduldig.

'Hier neem deze!' Zegt Daan.

'Wat zijn dit?' Vraag ik.

'Pijnstillers!' Antwoordt Daan.

'Kan één van jullie dan please wat water halen?'

Owen knikt en loopt naar de badkamer, hij komt terug met een bekertje water en geeft die aan mij. Ik slik een pijnstiller in en drink het water helemaal op. Als ik weer opkijk zie ik in de deuropening Nils en de jongen genaamd Rein.

De dokter loopt ook naar binnen en vraagt 'gaat alles wel goed?' Ik schud mijn hoofd. Hij legt een paar testjes af en dan vraag ik 'wat is er met mijn arm?'

'Laat eens zien!' Zegt de dokter.

Ik laat mijn arm zien en hij zegt dat we naar het röntgenfoto-apparaat moeten.

Ik loop wat achter hem aan maar bij elke stap die ik neem voel ik een pijnscheut in mijn hoofd.

Ik moet mijn arm op verschillende manieren neerleggen wat bij sommige wat pijn deed.

Een halfuur later kwam de dokter mijn kamer in en zei 'je elleboog is gekneusd!'

Hij deed er wat dik drukverband op en zei 'als je vanavond wat minder last hebt van je hoofd mag je naar huis.'

Ik knikte voorzichtig. De jongen die Rein heet kijkt mij met betraande ogen aan.

'Rein wat ben je dan van mij?'

'I-ik ben een soort van je vriendje..' Mompelt hij.

'Soort van?' Vraagt Nils die naast hem zit.

'Ja... Ik had haar nog niet gevraagd, we deden alsof omdat we jullie gezeik vervelend vonden!' Zegt Rein.

'Rein heb je foto's van "ons"?'

Stalked..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu