7:Bölüm

426 24 14
                                    

~SÜVEYDA~

Bölüm:7

O gece bana ağır geldi,muhteşem başlayan günümün sonunu hiç böyle düşünmemiştim ama Avşinin yanında nedense kendimi güvende hiss ediyorum.Onun kokusu,onun yanı bana güç veriyordu.Tüm bu olanları düşündüğümde ya Avşin gelmeseydi,ya Avşin beni bulamasaydı diye düşünüyordum.Her yerim ağrıyordu doğrusu Avşinin sürdüğü krem bir az acılarımı hafifletmişti.Karnıma ve belime yediğim her tekmenenin acısını hiss ediyordum yeniden.Kimsesizdim yapa yalnız.Babamın, abimin bana yaptıkları çok ağırdı taşıyamıyordum.
Okadar şey düşünmüştüm ki, ne zaman uyuduğumdan haberim bile yokdu.Bu kadar şeyden sonra olanlar beni çok yıprattı.Sadece 1gün geçirmiştim ama hayatımdan bir ömür gitmişti.

Avşinin o güzel kokusu ile rahat bir şekilde uyumuştum.Sabah kalktığım ise Avşin yokdu.Yatağımdan kalkmak beni bir az zorlansam da kalktım.Ayaklarım,karnım kısacası her yerim ağrıyordu.Üstümü değiştirip lavabodaki işlerimi hallettim ve aşağı indim.Nupel,Heja beni gördükleri gibi yanıma geldiler

Nûpel:Yenge çok merak ettik seni iyimisin?

"İyiyim Nûpel hiç değilse iyi olmaya çalışıyorum "

Heja:Ayak üste kaldın gel otur yorulma

Asiye de mutfaktan elinde bir tabak kızarmış ekmekle çıktı.

Asiye :Kız eltim nasılsın ağrın sızın var mı?

"ağrı kesici varsa çok güzel olur"

Kanepede oturdum.Ortalık çok sessizdi daye de ortalıkta yoktu hemde en önemlisi Guşa yoktu.Daye muhtemelen odasındaydı ama Guşa hiç böyle yapmazdı benim geldiğimi bilir bilmez gelirdi.

"Kızlar Guşa nerde?"

Asiye:kızlar sofrayı siz kurun bende geliyorum.

"Ee? Asiye noldu nerde Guşa?"

"Guşa yok"

"Nasıl yok?"

"Kaçtı ve bil bakalım kimle"

"Nasıl kaçtı kimle kaçtı ?"

"Ferman Karamanla"

"Ne?"

"Başımız boktan çıkmıyor ki,Sonra siz Alânlar demezmisiniz Avşin ağa gaddar diye"

"Avşin o yüzdenmi gitdi"

"Tabikide, Guşayı orda bırakacak hali yok"

"Zorla kaçırıldı yani"

"Sorun orda zorla kaçmadı kendi hür iradesiyle kaçtı"

"Ne?!"

"ve bunu Avşin bilmiyor"

"Nasıl bilmiyor?"

"Ferman ağanın Guşayı zorla kaçırdığını sanıyor"

"Sen ne diyorsun Asiye ?Avşin öyrendiyinde ne olucak peki?"

SÜVEYDA / Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin