5.Bölüm

54 29 13
                                    

YAKUT-5.Bölüm

Uykunun yavaş yavaş içine girdim ve uyudum.Yarın için,kadınlar için,dünyayı pisliklerden arındırmak için...

Gözlerimi açtığımda terden sırılsıklam olmuştum.Haberi görmek bana iyi gelmemişti.Gece kabuslarımda dolayı sık sık uyanmıştım.Yataktan kalktım ve banyodaki işlerimi hallettim.Saate baktığımda öğlen olduğunu gördüm.

Kahvaltıya yetişemedim için havuz kenarında bir şeyler atıştırmaya karar verdim.Havalar gittikçe soğuduğu için kalın bir kazak ve pantolon giydim.

Aşağı indiğimde mutfaktan sesler geliyordu.İçeri baktığımda Dora mutfakta kek yapıyordu.Pelin ise mutfak masasının sandalyesine oturmuş kahve içiyordu.

"Günaydın."diyerek içeri girdim sesim bitkin çıkmıştı.Bir bardak su aldım ve bende Pelin'in karşısındaki sandalyeye oturdum.

"Günaydın,sesin yorgun geliyor iyi misin?"dedi Pelin.Gece gördüğüm kabuslarımdan bahsetmek istemiyordum.Belki yangın olayının bende yarattığı etki hakkında Dora ile konuşabilirdim.

"İyiyim,dün başımın ağrısının geçmesini bekledim sabaha karşı geçti uyuyamadım fazla."dedim ve bardaktaki sudan bir yudum içtim.

"Hala ağrıyor mu başın?"dedi Dora.

"Hayır ağrımıyor."dedim ve Dora'nın yanına ilerledim.Keki çırpmayı bitirmiş kalıba döküyordu.

"Kolay gelsin."dedim gülerek.Yiyecek bir şeyler bulmak için buzdolabına ilerlemiştim.Buzdolabını açtığımda şansıma hayran kalmıştım çünkü mini sandviçler vardı.

Bir tane alıp tabağa koydum mutfaktan çıkarken Dora"Nereye?"dedi."Havuz kenarındayım."dedim kapının eşiğinde durarak.

"Tamam afiyet olsun kek pişince çağırırım,elimden yeme fırsatı bulursun çok güzeldir el lezzetim."dedi kendini küçümser gibi gülüyordu.

"Gelirim,eline sağlık şimdiden."dedim ve mutfaktan çıktım.Bugün ev olduğundan daha sessizdi muhtemelen Tolga görev için korumalara toplantı düzenlemişti.

Havuz kenarına vardığımda tabağımı şezlongun yanındaki masaya bıraktım ve uzanır pozisyona geçtim.Yeni kesilmiş çimenlerin kokusu burnuma doldu.Kokuyu içime çektim.Telefonumdan saate baktığımda saatin 13.28 olduğunu gördüm.

Bugün Kutay'ı görmemiştim.Bu yüzden içimde buruk bir eksiklik vardı.Hergün onu görmek bana iyi geliyordu.Yangında kaybettiğim kimliğimi bulmak için toplamaya çalıştığım cesaretimi toplamama yardımcı oluyor,bana gerçek kimliğimi hatırlatıyordu.Kutay'a karşı ne hissettiğimi bilmiyordum ama normal bir arkadaşlık hissinden fazlası olduğu kesindi.Belki karşılıklı,belki karşılıksız.

Tabağımı kucağıma aldım ve sandviçi yemeye başladım.Yemeye başlayınca acıktığımı daha çok fark etmiştim.

Yaklaşık bir saat havuz kenarında oyalandıktan sonra müzik dinlemek için salıncağa oturdum.Müzik çalmaya başlayınca arkama yaslandım,gözlerimi kapattım ve müziği dinlemeye başladım.

Ele avuca sığmazdı deli gönlüm
Bir zamanlar neredeydi,şimdi nerede
İster güneş ol yak beni
İster yağmurum ol ağlat beni
Aklım başka duygularım başka
Bir deli rüzgar savurdu beni böyle
Umutlu tutsak benim,altın kafeste

Doğruydu aklım başka duygularım başka.Yanıma birinin yaklaştığını anlayınca kulaklığı çıkarttım ve başımı ona çevirdim.Gelenin Kutay olduğunu görünce buruk his uçmuş yerine heyecan gelmişti.

YAKUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin