Uplynulo 14 dní ode dne , co Jungkook spatřil Taehyunga v restauraci.
Jeho nejlepší přítel se lehce obával , že z toho Jungkook bude špatný , opět se uzavře do sebe a nevyleze ven , dokud si neuvědomí , jak hloupé to je.
Jenže to se nestalo.Jungkook si byl vědom toho , že trucování a sebelítost ničemu nepomůže , takže se rozhodl , že se vrátí do svého společenského života.
Byla by lež tvrdit , že ho to netrápí , ale navenek už nedával nic znát.
Všechny své pocity ohledně Taehyunga nechal hluboko ve svém srdci a koukal už jen před sebe.Normálně chodil do práce 7 dní v týdnu , občas si zašel s Jiminem a Yoongim na jídlo , samozřejmě volili jiné restaurace , Jungkook si například velmi oblíbil jednu vegetariánskou kousek od Calvina.
Přijímal pozvánky na různé akce a párty.
Včera dokonce navštívil koncert své oblíbené umělkyně a srdéčko mu z toho doteď jásalo.Zítra ho čeká focení nových bot a následně má jít ven se svými přáteli z agentury.
Jimin a Yoongi byli za Jungkooka moc rádi.
Oběma záleželo na tom , aby Jungkook nesmutnil a soustředil se na sebe a na to co potřebuje.Hnědovlásek zrovna stál před výlohou jednoho obchodu , když mu zavibroval mobil v kapse.
Aniž by spouštěl zrak z výlohy , hovor přijal.,, Jeon Jungkook , prosim ? "
,, Wow , normálně slýchávám - ahoj Jimine "
Z reproduktoru se ozval tichý smích a Jungkook se kousl do tváře.,, Promiň , nekoukal jsem kdo volá , copak potřebuješ ? "
,, Máme s Yoongim volnej den a vim , že ty máš taky volno , tak mě tak napadlo , jestli by si nechtěl někam zajít "
Jungkook pokýval hlavou a konečně zaměřil svůj pohled na něco jiného , zatímco se pomalu rozešel hlouběji do Seoulských ulic.
,, Jasně , máš nějaký návrh ? ",, Dneska do Daegu přijela pouť a Yoongi by tam rád zašel a spojil by to se setkáním svoji rodiny , prý na tu pouť chodí každý rok už od dětsví "
Jungkook lehce pozvedl obočí a potlačil svůj úšklebek.
Snažil se představit si Yoongiho na různých atrakcích , ale moc mu to nešlo.
,, Já ti nevím Chime , Daegu přeci jenom není uplně kousek odsud "
Odtáhl si mobil dál od ucha a zkontroloval čas.
,, Bude dvanáct , dojeli by jsme tam okolo tří ",, Já vím , je to přes 230 kiláků "
Jungkook si povzdechl a zpomalil svůj krok.
,, Fajn , že jde o vás dva , tak to beru , sejdeme se před Calvinem ? Jsem tak deset minut cesty od agentury ",, Jo , to by šlo , za 15 minut , dobře ? "
Jungkook pokýval hlavou , že rozumí a pomalým krokem mířil k místu setkání.
Neměl rád dlouhé jízdy autem , obzvlášť pokud musel řídit on , ale když řídil někdo jiný , bylo mu to nepříjemné o něco míň.Jakmile stál před agenturou , začal přešlapovat z nohy na nohu a jeho pohled zpočinul na nedalekém obchodě , kde si moc rád kupoval matcha latté.
A tak jakmile Yoongi přibrzdil těsně před Jungkookem , hnědovlásek pokynul hlavou směrem k obchodu a udělal smutné očka.,, Fajn , počkáme támhle na parkovišti "
Yoongi se pousmál a Jungkook vesele nadskočil.Přeběhl přes nedaleký přechod a vkročil do obchodu.
,, Jedno matcha latté ",, Hned to bude "
Pousmála se laskavě prodavačka a opatně přejela Jungkooka pohledem.Hnědovlásek pokýval hlavou a strčil ruku do kapsy s úmyslem najít peněženku.
Jenže když jeho ruka prohledala všechny možné kapsy , celý ztuhl , jelikož peněženku nenašel.
ČTEŠ
his true self: I knew you were into boys
Fanfic,, Jungkookie..já nejsem gay , ale pokaždý když se na tebe koukám , mám hroznou chuť tě políbit " . 28.12.23 - #2 Tae ( děkuju🫶🏻 )