Jungkook podržel Taemu dveře a nechal ho vejít do místní galerie jako prvního , nad čímž se Taehyung pousmál a zkousl si ret.
,, Díky "
Zamumlal a rozhlédl se kolem sebe , zatímco Jungkook mířil k pokladně s úmyslem zaplatit to za ně oba.
Jelikož Taehyung ale upřeně koukal na obrazovku svého telefonu , vůbec si nevšiml , že Jungkook nestojí u něj , ale u postarší , tmavovlasé dámy.,, 2 dospělí prosím "
Usmál se a vyčkával na cenu.[ 500 kč ]
Jungkook ji podal přesnou částku a pak se s úsměvem rozloučil a v pravé ruce vítězně svíral lístky , které jim umožní prohlédnout si umění.
,, Tak pojď Tae , už je pozdě večer , máme na to hodinu a galerie je dost velká "
Poklepal mu na rameno a naklonil hlavu na stranu.,, Cože ? "
Zamumlal Tae , avšak neodvrátil svůj zrak od mobilu.Mladší se zamračil.
,, Říkám , že můžem jít Taehyungu ",, A co lístky ? Počkej koupim je "
Stále hltal obrazovku svého mobilu a tak si nevšiml lístků , kterýma mu Jungkook doslova mával před obličejem.,, Už jsem je koupil "
Pronesl a vytrhl Taemu mobil z ruky.
,, Komu pořád píšeš ? "
Zamračil se a tázavě pozvedl obočí do výšky.,, Mámě "
Odpověďel Taehyung a vzal si mobil zpět.
,, Táta si zlomil nohu , potřebovala by teď někdy pomoct s něčím ohledně mužské práce doma ",, Ty si na mužské práce ? "
Jungkook se posměšně pousmál a chytl Taeho za rukáv směrem ke vchodu do galerie.,, Neštvi mě Jungkooku "
Pohrozil mu Tae a pohledem skouzl k jeho ruce která nyní obepínala jeho zápěstí.,, Promiň "
Zpomalil a obrátil se čelem k Taemu.
,, Klidně se za tvými rodiči stavím s tebou , rád je poznám. V jaké části Koreji žijí ? "Tae se uchichtl.
,, V Thajsku ",, Aha "
Jungkook znovu pozvedl obočí a ukázal jejich lístky mladíkovi s blond vlasy a tmavýma očima , které se teď upřeně upínaly na Jungkooka a jeho doprovod.
Nebylo pochyb , že je mladík poznal.
,, Nevěděl jsem , že pocházíš s Thajska. Narodil ses tam ? "Teď to byl Taehyung , kdo povytáhl obočí.
,, Myslel jsem , že si byl muj fanoušek ",, Byl "
Zakýval hlavou Jungkook a pak se zarazil.
,, Teda jsem , ten největší "
Rozhlédl se a věnoval Taemu rychlou a letmou pusu na tvář.
,, Ale nikdy jsem neslyšel nic o tom , že pocházíš s Thajska "Tae se lehce začervenal a vydechl přebytečný vzduch z plic.
,, Narodil jsem se tady k Koreji , v Daegu "
Začal Taehyung a lehce si u toho mnul prsty , zatímco si prohlížel obraz , který se mu velice zamlouval a tak se na chvilku zastavil.
,, Jenže muj táta nebyl tak oceňovaný , vlastně byl podle recenzí dost mizerným doktorem "Jungkook na Taeho mlčky koukal a ruce měl hluboku v kapsách.
,, To je mi líto ",, To nemusí , po našem odstěhování do Thajska začal mít úspěchy , jenže chvilku trvalo než vydělal dost peněz na to aby mi mohl koupit pěkné oblečení abych zapadl "
Smutně se pousmál.
,, Nosil jsem i oblečení po mamce "Jungkook jemně chytl Taeho ruku a soucitně na něho hleděl.
,, Děti ve škole- "
Dali se znovu do kroku a Taehyung napjatě čekal co z mladšího vypadne.
,, Ubližovaly ti ? "Černovlásek pokýval hlavou a zrak upínal na abstraktní obraz plné různých odstínů modré.
,, To je mi líto Tae "
Zamumlal Kook a Taehyung se nad lítostí v jeho hlasu ošil.
ČTEŠ
his true self: I knew you were into boys
Fanfic,, Jungkookie..já nejsem gay , ale pokaždý když se na tebe koukám , mám hroznou chuť tě políbit " . 28.12.23 - #2 Tae ( děkuju🫶🏻 )