Jungkook se rozhlížel po pokoji svého milého a jemně hladil svého partnera po zádech , zatímco spal a mělce mu oddychoval do ohbí krku , což Jungkooka párkrát donutilo zkousnout si jazyk a zadržet dech.
Taehyungův pokoj byl krásný , interiér doslova vypadal tak , jak Jungkook předpokládal.
Všechno bylo bíle sladěné , od jeho stěn po obrovský stůl pod oknem , ze kterého měl Taehyung výhled na moře.
Jediné co kontrastovalo s bílou , bylo černé povlečení na posteli , ve které právě ležel spolu s Taehyungem a pár pozlacených rámečků , ve kterých měl fotografie s Yoongim ze základky , z jejich cesty do Koreji a na poslední fotce , už oba byli muži.Ale v největším rámečku , byla fotka černovláska s jeho rodiči.
Jungkook si všechny ty fotky se zájmem prohlížel a jemně se usmíval , zatímco se zaposlouchal do Taehyungova tichého mumlání.
,, Taehyungie ? "
Šeptl a zajel černovláskovi do jemných vlasů.
,, Říkal si něco ? ",, Ptal jsem se , kolik je Jungkookie ? "
Zamumlal rozespalým a velmi hlubokým hlasem.,, Bude šest "
Odvětil a věnoval mu rychlou pusu.,, To už tu ležím přes 4 hodiny ? Měl si mě vzbudit "
Hnědovlásek se pousmál.
,, Vypadal si roztomile , nechtěl jsem tě budit ",, To si měl , za chvilku nás mamka zavolá na večeři "
Taehyung se s námahou posadil a rozespalýma očima pozoroval Jungkooka.,, Hm "
Pousmál se Jungkook a naklonil hlavu na stranu.
,, Pojď ke mně , ještě na chvíli "Taehyung s úsměvem obrátil oči v sloup a přitulil se ke svému příteli.
Schoval svůj obličej do hrudníku mladšího a jemně vdechoval jeho vůni.,, Zase se bojím "
Přiznal Taehyung a odtáhl se dál od Jungkooka.,, Celou dobu budu sedět vedle tebe a nepustím tvoji ruku ani na okamžik "
Pousmál se Jungkook a ladně se zvedl z postele.Mířil ke svému zavazadlu a Taehyung ho mlčky pozoroval.
,, Jsou to tvoji rodiče "
Začal Jungkook , ale na Taehyunga se nepodíval , jelikož hledal svou bílou košili a černé kalhoty.
,, Milujou tě Taehyungu a stačilo mi těch pár minut co jsem je pozoroval , abych to poznal "
Vytáhl hledané kousky oblečení a obrátil se k Taemu , zatímco mu je hodil do klína , aby měl volné ruce.
,, Není to ten typ rodičů , co by měli stydět za to , že jejich syn chodí se stejným pohlavím "Taehyung by rád něco řekl , bohužel Jungkook , který zrovna svíral svoje triko v pravé ruce a nacházel se před Taehyungem jen v hnědých , baggy kalhotech , mu znemožnil racionálně uvažovat.
,, Hm , zlatíčko , dal by si mi tu košili prosím ? "
Naklonil hlavu na stranu a hnědé vlasy mu lehce zakryly oči.,, C-co ? Ko-košili ? "
Taehyung pohlédl na kus látky jenž svíral a roztřesenou ruku natáhl směrem k Jungkookovi.Jungkook se uchechtl a jemně si košili od Taeho převzal.
——————
,, Děkuju mami , Jungkooku , dáš si ? "
Taehyung natáhl rozklepanou ruku k Jungkookovi a nervózně se na hnědovláska pousmál.Jungkook nahlédl do černé mísy a s radostí přijal nabízenou rýži.
Připadal si jako na nějaké hostině.Seděl u obrovského stolu a před ním se nacházela hromada jídel různého druhu.
Od mořských plodů , po klasické kuřecí maso.
Od různých druhů ovoce , po veškerou zeleninu , jaká mu přicházela na mysl.
Měl na výběr ze spousty příloh , včetně jeho nejmilejší rýže.
Dokonce tu byla i tradiční thajská polévka , kterou si s radostí dal jeho přítel , který nakonec seděl naproti němu , což ale Jungkoovi vyhovovalo víc , než kdyby seděl vedle něho.
ČTEŠ
his true self: I knew you were into boys
Fanfic,, Jungkookie..já nejsem gay , ale pokaždý když se na tebe koukám , mám hroznou chuť tě políbit " . 28.12.23 - #2 Tae ( děkuju🫶🏻 )