30.

103 8 1
                                    

Taehyung se sesunul celý unavený na pohodlnou pohovku v Jinově kanceláři.
Rychle mrkal ve snaze pomoct ospalým očím , aby se nezavřely a vytáhl si z kapsy telefon , aby zaměstnal ruce a neusl.

Rozklikl instagram a nepřekvapilo ho , kolik oznámení měl dole na liště.
Taehyung totiž zásadně vypínal všechna oznámení na všech sociálních sítí , jelikož když vám každé dvě vteřiny přijde upozornění na nový lajk , komentář , či nového sledujícího , je to trošku otravné a to ani nemluvíme o tom , jak strašně se mu zasekává telefon.

Promnul si oči a frustrovaně si sám pro sebe zanadával.
Měl jít spát hned jak se s Jungkookem dostali domů , mladší ho k tomu dokonce nesčetněkrát pobízel , ale pokaždé když je černovlásek ve společnosti svého milého , nemá na spánek ani pomyšlení , protože se nabízí spousta jiných věcí , které může dělat.

Taehyung využil Jungkookovi přítomnosti a hodlal pokračovat v tom , co začali v tmavé uličce nedaleko od jeho domu a tak , když Jungkook vylezl z koupelny , s ručníkem kolem pasu , Tae ho dovedl do ložnice a sám si skočil na postel , poklepávajíc a vybízejíc Jungkooka aby si lehl vedle něj.

,, Taehyungie "
Ušklíbl se Jungkook a pozvedl obočí , k Taemu si ale lehl a přitáhl si ho na svou holou hruď.

Starší se přitiskl na Jungkooka a začal nadšeně vykládat o zítřejším focení , zatímco Jungkook zamyšleně hladil Taeho po vlasech , občas mu ponukl myšlenku na spánek , kterou ale starší vždycky rychle zavrhl , což mu nepřišlo vhod ráno , kdy ho Jungkook , už ustrojený , nasnídaný a celý nadšený , přišel vzbudit.

,, Ještě pět minut Jungkookie "
Zamumlal a otočil se na druhý bok.

Jungkookovo obočí vystřelilo do výšky.
,, Jo , to si mi říkal před hodinou , když jsem šel do sprchy "

,, Nikam se mi nechce , zavolej Jinovi , že to rušíme a pojď se se mnou pomazlit "
Vydechl černovlásek a jentak letmo pootevřel jedno oko , aby viděl Jungkookovu reakci.

Jenže tváří mladšího neprolítlo ani špetka přemýšlení , či spokojenosti s Taeho slovy.
,, Taehyungu šup , máš půl hodiny , jinak si beru tvoje auto a nechám tě napospas Jinovi "

To byla chvíle kdy oslovený doslova vylétl z postele a Jungkook spokojeně zamručel.

No a teď Taehyung seděl v dokonale čisté pracovně svého šéfa a čekal , až se ukáže.

,, Jo , to focení si pamatuju , byl to ještě malý kluk "
Zasmál se jemný hlas a Taehyung se napjal.

my o vlku

Dveře se otevřely a dovnitř vplul Jin a za ním si spokojeně kráčel Jungkook.
Taemu poskočilo srdce.

,, Kluci , další společné focení , to je skvělé "
Usmál se Jin a postupně si oba prohlédl.
,, Nechci teď předbíhat , ale měl bych pro vás návrh , který by se uskutečnil v červnu , tudíž za necelé dva měsíce "

Jungkook pokýval hlavou a sedl si vedle svého milého.
,, O co jde ? "

,, No , Gucci i Calvin Klein jsou celosvětě jedny z nejuspěšnějších značek na světě , nepochybuji , že to víte "
Odmlčel se a pohlédl do svého notesu , který tkvěl na jeho stolku.
,, Šlo by o focení během pride monthu "

Taehyung rychle zamrkal a Jungkook se překvapeně napjal.

,, Je logické , že obě tyto společnosti by rády podpořily lidi , kteří jsou součástí LGBT a jak jinak to propojit než právě díky vám. Dva muži. Dvě agentury a jedna velká láska. "

his true self: I knew you were into boysKde žijí příběhy. Začni objevovat