Teraz macie Enhypen ⬆️
Śnieżyca się skończyła. Bang Chan i Jeonginek zabrali się z dziadkiem Jungkookiem i dziadkiem Taehyungiem do samochodu i odjechali ze szpitala.
Jechali tak samochodem i jechali, trasa im się jak fiks dłużyła. Ale nagle im się skończyło paliwo.
- Czemu nie jedziemy? Zatrzymaliśmy się, żeby wstąpić do sklepu z zabawkami? - zapytał mały Jeonginek.
- Samochód się zepsuł. - powiedział w rozpaczy dziadek Taehyung.
- Nie prawda! Po prostu paliwo się skończyło. Ale niedaleko jest stacja benzynowa, więc Chan będzie pchał samochód na stację, tam zatankujemy! - powiedział dziadek Jungkook. Był tak zachwycony swoim świetnym pomysłem, że wszedł do bagażnika i poszedł spać.
- Dlaczego ja będę pchać? - spytał Bang Chan, ale w odpowiedzi na jego pytanie dziadek Taehyung tylko zrobił fikołka i zamknął bagażnik za dziadkiem Jungkookiem.
Więc pchał Bang Chan samochód. Zmęczył się jak fiks kiedy dotarł na stację benzynową o godzinie 21³⁷.
Zatankowali, a Chan z Jeonginem poszli zapłacić.
Kasjera nie było, więc czekali i czekali. Wtedy jakiś pijak ich zaczepił i coś memłał pod nosem. Z tego co gadał można było zrozumieć, że pomylił Bang Chana z księdzem i chciał się wyspowiadać.
Wtedy z zaplecza przyszła ochrona. A ochroniarzem był Sunghoon.
Chan i Jeonginek od razu dostali ciężkiej choroby nazywanej Sunghoonofobią i padli na ziemię.
Długo nie wracali, więc przyszli dziadkowie i ich zgarnęli do samochodu. W końcu przyszedł też kasjer, a kasjerem był Sunoo i ich skasował.
Dziadkowie z Bang Chanem i Jeonginkiem wracali samochodem, aż nagle zobaczyli coś leżącego w zaspie. Przyjrzeli się, a w zaspie pod śniegiem leżeli Minho i Seungmin. Więc wyszli z samochodu i schowali ich do bagażnika. Pojechali dalej.
W końcu o godzinie 4²⁰ dotarli do domu, a otwierając drzwi zobaczyli zaskakujący widok...
Cdn~
schabowyzestraykids
:)))
CZYTASZ
SKZ - Trudne Sprawy - parodia
Humor❗Cringe alert❗ Gdzieś na pewnym zadupiu, w zapadłej dziurze na przedmieściach Seoulu w chacie z dziurawym dachem, krytym czarną papą żył samotny ojciec Bang Chan, który wychowywał siedem dzieci. Stary ojciec po wizycie u psychologa Yeonjuna popada w...