22.

84 8 6
                                    

|time skip|

Uběhl už víc jak měsíc od doby , co se Taehyung dozvěděl , že během začátku příštího roku se stane otcem a jeho postoj vůči tomuto faktu se již změnil.
Nesnažil se hledat způsob jak tomu utéct , nýbrž se rozhodl , že přijme věci tak jak se mají.
A tak Laně zaplatil byt nedaleko od místa jeho bydliště , aby ji měl neustále na blízku kdyby ho potřebovala , chodil s ní na nákupy , zval ji na večeře a zkrátka se snažil aby se měla co nejlépe.
Jen na prohlídky a nákupy věcí pro mimčo chtěla Lana chodit sama , prý je to holčičí věc a hravě to zvládne sama , nebo ve společnosti jiné z těhotných kamarádek.
Taemu to nepřišlo divné , vlastně byl i rád , že Lana si tyhle nákupy obstará sama , občas ji dal i nějaké peníze aby věděl , že má dost na cokoliv co podle ní dítě potřebuje.
Vygooglil si , kolik stojí takový monitor dechu , kočárek , či postýlka.
Bylo to tolik , až mu z toho přecházel zrak.
Jediné co lehce mrzelo , byl fakt , že mu Lana nedovolila chodit na různá vyšetření , jako například ultrazvuková , přeci jen by rád viděl jak plod vypadá , ale pečlivě mu ukazovala všechny snímky a byla radostí bez sebe , když se nad nimi usmíval a tvrdil jakou má radost.

Jediný kdo radost neměl byl Jungkook.
S Taehyungem nemluvil už dobrých 14 dní , dokonce měl pocit , jakoby se mu vyhýbal.
Zřejmě za to mohl fakt , že když se mu Tae svěřil , že má z dítěte docela radost , měli menší neshodu.

Následující den šel k němu domů , ale dveře mu nikdo neotevřel.
Zkoušel mu psát , volat , ale Taehyung odpovídal až následující den , nebo dokonce vůbec.
Poslední zprávu od Taeho dostal 5 dní zpátky a nechtěl lhát , moc mu chyběl.

Čas který by za normálních okolností trávil s ním , trávil s Jiminem , Yoongim , přáteli z práce , nebo zkrátka sám u filmu a popcornem v ruce.

Jenže už měl dost litování se.
Rozhodl se , že dneska si s Taehyungem pořádně promluví , protože to , že to bylo jedno Taehyungovi , neznamenalo , že to bylo jedno i jemu.

Jungkook
Ahoj Tae ,
chtěl bych si promluvit. O nás
Mohl by si mi prosím co nejdřív napsat ?

Bez velkého očekávání položil telefon na svuj konferenční stolek a frustrovaně si zajel rukama do vlasů , jenže Taehyung ho překvapil.

Taehyung
Co potřebuješ ? Mám na práci důležitější věci

Jungkook překvapeně zamrkal a naklikal rychlou odpověď.

Jungkook
Ehm haló ? O čem bych asi mohl tak chtít mluvit ?

Jungkook nehodlal být na Taehyunga milý , když nebyl on , nebude se namáhat.

Taehyung
Chceš vědět jestli tě ještě miluju ? 🥲
Ne

Jungkook na zprávu chvíli hleděl a nevěděl jak má reagovat.
Něco mu na tom nesedělo.

I přesto že spolu v posledních týdnech moc nemluvili , Taehyung byl vždy při odepisování milý a zdvořilý , jenže teď se choval jak rozmazlený kluk.
Další věcí byl fakt , že Taehyung ještě nikdy v jeho přítomnosti nepoužil slovo - miluju
Vždy říkal - mám rád
A poslední divnou věcí byl ten smajlík , Taehyung nikdy nepoužíval v konverzaci smajlíky , stejně jako Jungkook. Používal nanejvýš smajlíky z dvouteček a závorek.

Jungkook si nebyl jistý co dělá , ale bez dalších myšlenek vyrazil ven z domu směrem ke svému autu , které následně zaparkoval před Taeho domem a tvrdě zmáčkl zvonek z jeho jménem.

his true self: I knew you were into boysKde žijí příběhy. Začni objevovat