Puanlama yaparsanız sevinirim iyi okumalar.Dostlarr yorum yazar mısınız bir de.♡♡♡1.BÖLÜM-YAKUT
Telefonumun çalan sesiyle uyandım uyku mahmurluğum hala üzerimdeydi yorgun bir sesle “Alo” dedim.”Merhaba Yasemin Hanım ben Tolga ULU müsaitseniz sizinle bir şey konuşmak istiyorum fakat yüzyüze konuşmamız gereken bir konu.”dedi karşıdaki ses.Ne konuşması bu saatte acaba?
”Ne hakkında konuşmak istiyorsunuz ve neden konuşmak istiyorsunuz?” diye sordum.
”Hayatınızı değiştirebilecek fakat tüm imkanlara sahip olabileceğiniz bir iş teklifi diyelim şimdilik, sadece 6 kişi seçildi ve bu 6 kişiden birisiniz kalan bilgileri gelirseniz atacağım konumda vereceğim.”dedi ve kapattı.
Bugün sıkıcı hayatımın nadir hareketlenen günlerinden birisi olacak anlaşılan mesaj sayfasına girdim ve Defne’ye mesaj yazmaya başladım.
Günaydınnnnnn;)))) birtanem bugün evde olmayacağım anahtar paspasın altında.
Günaydınnnnnn canım, hayırdır sen evden çıkmazdın.
Bir iş teklifi aldım görüşmeye gideceğim.
İyi şanslar kuşum.Kaç gibi gelirsin yemek hazırlayım?
Hiç zahmet etme gelince dışarıda yeriz.Öptüm çok.
Mesaj sayfasından çıktım ve banyoya doğru ilerledim aynanın karşısına geçtiğimde dün gece makyajımı temizlemeden yattığımı farkettim.Rimel yüzünden gözümün çevresi kapkara olmuştu ve yeşil gözlerim sulanmıştı.Hızlıca sıcak bir duş aldım bornozumu giyip odaya girdim.Dolabı açıp siyah boğazlı uzun kollu elbisemi ve ince topuklu çizmelerimi giydim,saçlarımı topuz yapıp önden perçemlerimi çıkarttım.Çantamı alıp evden çıktım.
“Günaydın Rasim Amca bana taksi çağırabilir misin?”dedim.Rasim Amca oturduğum sitenin güvenlik görevlisiydi.
“Günaydın güzel kızım,çağırırım tabii geç otur şöyle” dedi gözleriye tekli siyah deri koltuğu işaret ederken.Otururken telefonuma bildirim sesi düştü Tolga Bey’den gelmişti mesaj,konum göndermişti 4 sokak ileride bir kafeyi gösteriyordu.
“Yasemin kızım çağırdım taksiyi 5 dakikaya burada olur”dedi Rasim Amca .Yüzünde hafif bir tebessüm vardı gelirken ,karşımdaki koltuğa geçti eline gazeteyi aldı ve okumaya başladı.Gazeteye göz gezdirirken bir anda kaşlarını çattı ve yüzünü buruşturdu.Muhtemelen ünlülerin estetiksiz halini görmüştür diye sesimi çıkartmadım.Ara ara bakışlarını bana değdiriyor sonra gazeteye inanamıyormuş gibi bakıyordu.Ne olduğunu sormak için dudaklarımı araladığımda söze girdi oldukça şaşkın olması beni de endişelendiriyordu.
“Yasemin kızım acını hatırlatmak gibi olmasın ama bu sizin yıllar önce yanan eviniz değil mi?”dedi.Evet doğruydu fakat gazetede yazanlar benim bildiğim yangın sebebinden oldukça farklıydı.
10 yıl önce sümbül sokakta gece yarısı çıkan bir yangında BOZDAĞ ailesinden Aslı ve Sinan BOZDAĞ hayatını acı bir şekilde kaybetmişti evden büyük güçlükle çıkarılan Yasemin BOZDAĞ hayata tutunmayı başarmıştı.Geçtiğimiz günlerde yangının normal bir yangın olmadığı kasıtlı olarak çıkarıldığı ve BOZDAĞ ailesinin önceden bir tehdit aldığı haberine ulaştık.Olayla ilgili bir soruşturma dosyası açıldı ve araştırmalar devam ediyor…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKUT
Teen FictionYAsemin-KUTay Şuan gecenin bir yarısı ve ben her gece hayatı yeniden keşfettiğim penceremden, bu gece de ikimiz için bakıyorum. Bu gece ıslak sokakların, loş ışıkların altında ben ve insanların ayakları altında ezilen düşlerim var. Kendimi ifade ede...