8.

88 6 0
                                    

Jungkook zrovna přijal od Taehyunga mističku s jahodami a s tichým poděkováním si ji převzal a jednu si hned strčil do pusy.

,, Tak , jak se dnes těšíš na to rande Tae ? "
Optal se Jungkook přiskrceně a pozoroval svého kamaráda jak vesele krájí jablko a pohupuje svým tělem do rytmu tiché hudby , která se linula z televize , pouze v tmavých , volných teplácích.

,, Moc se těším Jungkooku , pozval jsem ji do té samé restaurace kam chodíme my dva "

Hnědovlásek se roztřeseně nadechl a uhl pohledem , zatímco černovlásek před Jungkooka postavil další mističku , která teď ale obsahovala více druhů ovoce.

Taehyung byl Jungkookovi vděčný , že se za ním stavil i přes to , že mu řekl že nemá čas.

,, Jsem hrozně nervózní Kooku , naposledy jsem měl rande asi 3 roky zpátky a nedopadlo to moc dobře "
Přiznal Tae a kousl se do rtu.

,, To zvládneš Tae , jen..buď sám sebou a všechno bude dobrý "
Jungkook se křečovitě pousmál a strčil si do úst kousek banánu.

Taehyung nervózně vydechl přebytečný vzduch z plic a rozpačitě pohlédl na hodiny na zdi.
Bylo teprve půl deváté ráno a jeho rande začínalo až v osm večer , přesto byl Taehyung ve stresu a srdce cítil až v krku.

,, Ty Tae "
Ozval se Jungkook a nejistě se zasekl v očích černovlasého chlapce.
,, To rande je na přátelské úrovni , nebo se ti Lana opravdu-"
Odmlčel se a kousl se do rtu zatímco uhnul pohledem od bledého obličeje.
,, Líbí ? "
Špitl Jungkook a se strachem v očích znovu vzhlédl k Taemu , který se tiše zasmál.

,, Kdyby to byla přátelská schůzka Kooku , nemluvil bych o rande "
Zasmál se Taehyung a moc dobře věděl , že tímhle neodpověděl na Jungkookovu odpověď.
,, Myslím , že se mi líbí Jungkooku , mám ji rád..mám ji moc rád "

Jungkookovo srdéčko pokleslo o několik centimetrů níž z náhle informace a snažil se na sobě nedat znát bolest , která mu projela celým tělem.

,, Myslíš , že se jí taky líbim Jungkooku ? "
Otázal se Taehyung a zamyšleně pohlédl ven z okna na modrou oblohu posetou bílými obláčky.

,, Komu by ses nelíbil Taehyungu "
Zamumlal Jungkook a Tahyung se nad trefnou poznámkou ušklíbl a lehce pokrčil rameny a ladným pohybem si do úst strčil kousek jablka.

,, Vím že se líbím spoustě lidem , ale zajímalo by mě jestli by mě alespoň jeden z těch milionu lidí dokázal opravdu milovat , chápeš jak to myslim ? "
Taehyung se odmlčel a zvedl se od stolu zatímco mířil k proskleným dveřím svého balkónu , o které se opřel a pohlédl na hnědovlasého chlapce , který si podepíral hlavu pravou rukou a bylo vidět , že je zamyšlený.
,, Je spousta lidí , kteří mě mají rádi pro můj vzhled a kterým by se líbilo mít slavného přítele , někoho se spoustu penězi , někoho vedle koho by se mohli vystavovat před kamerami a fotoaparáty , ale já bych chtěl někoho , kdo by mě milovat i bez mých peněz a bez mé slávy , někoho kdo by mě měl upřímně rád "
Taehyung se zamyšleně pousmál a jemně svým ukazováčkem přejel po sklu balkonových dveří a pohlédl na Jungkooka , který měl pohled zapíchlý do desky stolu a mlčky žvýkal další jahodu.
,, A myslim si , že Lana by mě dokázala mít upřímně ráda "
Dodal a prohrábl si tmavé vlasy , které měl ještě trošku vlhké z ranní sprchy.

Jungkook se zrovna chystal něco říct , jenže mu v kapse zazvonil telefon.
,, Haló ? Tady Jeon Jungkook "
Zamumlal a lehce se napřímil , vůbec nevnímal Taeho pohled , který mířil k jeho vypracovanému hrudníku.
,, Hm jo , mohl bych tam být do- "
Odmlčel se a pohlédl na Taeho hodiny na zdi.
,, do hodiny asi "

his true self: I knew you were into boysKde žijí příběhy. Začni objevovat