5.

106 7 0
                                    

Černovlásek se zasmál nad Jungkoovým překvapenym výrazem , když jim číšník donesl účet k zaplacení na kterém se rýsovala částka Jungkookova měsíčního platu v jeho začátcích kariéry.
Jungkook střelil pohledem k Taemu , který zrovna zašmátral v kapse své lehké , adidas bundy a vytáhl černou peněženku na které tkvěl zlatý nápis Gucci.
Jakmile ale Taehyung vytáhl kreditní kartu , Jungkook se zastyděl , jelikož jeho peněženka stále zůstávala v jeho tašce přes rameno , která mu visela přes židli.

,, Tae to si nemusel , zaplatil bych za sebe sám , nebo klidně za nás oba , nevadí mi utrácet za přátele "
Jungkook se mírně usmál a mnul si prsty na ruce zatímco koukal do Taeho očí ve kterých se zračila upřímná radost.

,, Jungkooku , pro mě tohle bylo jen pár drobných , nedělej si starosti ano ? "
Starší se natáhl pro svou skleničku vína a dopil poslední doušek červené tekutiny , zatímco Jungkooka sklenička s bílým vínem byla z půlky plná a on teď opatrne ukazováčkem přejížděl přes její okraj.

,, A tak nechceš zajít ještě někam ? Zvu tě kamkoliv chceš , připadám si teď fakt blbě "
Zamračil se Jungkook a kousl se do rtu , jelikož Taehyung naklonil hlavu na stranu a přimhouřil oči , takže vypadal naprosto rozkošně a k zulíbání.

,, Zveš mě někam z lítosti Jungkookie ? "

Jungkook se napjal a břichem mu prolítlo hejno motýlů , kteří se usadily v jeho srdci s donutily ho tak se chvět v nepravidelných intervalech.

,, Samozřejmě že ne Tae "
Odmlčel se a upil ze své skleničky kterou následně opatrně položil na stůl.
,, Moc rád s tebou trávím čas "

Taehyung kývl na znamení souhlasu , jelikož i on rád trávil čas s tímhle rozkošným hnědovlasým klukem s chlapeckým kukučem a rošťáckým úsměvem.

Uběhly už 3 týdny od Jungkookovi party a představení jeho vlastní kolekce , která se mimochodem stala virální a do 4 hodin od umístění na internetu bylo všechno vyprodáno a Jungkook tak musel požádat své lidi aby nechali připravit dalších 10 000 kousků od káždého jeho doplňku z kolekce a do 14 dnů to opět umístili na internet.
Všechno bylo opět vyprodáno do 24 hodin s rekordním časem 2 hodiny a 26 minut.
Jungkook je nyní třetím nejoblíbenějším mužským jihokorejským modelem hned po Taehyungovi a Eunwoo-ovi

,, Tak kam by si rád šel Tae ? Máš na výběr cokoliv "
Usmál se Jungkook a společně se svým společníkem se zvedl od stolu a tiše zasunuli židle.
Jungkook počkal , až si Taehyung obleče bundu a pak vyrazili směrem k východu , samozřejmě než vyšli ven , oba si nasadili roušku a sluneční brýle , což oběma bylo nepříjemné , bohužel se ale ještě nenaskytla jiná možnost jak pečlivě ukrýt svou tvář před zvědavými novináři , ale i fanoušky , kteří byli občas neodbytní.

,, Šel bych do nějaké galerie "
Vydechl Taehyung tiše když stáli na přechodu a nějaké děvče si je pečlivě prohlíželo.

,, Nějaká konkrétní ? "
Optal se Jungkook a vůbec si nevšímal dívky , která právě poklepala na rameno své kamarádce a poukázala na dva podezřele maskující se muže na přechodu.

,, Máš nějakou oblíbenou Jungkooku ? "
Taehyung periférně spatřil jak se k nim ty dvě dívky rozběhly a bez upozornění Jungkooka strhl za sebe a zachoval se tak jako správný hyung , čímž Jungkooka naprosto okouzlil.

,, Vy jste Kim Taehyung ? "
Optala se jedna z dívek.
Měla vysoký blonďatý culík a na sobě obyčejnou šedou mikinu která zakrývala její kraťasy.
Taehyung přimhouřil oči a musel se pousmát , jelikož právě hleděl na mikinu z Jungkookovi kolekce.

his true self: I knew you were into boysKde žijí příběhy. Začni objevovat