Taehyung zrovna parkoval své auto v podzemní garáži , která patřila Gucci společnosti a zářivě se usmál na Jungkooka , který zrovna zamykal své Lamborgini a opřel se o jeho nablýskanou , černou karosérii.
,, Páni Tae , celý záříš "
Usmál se Jungkook a snažil se tvářit normálně i když se cítil naprosto zničeně.,, Mám radost jak to včera všechno dopadlo "
Pousmál se Taehyung a stáhl si Jungkooka do jemného objetí na uvítanou.,, Tak povídej , zajímá mě všechno "
Jungkook se falešně uculil a kousl se do jazyka.
Ve skutečnosti ho absolutně nezajímalo co Taehyung a Lana dělali , ale chtěl zjistil jestli spolu navázali nějaký vztah.,, No tak konverzace s Lanou byla naprosto příjemná. Je to hodná holka "
Taehyung se odmlčel a zamával nějaké dívce , která na něj zírala a vypadala , že každou chvíli omdlí.
,, Vlastně se nic moc nestalo Jungkooku , jen jsme si povídali , společně jsme povečeřeli a pak jsem ji odvezl domů "
Pokrčil rameny a Jungkook si úlevně oddechl , jenže to ještě nevěděl , co z Taehyunga ještě vypadne.,, A políbil jsem jí "
Taehyung zčervenal a nepatrně si přejel po spodním rtu nad vzpomínkou ze včerejšího večera.
Jungkook však Taeho radost nesdílel , místo toho se snažil stále se usmívat a podporovat svého kamaráda.,, Tak to jsem rád , že ti to takhle hezky vyšlo "
Pousmál se Kook a přivolal jim výtah , který je měl odvést do 4. patra , kde se konala menší párty pro Gucci a Calvin Klein modely.Jin se natolik spřátelil s Namjoonem , že se teď pokouší spojit i jejich společnosti.
Jakmile přijel výtah , nechal Jungkook vejít Taehyunga jako prvního a sám se pak postavil na druhý konec výtahu a prohlížel si Taeho , který hleděl na displej svého mobilu.
Moc mu to slušelo i přesto , že měl na sobě volné , skoro až nevkusné na akci pro modely , nike šusťákové tepláky a k tomu černé triko ve velikosti snad XXL , takže mu končilo v půlce stehen.Jungkook pro dnešek zvolil džínsku , kterou měl na společném focení s Taehyungem a k tomu kalhoty z jeho vlastní kolekce.
Pod džínovou bundou měl triko značky Gucci a na nohou své oblíbenné černé convers.Výtah cinkl na znamení , že už jsou ve čtvrtém patře a oba chlapci v tichosti vyšli ven a do uší jim dolehla tichá hudba.
Došli až na konec chodby do místnosti , kde už se nacházelo přinejmenším 30 modelů a jemně se pohupovali do rytmu hudby.,, Tyjo , proč to tady máte lepší a větší než my ? "
Zasmál se Jungkook a jako první vešel dovnitř , zatímco Taehyung zůstal stát venku a vesele se usmíval na svou pravou stranu.Ve chvíli , kdy se ho hnědovlásek chtěl optat , na co se tam usmívá , zahlédl pramen zrzavých vlasů a následně hned Lanu , která se na Taehyunga usmívala , zatímco on si ji jemně stáhl do objetí a pak ji jemně líbnul na rty.
Lana si překvapeně sáhla na rty a pozvedla s úšlebkem obočí do výšky.
,, Nevzpomínám si , že bych vám dala svolení mě políbit , mladý pane "Jungkook obrátil oči v sloup , ale nepřestával hledět na Taehyunga , který měl oči jen pro dívku před sebou.
,, Tak to se moc omlouvám slečno , dovolíte mi vás teď uvést dolů a představit vás ostatním modelům tady z mé práce ? "
Taehyung šarmantně pozvedl obočí a natáhl k Laně ruku , jejíž prsty byly zdobeny obrovským množstvím prstenů.Lana se pousmála a přijala Taeho ruku , takže dolů po schodech sešli ruku v ruce a nepouštěl ji ani když Lanu skutečně začal představovat ostatním modelům.
ČTEŠ
his true self: I knew you were into boys
Fanfic,, Jungkookie..já nejsem gay , ale pokaždý když se na tebe koukám , mám hroznou chuť tě políbit " . 28.12.23 - #2 Tae ( děkuju🫶🏻 )