Mladý muž vstoupil do budovy která nesla název Gucci agentura a byla srdcem jihokorejského , hlavního města Seoul.
S úsměvem na tváři pozdravil sekretářku a mírně se za běhu poklonil , mládenec totiž nestíhal.
Dnes ráno totiž zaspal , ale i přesto neodolal tomu aby si dal ranní sprchu , tak jako každé ráno , ani kafe , které mu není nijak zvlášť blízké , ho nedokáže probudit tak jako sprcha.
Sprcha mu zabrala asi půl hodiny , jelikož si opět myl vlasy , které na dnešní focení musely být perfektní , stejně jako jeho obličej.
Musel si oholit tvář a vyfoukat a následně upravit vlasy podle potřeby i přesto , že moc dobře věděl , že tu určitě mají s jeho vlasy jiné plány.
Následně musel vybrat vhodné oblečení což mu dnes zabralo ohromnou spoustu času.
Mladík na sebe moc rád strhával všechnu pozornost a podle jeho názoru , oblečení je základ úspěchu. Samozřejmě až po vzhledu , ale muž moc dobře věděl , že je krásný.
Nakonec zvolil béžové kalhoty , které si v pase utáhl jemným páskem a tričko , které neslo obyčejný nápis Gucci.
Ještě před odchodem z domu se chtěl ale nasnídat , muž si zakládal na správné dodržovaní nejen co se týče stravy , ale i pitného režimu a dneska ráno zrovna dostal chuť na pomerančový džus.Mladík ale nesnášel džusy z běžných obchodů ba i bio džusy , proto vytáhl z misky na ovoce 2 pomeranče a překrojil je na půlku. Jakmile z nich ale začal mačkat štávu , pomeranč mu vyklouzl z ruky a jak se snažil ho zachytit , příliš ho zmáčkl a kyselá štváva mu stříkla do obličeje a nevynechala ani jeho bílé triko.
,, To si děláš srandu "
Zaklel a praštil dlaní do kuchyňské linky až se sklenička , do které mačkal pomeranče otřásla.Otráveně si cestou do koupelny sundal tričko a ledabyle ho pohodil na koš na prádlo.
Znovu se postavil před svou skříň a bezmyšlenkovitě vytáhl první triko , které mu přišlo pod ruku.
Opět bylo bílé barvy , ale místo nápisu Gucci , neslo nápis Celine.
Než si však tričko oblékl , opláchl si ulepený obličej a otřel se do bílého ručníku , který visel vedle umyvadla.Když už byl zase plně oblečený , upravil si své černé vlasy a věnoval sám sobě úsměv.
Jakmile ale jeho periferní zrak zahlédl hodiny na zdi v chodbě , zamračil se a prudce z koupelny vyběhl.Hodiny ukazovaly , že už je 20 minut po sedmé hodině ranní , což znamená , že má být za 10 minut v práci.
Rychle domačkal poslední dvě půlky pomeranče a obsah sklenice vypil na 6 polknutí.
Jemně si otřel ústa a popadl mobil , klíčky od auta a sluneční brýle značky Versace , které si nasadil na obličej a spěchal ke dveřím.Pohlédl na svůj botník a zoufale vydechl přebytečný vzduch z plic.
Občas se fakt nesnášel za to jak moc je vybíravý. Podle jeho názoru až moc dlouho hleděl na množství bot , ale nakonec popadl obyčejné černé conversky a rychle si je zavázal.
Normálně boty téhle značky moc nenosil , ale k jeho dnešnímu fitu , do sedlo dokonale.Ještě naposledy se na sebe koukl do zrcadla a upravil si tričko v ramenou.
Pak už jen popadl klíče od bytu a jentak ledabyle za sebou zabouchl dveře.
Sbíchal schody po dvou a byl vděčný , že bydlí jen v pátém patře.
Jakmile vyběhl z hlavních dveří , začal se rozhlížet po svém červeném mercedesu , který nebyl až tak snadno přehlídnutelný , jelikož byl v okolí jedinný , kdo nevlastnil auto černé , či bílé barvy.
Rychle sedl za volant a nastartoval. Než opustil parkoviště upravil si zpětné zrcátko a pak už se plně soustředil na silnici.Když mladík zastavil už na čtvrtém semaforu po sobě , zanadával si a praštil do volantu. Byla zrovna Seoulská špička a on byl teprve v polovině cesty.
Jeho hodiny na palubní desce ukazovaly 7:45.
Mladík zakňoural a znovu praštil do volantu.
ČTEŠ
his true self: I knew you were into boys
Fanfic,, Jungkookie..já nejsem gay , ale pokaždý když se na tebe koukám , mám hroznou chuť tě políbit " . 28.12.23 - #2 Tae ( děkuju🫶🏻 )